abonnement Unibet Coolblue
pi_144768914
5 pagina's.

Boeit het zoveel wat een ander mens met zijn leven doet?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_144769248
quote:
Die valt wel echt door de mand. Zijn mimiek en hoe hij die jongen niet eens durft aan te kijken. En dan de manier waarop hij 'm eerst kent en dan ineens weer niet.

Volgens mij is het nog waar ook. Wat een hoop trieste mensen zeg.

Eerlijk is eerlijk, ik ben ook niet blij met het feit dat ik homo ben, maar om dan andere homo's neer te halen omdat jezelf issues hebt vind ik gewoon kansloos.
  zondag 21 september 2014 @ 21:44:44 #128
344250 75020
ik weet niet beter
pi_144769899
Ik heb een broer en een jeugdvriend verloren aan die sekte. Het zijn twee vreemddenkende snuiters geworden waar geen land meer mee te bezeilen valt.
Het sterkste moslimtrekje, geen zelfreflectie hebben en alles en iedereen de schuld geven van alles behalve zichzelf hebben ze ook braaf overgenomen. :')
  maandag 22 september 2014 @ 19:45:58 #129
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_144799444
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:44 schreef 75020 het volgende:
Ik heb een broer en een jeugdvriend verloren aan die sekte. Het zijn twee vreemddenkende snuiters geworden waar geen land meer mee te bezeilen valt.
Het sterkste moslimtrekje, geen zelfreflectie hebben en alles en iedereen de schuld geven van alles behalve zichzelf hebben ze ook braaf overgenomen. :')
Wow heftig! Wat bezielt zo'n mensen toch om zich te bekeren. Is het onzekerheid?
Sterkte man, hoop niet dat je broer je nu als een Dhimmie ziet.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_144799559
Bekeerlingen sporen sowieso niet.

Eerst ongelukkig zijn in je gewone leven, en vervolgens iets anders (andere religie, sekte, weetikveel) vinden en dan té geforceerd gaan roepen dat dat wél helemaal je van het is. Ongeloofwaardig :{w
pi_144799765
Zeer triest inderdaad. De meeste psychoses, gevallen van acute schizofrenie en dergelijke worden gelukkig goed opgepikt en behandeld. Zo nu en dan glipt er helaas eentje doorheen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 22 september 2014 @ 20:00:52 #132
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_144800041
Moslims zelf hebben weinig keuze, het is vanaf je geboorte en als je ermee op wil houden dan vind heel je familie je een infidel.
Maar als Nederlander ben je een zwakke landverrader, in deze tijden waar moslims massaal koppen aan het afsnijden zijn, heilige oorlogen voeren en heel Europa als hun apenspeeltuin gebruiken, ga jij ff besluiten dat dat wel de religie is waar jij jezelf in kunt vinden? Hoe heeft het zo ver kunnen komen met zo'n persoon?
  maandag 22 september 2014 @ 20:16:55 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_144800687
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:46 schreef zarGon het volgende:
BESNEDEN PIEMELS IN ARISCHE VAGINA'S.
Dit vind ik niet leuk Yvonne ban zargon aub dit kan en mag niet ogen je open stem pvv
pi_144800926
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:45 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Wow heftig! Wat bezielt zo'n mensen toch om zich te bekeren. Is het onzekerheid?
Sterkte man, hoop niet dat je broer je nu als een Dhimmie ziet.
Onzekerheid, geen / weinig vrienden, problemen, uit op aandacht, etc. Dat komt bij al die gevallen (Victor Droste, Robbin van Dolderen, Dennis Honing, Jordi de Jong, etc) wel naar voren.
  maandag 22 september 2014 @ 20:35:03 #135
344250 75020
ik weet niet beter
pi_144801338
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:45 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Wow heftig! Wat bezielt zo'n mensen toch om zich te bekeren. Is het onzekerheid?
Sterkte man, hoop niet dat je broer je nu als een Dhimmie ziet.
Mijn broer heeft een geschiedenis in drank en drugs. Zullen wel de afgestorven hersencellen zijn. :')
Hij beschouwd mij niet als Dhimmie denk ik maar hij weigerde wel ooit mijn vrouw te groeten toen ie ons huis binnen kwam. En dat terwijl zij altijd voor hem klaar stond toe ie in de stront zat. Ik heb hem eruit getyft.

Mijn jeugdvriend is echt helemaal de weg kwijt. Potentieel IS strijder ben ik bang. :{
pi_144801418
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef DogCat het volgende:
Moslims zelf hebben weinig keuze, het is vanaf je geboorte en als je ermee op wil houden dan vind heel je familie je een infidel.
Maar als Nederlander ben je een zwakke landverrader, in deze tijden waar moslims massaal koppen aan het afsnijden zijn, heilige oorlogen voeren en heel Europa als hun apenspeeltuin gebruiken, ga jij ff besluiten dat dat wel de religie is waar jij jezelf in kunt vinden? Hoe heeft het zo ver kunnen komen met zo'n persoon?
Volgens deadprez ben je gewoon een zielige PVV-er en een xenofobe racist.
pi_144801423
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef DogCat het volgende:
Moslims zelf hebben weinig keuze, het is vanaf je geboorte en als je ermee op wil houden dan vind heel je familie je een infidel.
Maar als Nederlander ben je een zwakke landverrader, in deze tijden waar moslims massaal koppen aan het afsnijden zijn, heilige oorlogen voeren en heel Europa als hun apenspeeltuin gebruiken, ga jij ff besluiten dat dat wel de religie is waar jij jezelf in kunt vinden? Hoe heeft het zo ver kunnen komen met zo'n persoon?
Meeste moslims zijn geen bommenlegger of uithuwelijker hoor. Daarbij kan je als Nederlandsche moslim er zelf van maken wat je wil. Je kiest zelf de imam waar je naar luistert, als je uberhaupt er al naar luistert.. Het is niet zoals het katholicisme waar je perse naar het gewauwel van de Paus moet luisteren.

Daarbij is de islam ook 1 zooitje (zoals bijna alle religies) waar niemand het met elkaar eens is. Soenniet of shi'it, of weet ik veel wat. 1 Islam bestaat niet, hoewel elke stroming roept dat ze: de Ware Islam zijn :') Ware Islam of True Metal. Beetje zielige clubjes dus :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144801610
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef 75020 het volgende:

[..]

Mijn broer heeft een geschiedenis in drank en drugs. Zullen wel de afgestorven hersencellen zijn. :')
Hij beschouwd mij niet als Dhimmie denk ik maar hij weigerde wel ooit mijn vrouw te groeten toen ie ons huis binnen kwam. En dat terwijl zij altijd voor hem klaar stond toe ie in de stront zat. Ik heb hem eruit getyft.

Mijn jeugdvriend is echt helemaal de weg kwijt. Potentieel IS strijder ben ik bang. :{
Vaak zijn het mensen met de nodige problemen die zich uiteindelijk bekeren. Het vervelende is dan altijd dat ze na zoveel ellende nog niet de levenservaring hebben om te zien wie er echt het beste met hen voor hebben (of: hadden).

Hopen dat hij daarheen gaat. Weer één zo'n mafketel minder in de EU.
  maandag 22 september 2014 @ 20:46:58 #139
395200 deadprez
One more rail
pi_144801877
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:36 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Volgens deadprez ben je gewoon een zielige PVV-er en een xenofobe racist.
Ik kan prima voor mezelf spreken.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 22 september 2014 @ 20:47:54 #140
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_144801924
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Meeste moslims zijn geen bommenlegger of uithuwelijker hoor. Daarbij kan je als Nederlandsche moslim er zelf van maken wat je wil. Je kiest zelf de imam waar je naar luistert, als je uberhaupt er al naar luistert.. Het is niet zoals het katholicisme waar je perse naar het gewauwel van de Paus moet luisteren.

Daarbij is de islam ook 1 zooitje (zoals bijna alle religies) waar niemand het met elkaar eens is. Soenniet of shi'it, of weet ik veel wat. 1 Islam bestaat niet, hoewel elke stroming roept dat ze: de Ware Islam zijn :') Ware Islam of True Metal. Beetje zielige clubjes dus :')
Wat maakt het uit? Waar je ook ter wereld bent kijk om je heen en je ziet problemen met moslims. Om dan te durven zeggen dat "dat niet de echte moslims zijn" omdat jij toevallig buiten geen varken eten geen zak aan je geloof doet. Op zo'n moment ga je toch twijfelen of dat grote boek van Allah wel zoveel betekenis heeft? Of het niet meer kwaad dan goed doet? Neen doen ze niet, gewoon lekker kop in het zand en straks Hassan castreren. Fuck alle moslims.
pi_144802637
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:47 schreef DogCat het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Waar je ook ter wereld bent kijk om je heen en je ziet problemen met moslims. Om dan te durven zeggen dat "dat niet de echte moslims zijn" omdat jij toevallig buiten geen varken eten geen zak aan je geloof doet. Op zo'n moment ga je toch twijfelen of dat grote boek van Allah wel zoveel betekenis heeft? Of het niet meer kwaad dan goed doet? Neen doen ze niet, gewoon lekker kop in het zand en straks Hassan castreren. Fuck alle moslims.
Ja problemen met moslims ja?

Teveel de Telegraaf aan het lezen zeker? Er zijn een paar brandhaarden ja: Mali, Afghanistan, Syrie, Libie, Irak en het rommelt nog in Egypte. Er doen wat extremisten moeilijk, maar extremisten doen altijd moeilijk. Of het nu islamitische extremisten zijn of real(ja de Ware!) IRA.

Je leest natuurlijk niet waar het geen probleem is. Turkije is het dan een probleem tussen de laat maar waaien types (de bierdrinkers en de meisjes zonder hoofddoek en af en toe naar de moskee gaan) en de wat religieuzere (inclusief extremisten) aanhang. Algerije, Marokko, Tunesie, voormalige USSR republieken zoals Turkmenistan, Indonesie etc geeft de islam weinig problemen. De rest van Azie is de islam geen probleem evenals heel Oceanie en Latijns Amerika.Maarja daar lees je niet over en het boeit je verder niet want je bent te dom om verder te kijken dan de blik van de PVV en de Telegraaf.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 22 september 2014 @ 21:03:10 #142
395200 deadprez
One more rail
pi_144802723
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 21:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja problemen met moslims ja?

Teveel de Telegraaf aan het lezen zeker? Er zijn een paar brandhaarden ja: Mali, Afghanistan, Syrie, Libie, Irak en het rommelt nog in Egypte. Er doen wat extremisten moeilijk, maar extremisten doen altijd moeilijk. Of het nu islamitische extremisten zijn of real(ja de Ware!) IRA.

Je leest natuurlijk niet waar het geen probleem is. Turkije is het dan een probleem tussen de laat maar waaien types (de bierdrinkers en de meisjes zonder hoofddoek en af en toe naar de moskee gaan) en de wat religieuzere (inclusief extremisten) aanhang. Algerije, Marokko, Tunesie, voormalige USSR republieken zoals Turkmenistan, Indonesie etc geeft de islam weinig problemen. De rest van Azie is de islam geen probleem evenals heel Oceanie en Latijns Amerika.Maarja daar lees je niet over en het boeit je verder niet want je bent te dom om verder te kijken dan de blik van de PVV en de Telegraaf.
_O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 22 september 2014 @ 21:08:57 #143
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_144802967
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 21:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja problemen met moslims ja?

Teveel de Telegraaf aan het lezen zeker? Er zijn een paar brandhaarden ja: Mali, Afghanistan, Syrie, Libie, Irak en het rommelt nog in Egypte. Er doen wat extremisten moeilijk, maar extremisten doen altijd moeilijk. Of het nu islamitische extremisten zijn of real(ja de Ware!) IRA.

Je leest natuurlijk niet waar het geen probleem is. Turkije is het dan een probleem tussen de laat maar waaien types (de bierdrinkers en de meisjes zonder hoofddoek en af en toe naar de moskee gaan) en de wat religieuzere (inclusief extremisten) aanhang. Algerije, Marokko, Tunesie, voormalige USSR republieken zoals Turkmenistan, Indonesie etc geeft de islam weinig problemen. De rest van Azie is de islam geen probleem evenals heel Oceanie en Latijns Amerika.Maarja daar lees je niet over en het boeit je verder niet want je bent te dom om verder te kijken dan de blik van de PVV en de Telegraaf.
Ja ook veel wijzen naar plekken waar het geen probleem is, "en in ons dorp hebben wij ook een turk en die doet noooooit iets" boeit me niet. Over het algemeen zijn het altijd de moslims die heilige oorlogen starten, mensen de kop eraf snijden en het hele zaakje in Europa naar de kanker helpen, daar hoef je de telegraaf niet voor te lezen.
Degene die het nu niet doen wachten hun moment af om toe te slaan of zijn (zoals zij de andere moslims noemen) niet de "echte moslims".
pi_144803043
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:08 schreef DogCat het volgende:

[..]

Ja ook veel wijzen naar plekken waar het geen probleem is, "en in ons dorp hebben wij ook een turk en die doet noooooit iets" boeit me niet. Over het algemeen zijn het altijd de moslims die heilige oorlogen starten, mensen de kop eraf snijden en het hele zaakje in Europa naar de kanker helpen, daar hoef je de telegraaf niet voor te lezen.
Degene die het nu niet doen wachten hun moment af om toe te slaan of zijn (zoals zij de andere moslims noemen) niet de "echte moslims".
In Zuid Amerika en Oceanië speelt de Islam geen rol. Verder heeft Godshand het helemaal niet over Somalië en Nigeria (Boko Haram). Typisch zo iemand die het graag bagatelliseert.
  maandag 22 september 2014 @ 21:13:13 #145
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_144803143
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

In Zuid Amerika en Oceanië speelt de Islam geen rol. Verder heeft Godshand het helemaal niet over Somalië en Nigeria (Boko Haram). Typisch zo iemand die het graag bagatelliseert.
Inderdaad het is zo'n standaard kutsmoesje zelfs als 70% van de moslims extremist zou zijn dan nog wordt je van alle kanten gebombadeerd met "plekken waar moslims nu (toevallig) ff niks doen".
pi_144803298
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:13 schreef DogCat het volgende:

[..]

Inderdaad het is zo'n standaard kutsmoesje zelfs als 70% van de moslims extremist zou zijn dan nog wordt je van alle kanten gebombadeerd met "plekken waar moslims nu (toevallig) ff niks doen".
Yep, en wat is de relevantie van het feit dat je in Fiji of Ecuador geen last hebt van Moslims als ze in bv. Somalië, Nigeria, Syrië en Irak honderden (of misschien wel meer) mensen afslachten?

Pakistan en Kameroen zijn deze week ook alweer aanslagen gepleegd.

Maar nee jongens, wees maar gerust. Hier op Amerikaans Samoa en de Shetland Eilanden hebben we er geen last van. :X
pi_144803412
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

In Zuid Amerika en Oceanië speelt de Islam geen rol. Verder heeft Godshand het helemaal niet over Somalië en Nigeria (Boko Haram). Typisch zo iemand die het graag bagatelliseert.
2 gebieden vergeten, wow, blunder van formaat! :')

Ik bagatelliseer niets.

Ja de extremistische islam is vervelend. Zeer vervelend.

Maar de gewone islamitische shoarmabakker of telefoonverkoper is geen potentiële bommenlegger. Sterker nog, vinden ze alleen maar vervelend want dat houdt klandizie weg.

En dat geldt dus ook voor de bekeerde Nederlander (maar even ontopic). Voor een deel vinden ze wat ze zochten, wat houvast in het leven. Blijkbaar heeft een psycholoog, Christus of Boeddha (ik noem maar wat) hen dat niet kunnen geven maar de Koran wel. Prima.
Dan zullen er vast een paar bij die een beetje doorslaan en de jihad achtervolgen. Zeer vervelend ja. Maar dat doet niets af aan de bekeerlingen die naast hun leven aanpassen op de Koran, verder gaan met gewoon studeren en werk vinden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144803498
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

2 gebieden vergeten, wow, blunder van formaat! :')

Ik bagatelliseer niets.

Ja de extremistische islam is vervelend. Zeer vervelend.

Maar de gewone islamitische shoarmabakker of telefoonverkoper is geen potentiële bommenlegger. Sterker nog, vinden ze alleen maar vervelend want dat houdt klandizie weg.

En dat geldt dus ook voor de bekeerde Nederlander (maar even ontopic). Voor een deel vinden ze wat ze zochten, wat houvast in het leven. Blijkbaar heeft een psycholoog, Christus of Boeddha (ik noem maar wat) hen dat niet kunnen geven maar de Koran wel. Prima.
Dan zullen er vast een paar bij die een beetje doorslaan en de jihad achtervolgen. Zeer vervelend ja. Maar dat doet niets af aan de bekeerlingen die naast hun leven aanpassen op de Koran, verder gaan met gewoon studeren en werk vinden :)
2 gebieden waar dagelijks veel mensen worden afgeslacht, verder niets. :')

En vervelend, dat is een understatement.

De bekeerde Nederlander lijkt toch wat sneller de extreme kant op te gaan dan de gemiddelde allochtone Moslim. Ze denken wat in te halen te hebben, willen zich bewijzen en leren alles uit een boekje / van andere extremisten i.p.v. dat jarenlange opvoeding er de scherpe kantjes wat vanaf slijpt.
  maandag 22 september 2014 @ 21:23:26 #149
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_144803579
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

2 gebieden vergeten, wow, blunder van formaat! :')

Ik bagatelliseer niets.

Ja de extremistische islam is vervelend. Zeer vervelend.

Maar de gewone islamitische shoarmabakker of telefoonverkoper is geen potentiële bommenlegger. Sterker nog, vinden ze alleen maar vervelend want dat houdt klandizie weg.

En dat geldt dus ook voor de bekeerde Nederlander (maar even ontopic). Voor een deel vinden ze wat ze zochten, wat houvast in het leven. Blijkbaar heeft een psycholoog, Christus of Boeddha (ik noem maar wat) hen dat niet kunnen geven maar de Koran wel. Prima.
Dan zullen er vast een paar bij die een beetje doorslaan en de jihad achtervolgen. Zeer vervelend ja. Maar dat doet niets af aan de bekeerlingen die naast hun leven aanpassen op de Koran, verder gaan met gewoon studeren en werk vinden :)
En die paar Marokkanen die hier problemen veroorzaken zijn ook allemaal extremistisch en de shoarmabakker is gewoon een rasechte moslim zoals de meeste moslims?

Nee het woordje extreem wil ik niet meer zien als het gaat om moslims behalve als het gaat om extreem hard aanpakken.
pi_144803674
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

2 gebieden waar dagelijks veel mensen worden afgeslacht, verder niets. :')

En vervelend, dat is een understatement.

De bekeerde Nederlander lijkt toch wat sneller de extreme kant op te gaan dan de gemiddelde allochtone Moslim. Ze denken wat in te halen te hebben, willen zich bewijzen en leren alles uit een boekje / van andere extremisten i.p.v. dat jarenlange opvoeding er de scherpe kantjes wat vanaf slijpt.
Ik weet niet of dat van de bekeerde Nederlander zo is. Misschien heb je wat cijfers?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')