Ik stond helemaal vooraan dus de security had hem al direct van me afgetrokken. Was toch even kut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Falco het volgende:
Heb je na zijn onfortuinlijke val die crowdsurfer flink op zijn bakkes gestampt?
Anders onterechte klacht!
quote:
Omdat mijn vrienden alleen op vrijdag konden. Daarbij heb ik vandaag en morgen ook nog het een en ander te doen.quote:
Lekker op volbeat crowdsurfen waarom niet. Still counting....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn vrienden alleen op vrijdag konden. Daarbij heb ik vandaag en morgen ook nog het een en ander te doen.
Had wel graag Volbeat en Black Sabbath gezien maarja...
Counting all the assholes in the room, well i'm definitely not alone...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lekker op volbeat crowdsurfen waarom niet. Still counting....
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Counting all the assholes in the room, well i'm definitely not alone...
Dan moet je niet naar zo'n festival gaan, je weet dat het er daar soms ruig aan toe kan gaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb mijn nek liever heel, yolokind.
Kijk dat zoiets kan gebeuren weet ik ook, ik ga ook niet in isolement leven. Maar het is gewoon kut als het gebeurd. En dan kan je het van je afklagen. Daar dient KLB toch voor?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar zo'n festival gaan, je weet dat het er daar soms ruig aan toe kan gaan
Uiteraard mag je klagen, net zo goed als dat ik mag zeggen dat het een onterechte jankerdjesklacht isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk dat zoiets kan gebeuren weet ik ook, ik ga ook niet in isolement leven. Maar het is gewoon kut als het gebeurd. En dan kan je het van je afklagen. Daar dient KLB toch voor?
Er zou een speciale surprise volgen na het optreden van Black Sabbath.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Had wel graag Volbeat en Black Sabbath gezien maarja...
Prachtig hoe TS drugs immer en altijd de schuld weet te geven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef GhpH het volgende:
wie houdt zich aan de regels als men helemaal doorgesnoven is?
Zal niet erg goed afgelopen zijn vrees ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is dat goed afgelopen?!
PS: hij moet zn broek eens optrekken
quote:
Prachtig hoe ik het toch met mijn eigen ogen gezien heb.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Prachtig hoe TS drugs immer en altijd de schuld weet te geven.
Zat er coke in je ogen of zo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Prachtig hoe ik het toch met mijn eigen ogen gezien heb.
Je hebt toegekeken hoe die mensen een lijntje snoven, maar hebt ze er niet eens op aangesproken? slappe hap hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Prachtig hoe ik het toch met mijn eigen ogen gezien heb.
Wat is een goed volbeat nummer man? Ik heb nu totaal geen inspiratie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat was tijdens Slayer. En bijna een tweede tijdens Avenged
Cape of our hero is een mooie. Of wil je meer zo hardrock stijl?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is een goed volbeat nummer man? Ik heb nu totaal geen inspiratie.
Hardrockstyle is denk ik beter andere bands mogen ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Cape of our hero is een mooie. Of wil je meer zo hardrock stijl?
Het is gewoon tegen de wet en de regels van het festival. Bewijst toch maar weer dat drugskoppen zich moeilijker aan de regeltjes houden. Maar dat maakt niet uit want regeltjes overtreden is toch oh zo stoer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je hebt toegekeken hoe die mensen een lijntje snoven, maar hebt ze er niet eens op aangesproken? slappe hap hoor.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:24 schreef appelepent het volgende:
[..]
Zal niet erg goed afgelopen zijn vrees ik.
TS, wees blij dat Dennis niet op je terecht is gekomen, dan was zeker je nek gebroken!
avenged daar ga je toch niet naar kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat was tijdens Slayer. En bijna een tweede tijdens Avenged
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
avenged daar ga je toch niet naar kijken
grote flikkerband
Wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:02 schreef blaspheria het volgende:
Mwa, ik vind stagediven toch een stuk minder vervelend omdat je die mensen gewoon aan kan zien komen en verder helpen 't publiek in. Crowdsurfen van achter betekent dat je continu met je hoofd moet draaien of er weer zo'n mongool aankomt en dus niet meer volledig kan genieten van het concert. Ik zie ze dan ook altijd te laat![]()
Daarnaast komen af en toe de meest ranzige types over je hoofd heen: ik heb serieus wel es iemand met volgescheten broek over ons heen zien (en ruiken) komen
Net zoals ik laaggeschoolde rapnegerts e.d. flikkers vind.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
avenged daar ga je toch niet naar kijken
grote flikkerband
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:02 schreef blaspheria het volgende:
Mwa, ik vind stagediven toch een stuk minder vervelend omdat je die mensen gewoon aan kan zien komen en verder helpen 't publiek in. Crowdsurfen van achter betekent dat je continu met je hoofd moet draaien of er weer zo'n mongool aankomt en dus niet meer volledig kan genieten van het concert. Ik zie ze dan ook altijd te laat![]()
Daarnaast komen af en toe de meest ranzige types over je hoofd heen: ik heb serieus wel es iemand met volgescheten broek over ons heen zien (en ruiken) komen
zappa luistert ekte metal, niet die pussy shit van jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Net zoals ik laaggeschoolde rapnegerts e.d. flikkers vind.
Jij jouw keuze, ik de mijne. Was trouwens niet eens voor Avenged gekomen maar ze waren vlak voor Sabaton dus ik moest op de voorste rij staan.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef GhpH het volgende:
Kortom: Jullie zijn nog steeds niet van me af!
Ik luister vrijwel alle metal. Welke is dan volgens jou de 'ekte'? De bekende trashmetals zoals metallica of slayer? Powermetal zoals sabaton? Emometal zoals blessthefall? Paganmetal zoals amon amarth? Heavy metal zoals annihilator? Symfonische metal zoals epica? Satanische metal zoals behemoth?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
zappa luistert ekte metal, niet die pussy shit van jou
weet ik veel ik luister die zooi toch nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel alle metal. Welke is dan volgens jou de 'ekte'? De bekende trashmetals zoals metallica of slayer? Powermetal zoals sabaton? Emometal zoals blessthefall? Paganmetal zoals amon amarth? Heavy metal zoals annihilator? Symfonische metal zoals epica? Satanische metal zoals behemoth?
Metal kent ook verschillende mixes zoals bvb rap en metal zoals linkin park of hollywood undead. Je kan het je zo gek niet bedenken.
Crowdsurfen op zich is nog niet het echte probleem. Het kutte is dat je tekens moet omkijken of er geen malloot aankomt. En die achter mij waarschuwde me veel te laat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef EnterShik4ri het volgende:
Eigen schuld, als je een crowdsurfer in je nek krijgt was je sowieso niet bezig om hem om te vangen. En crowdsurfers vangen hoort bij de concert etiquette dus je hebt gewoon het hele festival verpest.
TS is een zolderkamer jongen die tijdens een concert alleen meeknikt
Hoe weet je dan dat hij die 'ekte' metal luistert? En hoe kan je een oordeel geven als je het niet geluisterd hebt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel ik luister die zooi toch niet
ik ken avenged sevenfold wel en dat is gayquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij die 'ekte' metal luistert? En hoe kan je een oordeel geven als je het niet geluisterd hebt?
Als hij al bang is voor crowd surfers zal een pit al helemaal niks voor hem zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef EnterShik4ri het volgende:
Waarom stond je eigenlijk niet in de moshpit?
Heb vaak rap proberen te luisteren maar het was niet wederzijds. Vind linkin park een goede middenweg.quote:
nee ik luister geen duitstalige muziek ben geen naziquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb vaak rap proberen te luisteren maar het was niet wederzijds. Vind linkin park een goede middenweg.
Oh en even een totaal ander genre... Ken je der Erlkönig?
Ook een mooi stuk muziek
Ik stond op de eerste rij. En de moshpit was in het middenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef EnterShik4ri het volgende:
Waarom stond je eigenlijk niet in de moshpit?
Luister gewoon de intro alleen al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik luister geen duitstalige muziek ben geen nazi
Stukje geluisterd, maar het is niet echt mijn ding. Geen slechte muziek verder, maar zou het niet zelf opzetten.quote:
Ken je deze nog van heel wat jaren geleden met die kut ringtone?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stukje geluisterd, maar het is niet echt mijn ding. Geen slechte muziek verder, maar zou het niet zelf opzetten.
dat lijkt me niet iets dat ik aan wil klikkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ken je deze nog van heel wat jaren geleden met die kut ringtone?
Terechte klacht. Kheb wel ns een laars tegen mn kop gehad, omdat ik n crowdserver wel omhoog hield, maar hij maf begon te doen. Tyfus gast.quote:
Beetje afwisseling is wel lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:53 schreef GhpH het volgende:
Ik luister vrijwel alle metal. Welke is dan volgens jou de 'ekte'? De bekende trashmetals zoals metallica of slayer? Powermetal zoals sabaton? Emometal zoals blessthefall? Paganmetal zoals amon amarth? Heavy metal zoals annihilator? Symfonische metal zoals epica? Satanische metal zoals behemoth?
Is van mijn buren, de Finnen. Inderdaad apart volk... aparter dan ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat lijkt me niet iets dat ik aan wil klikken
Wat nou buren, je woont in Limburg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is van mijn buren, de Finnen. Inderdaad apart volk... aparter dan ik
Ja metallica wordt dan eens trash genoemd, soms hard rock,... ligt en beetje aan het nummer. Bvb Rammstein. Die kan je ook niet echt in 1 categorie steken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Terechte klacht. Kheb wel ns een laars tegen mn kop gehad, omdat ik n crowdserver wel omhoog hield, maar hij maf begon te doen. Tyfus gast.
[..]
Beetje afwisseling is wel lekker(Maar Mettalica is geen Trash) en vergeet Black metal niet. Mayhem.
kutmuziekquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Roots, bloody roots.
(Nu ik er aan denk:)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Door die negerts is het wel echte black metal. Respect hebben hè!
wooooooooooooooooooootquote:
Dikke Dennisquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:24 schreef appelepent het volgende:
[..]
Zal niet erg goed afgelopen zijn vrees ik.
TS, wees blij dat Dennis niet op je terecht is gekomen, dan was zeker je nek gebroken!
Iemand die erbij loopt als Conchita Wurst herken je wel. Dat was echt een rare snuiter. Had hem al eerder op het veld gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef PeZu het volgende:
Wel een toeval dat degene die hebt zien snatsen in je nek terugkwam, helder van geest ook dat je na die harde klap hem direct herkende, vuige junk!
jij verdient gewoon een maat 49 legerkist hard in je nekquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Iemand die erbij loopt als Conchita Wurst herken je wel. Dat was echt een rare snuiter. Had hem al eerder op het veld gezien.
sabatonquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Net zoals ik laaggeschoolde rapnegerts e.d. flikkers vind.
Jij jouw keuze, ik de mijne. Was trouwens niet eens voor Avenged gekomen maar ze waren vlak voor Sabaton dus ik moest op de voorste rij staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |