SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik
hou
van
...
Je dat begrijp ik, maar dan komen er 5 pagina's en ik wil er 2, dus heb ik alles verkleint, maar de pagina's schijven niet op...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:18 schreef HPLC het volgende:
https://www.google.nl/#q=how+to+create+three+columns+in+word%5C
Zo, nu mag jij de rest doen
Wel als je het lettertype 7 maakt, maar bij mij komen er dan spaties tussen...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef Innisdemon het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, zoveel tekst past gewoon niet op 2 pagina's
Mooi, alles past er nu op met lettertype 6quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je hebt 3 pagina's nodig.
Tip: nieuw document -> page layout -> colums -> three -> tekst uit spoiler kopiëren -> tekst uit spoiler plakken in word
Als er geen gaatjes in hoeven kun je nog naar layout -> margins -> smallquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Mooi, alles past er nu op met lettertype 6
Zolang ik het onder m'n toets kan houdenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als er geen gaatjes in hoeven kun je nog naar layout -> margins -> small
Dan past het er ook op met 6,5
Maar is het niet te klein zo?
Je gaat spieken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Zolang ik het onder m'n toets kan houden
Just in case, ik ben nooit zo goed in al die woorden te stampen... En de telefoon word ook niet overal gewaardeerdquote:
Spieken wordt sowieso niet gewaardeerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Just in case, ik ben nooit zo goed in al die woorden te stampen... En de telefoon word ook niet overal gewaardeerd
En misschien is het ook wel handig om geen typfoutjes erin te zetten. Nu staat er bij 'eindelijk' --> 'at least', terwijl dat 'minstens' betekent.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:08 schreef klaas_th het volgende:
Ik heb nu alles op 1 pagina met lettertype 5 en 4 kolommen, nog best goed gedaan
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef Baran09 het volgende:
[..]
En misschien is het ook wel handig om geen typfoutjes erin te zetten. Nu staat er bij 'eindelijk' --> 'at least', terwijl dat 'minstens' betekent.
Misschien ff veranderen naar 'at last'
Ja der staan meer van dat soort foutjes in, dit zijn ook niet de goede woorden, het ging om het principe.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:08 schreef klaas_th het volgende:
Ik heb nu alles op 1[quote]Op zondag 29 juni 2014 12:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Nee, nog nooit gedaan. Gewoon leren of falen, maar niet spieken.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:49 schreef d4v1d het volgende:
Alsof de users hierboven nooit hebbem gespiekt vroegeral was t maar voor een keer
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gedaan. Gewoon leren of falen, maar niet spieken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |