Met de juiste motivatie is alles een eitje denk ik. Zal het vandaag eens uitproberen.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:22 schreef kraakschandaal het volgende:
Ramadan is een eitje nu met die lange dagen.
Dit zijn de tijden die je ongeveer kunt volgen. Het zijn de tijden die bij Enschede horen.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:20 schreef GVU het volgende:
[..]
Ik zou mij te allen tijde aan de lokale tijd houden... Maar zit gelukkig nog goed. Ik twijfelde tussen de fajr en zonsonderdag.
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:14 schreef rakotto het volgende:
Vreemd dat de mocros het een uur eerder doen. Wat is de reden hiervoor?
Ik ben geen Marokkaan maar het hoort toch niet cultureel zijn te zijn of het met de fajr het vasten gestart moeten of niet? Is toch universeel geloof ik?quote:
En nu is het Sobh. Ik raak in de warquote:Op zondag 29 juni 2014 03:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dit zijn de tijden die je ongeveer kunt volgen. Het zijn de tijden die bij Enschede horen.
[ afbeelding ]
Je mag tot de tijdstip eten dat bij Sobh hoort. Sobh is een andere benaming voor Fajr. Als je dichtbij Amsterdam woont, kun je er 5 minuten bovenop gooien.
Mag ik vragen wat je bent?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:26 schreef GVU het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan maar het hoort toch niet cultureel zijn te zijn of het met de fajr het vasten gestart moeten of niet? Is toch universeel geloof ik?
quote:
Het heet officieel Fajr, alleen op de schema hebben ze het Sobh genoemd. Vraag me niet waarom, want dat weet ik niet. Heb het er alleen erbij gezet ter verduidelijking.quote:
Overdag mag je gewoon eten en drinken, kwestie van de pens op tijd vol hebben.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:23 schreef GVU het volgende:
[..]
Met de juiste motivatie is alles een eitje denk ik. Zal het vandaag eens uitproberen.
bedankt hansquote:Op zondag 29 juni 2014 03:29 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Overdag mag je gewoon eten en drinken, kwestie van de pens op tijd vol hebben.
kusjes geef je maar na de iftarquote:Op zondag 29 juni 2014 03:29 schreef darkmond het volgende:
Net gegeten en nu weer in m'n bed... Veel succes vandaag allemaal!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fajrquote:
Allemaal mannen hier toch... Emn zogenaamd vrouwmenschen... Whats the prob met een kus op de wang?quote:
Indoquote:Op zondag 29 juni 2014 03:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je bent?
Het is zeker universeel. Maar als we er niet uit eens uit kunnen komen op welke dag we moeten starten met Ramadan, laat staan tijden van Fajr.
Sorry hoor, ik zal het niet meer doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga eens inlezen voor je reageert.
In theorie wel, praktijk not so much.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:33 schreef GVU het volgende:
[..]
Indo
Maar er moet toch gewoon 1 richtlijn zijn? We zijn toch allemaal moslim?
Haha ja, goed idee!quote:Op zondag 29 juni 2014 03:33 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik zal het niet meer doen.
Lame.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In theorie wel, praktijk not so much.
ssh sshhhhquote:Op zondag 29 juni 2014 03:32 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Katholieken doen ook zoiets na de carnaval maar dat is nogal verwaterd.
Ik heb nog nooit geweten tot nu toe dat er zelfs hier de meningen over verschillen. Ik volg gewoon hoe het in Egypte gedaan wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In theorie wel, praktijk not so much.
haha zo liefquote:Op zondag 29 juni 2014 03:33 schreef GVU het volgende:
[..]
Indo
Maar er moet toch gewoon 1 richtlijn zijn? We zijn toch allemaal moslim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |