Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Nice!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
Tinder verwijderd.. Pareltje gevonden! Doeiii
dat wilde je toch juist niet? Gefeliciteerd iigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
Van harte! Maar dat wilde je toch eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:46 schreef marsmello het volgende:
[..]
Nice!
Ik ook maar even een Tinderstop ingelast, vriendin van me begint opeens serieuze interesse te tonen in mij, help
Lang nagedacht wat ik nou eigenlijk wil..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat wilde je toch juist niet? Gefeliciteerd iig
moet zeggen dat ik nu onderweg ben naar iemand die ik via whatsapp iig een 82quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Lang nagedacht wat ik nou eigenlijk wil..
Op date geweest en dat beviel mij eigenlijk zo goed dat ik alles heb afgekapt en dus ook tinder verwijderd.
Soms is het allemaal leuk dat tinder maar er gaat toch niets boven met 1 iemand serieus zijn..
Gelukkig man hier..
quote:
Dm haar naam misschien ken ik haarquote:
en dan pik je d'r in zeker? Nothanksquote:
Nog steeds onderweg?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en dan pik je d'r in zeker? Nothanks
terug naar huis. 4 uur op het terras gezeten en toen moest ze opeens gaan. Ze had om 5 uur afgesproken met vriendinnen. De tijd ging sneller dan we dachten. Geen dode momenten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds onderweg?
Had ze nou een relatie?
Zou ik nooit durven, straks krijg ik een banquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en dan pik je d'r in zeker? Nothanks
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Op date geweest en dat beviel mij eigenlijk zo goed dat ik alles heb afgekapt en dus ook tinder verwijderd.
Soms is het allemaal leuk dat tinder maar er gaat toch niets boven met 1 iemand serieus zijn..
Gelukkig man hier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neig ook naar die spoiler. Beetje early days yet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Leuheuk. Kijk gewoon waar het heengaat en geniet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Gelukkig man hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |