Maar wel juichen voor Barcaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lange ballen op Jo of Fred doen en dan hopen dat er iets uit volgt is goed voetbal inderdaad. Die Hulk en Neymar liggen om elk wissewasje op de grond. Weinig goed uitgespeelde kansen die Chili wel had. Dat gejank bij de scheidsrechter is ook een teken van zwakte.
Duh de charter van Arke is al vertrokken anders halen ze de match niet meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De winnaar van die selfie-actie is allang gekozen. Stond gisteren in de rij bij de AH en toen hoorde ik een kerel trots vertellen dat zijn dochter die nacht nog met het vliegtuig naar Rio ging naar aanleiding van deze actie.
Commerciele kutshowquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
Geen nieuwe TT nemen
Degene die me als eerst quote = TT.
Tenzij dat over mij gaat uiteraard.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef THEFXR het volgende:
niet geselecteerd voor het NK en dan het spinnen of het zijn eigen keus is
AADquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
Geen nieuwe TT nemen
Degene die me als eerst quote = TT.
Tenzij dat over mij gaat uiteraard.
2 schorsing gehad voor EPO, daarna nooit meer iets gepresteerd,quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
Oh hij doet aan Wielrennen, dacht al is dit zo'n GTST acteur ofso
sinds wanneer heeft het NK een selectie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef THEFXR het volgende:
niet geselecteerd voor het NK en dan het spinnen of het zijn eigen keus is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |