quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een keer herhalen. Dat versterkt je punt enorm.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een keer herhalen. Dat versterkt je punt enorm.
volgens mij wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ook weer meer dan 2 ?
Dat gezond eten valt niet mee dan.
Dat is balen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:04 schreef mootie het volgende:
Oh, belangrijk, ben vandaag gestoken door een wesp, onder mijn oog.
Medelijden hebben mag.
ow shit, dik oog dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:04 schreef mootie het volgende:
Medelijden hebben mag.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:04 schreef mootie het volgende:
Medelijden hebben mag.
Oh helemaal gemist deze post. Je dacht zeker gelijk dat ik je haat he? ;oquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:04 schreef mootie het volgende:
Medelijden hebben mag.
het is ned. mex. ik zeg 3-1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
Hebben we al een poule voor zondag ?
Nederland - Mexico ?
Haat! Overal haat!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist deze post. Je dacht zeker gelijk dat ik je haat he? ;o
Isniehoor. Wie heeft hem uitgezogen?
Ligt bij mij aan mijn opvoeding, ik ben van veel markten thuis op muziek gebiedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:21 schreef chufi het volgende:
What een ouwe lullen muziek van die toch nog geen 40+ dames . Verder niets mis mee hoor
Ik heb het door.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een site gevonden waar ze veel leuke emoticons hebben.
ik had als opvoeding abba en zo, maar heb nou miojn eigen smaak ontwikkeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt bij mij aan mijn opvoeding, ik ben van veel markten thuis op muziek gebied![]()
Je bent i.i.g. niet de enige die er last van heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:24 schreef chufi het volgende:
Ik ga straks mn zonnekleppen opdoen ... ik kan hier niet meer tegen ... Wat een geflash .. en ik heb nog geen trippie genomen ..
Ik ben rustig ...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
DM hem ff, misschien wordt ie dan weer mak
Die is goedquote:
Pas wel op dat ie niks verkeerds eet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
kenny hahaha die is echt leuk, zo heet onze hond ook.
southpark is echt leuk, we hebben er marathons van gevolgdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kenny![]()
Geef een link naar die site man. Die vind ik nog cooler
nee ik bedoel joezi.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pas wel op dat ie niks verkeerds eet.
Brrrr, schijnen ook sommige spinnen eitjes onder je huid te leggen.quote:
Ik vind haar een beetje te wild dansen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:34 schreef isax het volgende:
dit wijf vind ik echt geil
kon ik maar zo dansen
Of beestjes die in het water leven en in mannelijke geslachtsdelen kruipen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Brrrr, schijnen ook sommige spinnen eitjes onder je huid te leggen.
Ook al niets meer gwendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje te wild dansen.
Wat is dat met jou en Bacon? Wat heb ik gemistquote:
Ja, penisbeestjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of beestjes die in het water leven en in mannelijke geslachtsdelen kruipen.
mijn moeder kon zo dansenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje te wild dansen.
heeeeeeeey paarlayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:41 schreef Parlay het volgende:
En wat is er met Joezi? Is ie in een zwart gat belandt, een paralelle wereld
quote:
Ja, hoi, ik scroll me de pleuris hier, wat hebben jullie met hem uitgspooktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heeeeeeeey paarlayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
Mijn moeder kon ook zo goed dansen. Was ook elvis fan enz.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:40 schreef isax het volgende:
[..]
mijn moeder kon zo dansen![]()
ik kan het ook wel hoor.
vorig jaar bij bruce speelde hij twist and shout.
en het regende als een gek. stond ik daar te dansen als een gek![]()
spierpijn de volgende dag.
wie is hem?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:45 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik scroll me de pleuris hier, wat hebben jullie met hem uitgspooktIk kan ook niet ff 1 dag weg heh
Ja waar the fuck was je?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:45 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik scroll me de pleuris hier, wat hebben jullie met hem uitgspooktIk kan ook niet ff 1 dag weg heh
ik heb hem dronken gevoerdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:45 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben wij er last van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb hem dronken gevoerd
wil gewoon heel graag zijn nummer![]()
![]()
Slapenquote:
Ja waar is die geblevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:47 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Dieenebart wie miss you fool!!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb hem dronken gevoerd
wil gewoon heel graag zijn nummer![]()
![]()
Slapen is soms wel handig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
SlapenIk zit al heel de week een beetje tegen de griep aan
![]()
Maar mijn dochter is geslaagdVanavond naar diploma-uitreiking geweest, trots ben ik
was jij niet gebeten door een teek?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
SlapenIk zit al heel de week een beetje tegen de griep aan
![]()
Maar mijn dochter is geslaagdVanavond naar diploma-uitreiking geweest, trots ben ik
Thanxquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slapen is soms wel handig.
En gefeliciteerdHelemaal top en ja goed hè hoe je je dan voelt. Goede mama
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
ThanxHelemaal happy en daar doe je het voor
Neequote:
je ziet toch dat ze hem weg schootquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had ze die groene rakker te pakken ?
Trustequote:
Deze is ook geweldig. Springsteen en Jagger met hun gezichten bijna tegen elkaar zingend "I cant get no Sattisfaction".quote:
Maar wie heeft hem opgevangen en doorgeslikt, Ruud of Billy ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je ziet toch dat ze hem weg schoot
Hommo's.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze is ook geweldig. Springsteen en Jagger met hun gezichten bijna tegen elkaar zingend "I cant get no Sattisfaction".
wat een baas is die vent ook he?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze is ook geweldig. Springsteen en Jagger met hun gezichten bijna tegen elkaar zingend "I cant get no Sattisfaction".
ik weet niet wie er met de bek openstond.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar wie heeft hem opgevangen en doorgeslikt, Ruud of Billy ?
Is belangrijk voor de stand.
Voor de stand belangrijk..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik weet niet wie er met de bek openstond.
We waarderen het enormquote:
lijkt me ook heel zwaar. veel van huis zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja en wat voor leven hebben ze ook hè. Zoveel geluk en plezier.
Hier zag ik een paar uur geleden flitsen in het Noordenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goffer hebben er meer last gehad van onweer?
van wie krijgen we deze bui
huh ben je fries of groninger????quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hier zag ik een paar uur geleden flitsen in het NoordenVerder niks eigenlijk
Zulke mensen hebben ook veel meer energie dan de gemiddelde mens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:01 schreef isax het volgende:
[..]
lijkt me ook heel zwaar. veel van huis zijn.
Nee, kust, vlakbij Katwijk. Liep ff in de tuin met de hond en zag flitsen in het Noordenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
huh ben je fries of groninger????
Veronica was gisteren op bezoek in Utopia!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:04 schreef isax het volgende:
[..]
dat hebben joezi en ik totaal niet![]()
vrijf het er nog even in.
no waiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:05 schreef glasshole het volgende:
[..]
Veronica was gisteren op bezoek in Utopia!
Wrijfquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:04 schreef isax het volgende:
[..]
dat hebben joezi en ik totaal niet![]()
vrijf het er nog even in.
Neequote:
Verschrikkelijke muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |