20 euriquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op. Hoeveel heb je erop staan?
morgen 3-1 denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
We zien zo wel dat Nederland Brazilië makkelijk kan hebben
Dus je hebt gewed dat Chili en Brazilië winnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
braziel het liefst, bij chili een beetje verlies, bij geen van beiden veel verlies
Moeilijk. Bij mij zitten ze alleen in een combi van een euro. En die 2 gekke bets.quote:
Beter bekend als een '12' bet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus je hebt gewed dat Chili en Brazilië winnen?
ja laag bedrag op Chili, met veel hogere quotering, hoog bedrag op Brazielquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus je hebt gewed dat Chili en Brazilië winnen?
Waarom vond je een gelijkspel zo onwaarschijnlijk?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja laag bedrag op Chili, met veel hogere quotering, hoog bedrag op Braziel
Dacht even zekerheidje na de laatste helft van Braziel waar samba te zien was, en het best matige Chili..maarja finales zijn anders..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:45 schreef Baconbus het volgende:
Moeilijk. Bij mij zitten ze alleen in een combi van een euro. En die 2 gekke bets.
1.50 was ook niet heel aantrekkelijk om 20 euri voor te riskeren.
Als ik hierop ingezet had zou ik op een '1X' gaan. Mja, das nu makkelijk praten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dacht even zekerheidje na de laatste helft van Braziel waar samba te zien was, en het best matige Chili..maarja finales zijn anders..
Dacht dat Brazilië echt los kwam.. maarja niet echt dus.. wel spannende potquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom vond je een gelijkspel zo onwaarschijnlijk?
FACKED AP G.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dacht dat Brazilië echt los kwam.. maarja niet echt dus.. wel spannende pot
ook al vol op Colombiaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
FACKED AP G.
Hoop dat Colombia-Uruguay beter voor je is.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:50 schreef Joezi het volgende:
ik pak t wel ff terug met het altijd betrouwbare roulette
Maar gebruik je dan ook alle mogelijkheden? De helft van de toetsen op mijn toetsenboord gebruik ik niet.quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar gebruik je dan ook alle mogelijkheden? De helft van de toetsen op mijn toetsenboord gebruik ik niet.
Aha! je bent gewoon verliefd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |