ach ja, is wel de laatste keer dat je daar hoeft te zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Bijna het volgende:
Heerlijk weertje inderdaad
En ik heb dalijk diploma-uitreiking in een bloedhete aula
Tof! Waar ga je wonen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef nattermann het volgende:
Met een heel klein beetje veel geluk krijgen wij vandaag over 4 weken de sleutel van ons nieuwe huis
Geleen. Wonen we nu ook al, maar gaan van huurappartement naar koopwoning. Als we (lees: nattermann + nattervrouw) deze week de definitieve "ja" krijgen op de hypotheekquote:
M'n pa komt daar vandaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geleen. Wonen we nu ook al, maar gaan van huurappartement naar koopwoning. Als we deze week de definitieve "ja" krijgen op de hypotheek
Geleen is tofquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ah, daar kan hij zelf ook niks aan doen.
Hey!?...Hoe zit het nieuwe uniform?..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef sproetjes het volgende:
Ik zou gaan vandaag maar vind t weer te slecht :p
Ik heb em nog niet helaas. Ik werk in oost brabant dus ben eind september- begin oktober aan de beurtquote:
zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef MPG het volgende:
Ruim 9000 handtekeningen tegen Duits tolvignet
Jullie al getekend? Is natuurlijk van de zotte dat die Pruuse straks knaken willen zien voor elke millimeter die je over hun heimat rijdt![]()
.
Dan ga ik naar onze Zuiderburenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef MPG het volgende:
Ruim 9000 handtekeningen tegen Duits tolvignet
Jullie al getekend? Is natuurlijk van de zotte dat die Pruuse straks knaken willen zien voor elke millimeter die je over hun heimat rijdt![]()
.
Ze kan in dr eigen hometown meteen de grens overquote:
dan is het toch naar het westen en niet het zuidenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze kan in dr eigen hometown meteen de grens over.
Zuiden, zuidwesten...iig niet pal west anders duurt het nog te langquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het toch naar het westen en niet het zuiden
bla bla bal, details...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zuiden, zuidwesten...iig niet pal west anders duurt het nog te lang
verkapt "feliciteer mij" berichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef sproetjes het volgende:
Ik had vandaag mijn laaste dag als "free woman"![]()
MORGEN![]()
Lekker zweten wordt dat dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef sproetjes het volgende:
Ik had vandaag mijn laaste dag als "free woman"![]()
MORGEN![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |