Oh ik kijk het om heel veel redenen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse van clubvoetbal te houden.
Kijk jij het wk om mooi voetbal te zien of ben je een opportunistische nationalist?
Nee ok, duidelijk...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik kijk het om heel veel redenen eigenlijk.
Ik houd van het wij gevoel. Lekker blij, mensen lachen dan veel meer naar elkaar. Beetje jammer dat je er zoiets voor nodig hebt maar het is het me waard. Ik heb oranje vlaggetjes aan mijn huis.![]()
Mooi voetbal vind ik leuk om te zien, en in tegenstelling wat iedereen denkt kan je dat ook zien zonder verstand te hebben van voetbal. Ik genoot van de nachtwedstrijden, weer eens wat anders dan de zoveelste c film. De beelden van het publiek en de emotie bij voetbal maken het kijken ook erg aangenaam. En het is leuk om er hier over te kletsen en op mijn werk te doen alsof ik er verstand van heb. En dan zijn er soms ook nog mooie spelers en keepers.
Tsjah. Ik ben een vrouw.
Maar dat betekent niet dat ik minder plezier aan dit WK beleef dan jij.
Weer, dat wat Liesje zegt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik kijk het om heel veel redenen eigenlijk.
Ik houd van het wij gevoel. Lekker blij, mensen lachen dan veel meer naar elkaar. Beetje jammer dat je er zoiets voor nodig hebt maar het is het me waard. Ik heb oranje vlaggetjes aan mijn huis.![]()
Mooi voetbal vind ik leuk om te zien, en in tegenstelling wat iedereen denkt kan je dat ook zien zonder verstand te hebben van voetbal. Ik genoot van de nachtwedstrijden, weer eens wat anders dan de zoveelste c film. De beelden van het publiek en de emotie bij voetbal maken het kijken ook erg aangenaam. En het is leuk om er hier over te kletsen en op mijn werk te doen alsof ik er verstand van heb. En dan zijn er soms ook nog mooie spelers en keepers.
Tsjah. Ik ben een vrouw.
Maar dat betekent niet dat ik minder plezier aan dit WK beleef dan jij.
Oh, ik moet daar juist niets van hebben, gelegenheids-nationalisme.quote:
Dus jij bent er zo één. Lachûh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, ik moet daar juist niets van hebben, gelegenheids-nationalisme.
Echt Nationalisme is tenminste nog echt ! Maar wie ben ik.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:03 schreef isax het volgende:
ik zit pretty little liars te kijken.
wie kleed zich nou zo op de middelbare?
Mja, misschien ben ik dat wel, geen idee. Ik vind het gewoon leuk. Dat je een half uurtje voor een wedstrijd een supermarkt binnenloopt en de rijen tot halverwege de winkel staan en iedereen lacht, en niemand wurgt kleine jongetjes die voordringen en iedereen heeft er zin in. Ja dat vind ik leuk ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, ik moet daar juist niets van hebben, gelegenheids-nationalisme.
Echt Nationalisme is tenminste nog echt ! Maar wie ben ik.
Dus jij vindt het leuk als eens per 4 jaar de mensen elkaar opzoeken en het gemeenschapsgevoel aanwezig is en daarna mag de maatschappij weer vervallen in individualisme?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, misschien ben ik dat wel, geen idee. Ik vind het gewoon leuk. Dat je een half uurtje voor een wedstrijd een supermarkt binnenloopt en de rijen tot halverwege de winkel staan en iedereen lacht, en niemand wurgt kleine jongetjes die voordringen en iedereen heeft er zin in. Ja dat vind ik leuk ja.
En ik vind dat zo leuk juist omdat het normaal gesproken zo anders is allemaal. Het is leuk omdat het niet zo vaak is. Ik hoef niet altijd plezier in de supermarkt. Liever niet zelfs, vaak heb ik geen zin in bekenden. Maar daarom kan ik die andere momenten op zijn tijd ook waarderen.
Nationalisme, gemeenschapsgevoel/Groepsgevoel, hoe je het ook wil noemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Oh wacht.
Ik ben niet Nationalistisch.
Fries. Plate. Airplane. Look. Everything. Gone.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk als eens per 4 jaar de mensen elkaar opzoeken en het gemeenschapsgevoel aanwezig is en daarna mag de maatschappij weer vervallen in individualisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |