Ieder zijn smaak en mening en dat respecteer ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:02 schreef dude232 het volgende:
Rap en HipHop in het algemeen is pure bagger
Mee eens, er zijn trouwens ook wel goede Hip hop artiesten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak en mening en dat respecteer ik
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak en mening en dat respecteer ik
Ontzettend veel is gewoon dieptriest en bagger. Zelf vind ik die ontelbare 'raps' over hun trieste leven als dealer, pimp whatever ondertussen ook niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:04 schreef dude232 het volgende:
[..]
Mee eens, er zijn trouwens ook wel goede Hip hop artiesten.
Het probleem is dat de meeste mensen rap associėren met die kinderachtige zooi die je op de radio hoortquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Rap
Hip hop
Denken dat dat muziek is
+1 voor Nikmans, volledig mee eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meeste mensen rap associėren met die kinderachtige zooi die je op de radio hoort
DJ Shadowquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:06 schreef Hexagon het volgende:
Hiphop is duidelijk een genre met een hoog gehalte verzuurde ouwelullen
Terwijl dit soort shit toch duidelijk gemarket is naar blanke puberjongensquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef Gewas het volgende:
2pac is de muziek uit mijn jeugd.
Het idee dat miljoenen negers over de hele wereld dit luisteren is prachtig.
Precies, deze beste man verenigd de wereld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef Gewas het volgende:
2pac is de muziek uit mijn jeugd.
Het idee dat miljoenen negers over de hele wereld dit luisteren is prachtig.
Het is gewoon snel praten op een elektronisch gefabriceerd deuntje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meeste mensen rap associėren met die kinderachtige zooi die je op de radio hoort
Dat van die teksten klopt inderdaad, als je referentiekader niet verder reikt dan wat je op de radio hoort, zoals helaas bij veel mensen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon snel praten op een elektronisch gefabriceerd deuntje.
Er komt nul muzikaal talent bij kijken en de tekst van bijna alle nummers zijn te herleiden tot ik ben de beste, stoerste, rijkste, bitches, hoes, money
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |