je hebt nog een uurquote:
moet nog beginnenquote:
Oke ja. Ik heb dat ook. moet nog één ei en kipfilet naar binnen werken.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moest net al proppen, meer lukt echt niet.
Smakelijk!quote:Op zondag 29 juni 2014 02:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke ja. Ik heb dat ook. moet nog één ei en kipfilet naar binnen werken.
dadels in je fietsmand proppenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Smakelijk!
Morgen met iftar moet ik ook proppen. Ik begin om 10:30 en vertrek om 10:15 van huis.
Inderdaad. Er staat in soera 2:187 heel duidelijk ''eat and drink until the white thread of dawn becomes distinct from the black''. Er wordt dus gesproken over enige licht. Hoe precies laat ik over aan de geleerden, maar om 03:05 uur is het volgens mij nog pikkedonker.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
neem tot 3.59 de tijd. het is niet logisch dat het om 3.05 is.
Dankjequote:Op zondag 29 juni 2014 03:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Er staat in soera 2:187 heel duidelijk ''eat and drink until the white thread of dawn becomes distinct from the black''. Er wordt dus gesproken over enige licht. Hoe precies laat ik over aan de geleerden, maar om 03:05 uur is volgens mij nog pikkedonker.
Welke tijd geeft de kalender aan die jij volgt?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dankje
- klokt een liter water jankend naar binnen-
ik heb nog geen kalender. gebruik nu gezonde verstand-kalender.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke tijd geeft de kalender aan die jij volgt?
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dankje
- klokt een liter water jankend naar binnen-
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik heb nog geen kalender. gebruik nu gezonde verstand-kalender.
Naja, het is wat moeilijk observeren in een lichtvolle omgeving als in een stad, maar als je de tijd van fajr weet, is er natuurlijk geen probleem.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik heb nog geen kalender. gebruik nu gezonde verstand-kalender.
Je mag na de fajr niet meer eten tot aan de magrib. Dus tot 3:05 mochten we nog eten. Eigenlijk mag je al ongeveer 5 minuten voor de fajr niet meer eten.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
das de mocro tijd. de toerkoe tijd is rond 0400
Woon in de randstadquote:Op zondag 29 juni 2014 03:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Naja, het is wat moeilijk observeren in een lichtvolle omgeving als in een stad, maar als je de tijd van fajr weet, is er natuurlijk geen probleem.
Jep, moeder roept me net.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Woon in de randstadJa komt goed hoor. Ga jij nu eten?
Is het niet zo dat je gewoon de lokale tijd moet volgen?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je mag na de fajr niet meer eten tot aan de magrib. Dus tot 3:05 mochten we nog eten. Eigenlijk mag je al ongeveer 5 minuten voor de fajr niet meer eten.
Vreemd dat Turken het een uur later doen. Wat is de reden hiervoor?
Trusten en smakelijk man!quote:Op zondag 29 juni 2014 03:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep, moeder roept me net.Ik ga maar eens eten en slapen. Veel doorzettingsvermogen gewenst aan iedereen en welterusten.
De lokale tijd zegt dat de fajr om 3:05 is in Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:18 schreef GVU het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je gewoon de lokale tijd moet volgen?
Ik zou mij te allen tijde aan de lokale tijd houden... Maar zit gelukkig nog goed. Ik twijfelde tussen de fajr en zonsonderdag.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
De lokale tijd zegt dat de fajr om 3:05 is in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |