Album een heeft juist een mindere kwaliteit toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat Selected Ambient Works 2 een keer geremastered wordt; de geluidskwaliteit is slecht (erg 'wollig' geluid).
waar 1 van de samples vandaan komt is ook een vette trackquote:
Heeft idd ook niet een erg goede geluidskwaliteit, maar bij het tweede album vind ik het storender, omdat de arrangementen daar kaler zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Album een heeft juist een mindere kwaliteit toch?
Deze ook.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:33 schreef JetLife het volgende:
Samen met de Selected Ambient Works albums van Aphex Twin m'n favoriete album uit de 90's.
Endtroducing is fantastisch. Verder valt het allemaal wat tegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:34 schreef mergbot het volgende:
best lachen, even cdtje downloaden
hm welke cd is goed? ik hoef geen mixen met vage rap, is er een cd met iets zoals die videos hierboven?
ja das de sound, maar ik denk dat het even wachten is daarop, het album is namelijk pas nog opnieuw op vinyl gereleased, niet remastered naar mijn wetenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat Selected Ambient Works 2 een keer geremastered wordt; de geluidskwaliteit is slecht (erg 'wollig' geluid).
Ik ben die plaat nu aan het luisterenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ja das de sound, maar ik denk dat het even wachten is daarop, het album is namelijk pas nog opnieuw op vinyl gereleased, niet remastered naar mijn weten
Dat lijkt Yoko Ono wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:10 schreef Trollscience het volgende:
mensen die pussy-EDM luisteren
één ryoji ikeda voor je topic:
[ afbeelding ]
je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat lijkt Yoko Ono wel.
[ afbeelding ]
jammer dat het de CD versie is, op vinyl gedonderd.. geen stone in focusquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik ben die plaat nu aan het luisteren
Bazenalbumquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |