Dat kan alleen maar als je de ene deur ECHT dicht doet en de andere open gaat doen. If if .. werkt hier niet zo goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Heftig verhaal, sterkte ermee!
Maar stel nu eens dat ze morgen zou zeggen dat ze toch bij jou terugkomt.
Zou je ze dan gevoelsmatig ooit nog 100% kunnen vertrouwen? Vast niet. (En terecht)
Dus hoe wreed het ook klinkt, dit is een hoe dan ook doodlopende zaak. Leg je erbij neer.
En denk positief. Je vrouw had ook een ernstige ziekte kunnen hebben en nog maar 3 maanden te leven ofzo. In dat geval had je ook liever gewenst dat zij bleef leven, al was het niet samen met jou.
Schrijf je eens in op Badoo en Twoo (ofzo, ik ken de naam maar niet de exacte schrijfwijze) maatje van me doet dat en die date al ruim een jaar elke week met minimaal 3 vrouwen. Je leven eindigt nu niet, als je het slim aanpakt begint nu de echte fun.
Er is mijn inziens geen andere oplossing dan die ene deur echt dicht te doen. En wel zo snel mogelijk, hoe hard het ook klinkt. (En niet alleen klinkt uiteraard, zo zal het ook aanvoelen)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat kan alleen maar als je de ene deur ECHT dicht doet en de andere open gaat doen. If if .. werkt hier niet zo goed.
Zij heeft uiteraard een ander perspectief op de zaak. Zij wil verder en worstelt niet met de dingen waar jij mee worstelt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:57 schreef kan_niet_meer het volgende:
Het probleem is niet dat ik haar terug wil, maar juist dat ik op dit moment niet de kans krijg om dit op een normaal manier kan verwerken.
Ik moet namelijk niet alleen de scheiding zelf nog tot me goed laten doordringen, maar daarboven ook nog het feit dat ze al van iemand anders is.
Heb zojuist dat ze binnen kwam ook gezegd dat ik hier niet tegen kan.Kan niet in het huis zitten als zij gewoon vrij is.
Zelf zegt ze dat ze bij haar moeder is of bij een vriendin. En dat hij aankomende dagen de kinderen heeft en dat ze dan daar niet heen gaat.
maar ik heb dus over die dagen dat ze zelf niet werkt en hij geen kinderen heeft.
Dan is het gewoon zo dat ze elkaar op gaan zoeken. Ze zijn verliefd, dat begrijp ik.
Maar ik zou dan niet rustig in het huis kunnen zitten.
Ze gaf ook aan dat ze zelf ook vrije tijd nodig heeft. Als je kinderen heb dan weet je dat je geen vrije tijd heb. Helemaal als je in een scheiding zit die je zelf gewild heb.
Volgens haar is deze omgangs regeling goed voor de kinderen want dan zien ze me. Daarom wil ik ook daar zitten als ze werkt, anders niet.
Ze was niet blij.
Lijkt wel of ze maar niet wil begrijpen dat ik nog lang niet zover ben. Reed net weg en echt, even dacht ik er over om de auto zo de plomp in te rijden.
Ben gewoon een en al stress.
Wat deur dicht betreft.Dat zei ik ook.
Wil dit zo snel mogelijk afhandelen zodat ik een eigen plek heb, waar ik dan tenminste niet elke keer met hem geconfronteerd word.
Dan kan ik werken aan het verwerking, en kan ik gewoon de kinderen in mijn omgeving opvangen.Niet de ONZE
En dat ook inderdaad.. Zo oud zijn je kinderen nog niet en dit is al erg genoeg voor ze..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Pff elke keer als ik dit lees denk ik het zal je maar gebeuren. Maar volgens mij denkt iedereen dat en toch zijn er mensen bij wie het voorkomt.
Ik wil je wel heel veel sterkte wensen en hoop dat je er uiteindelijk beter/sterker uitkomt (denk eerlijk gezegd dat je dat wel kunt gebruiken).
En als je in de auto aan die sloot denkt, denk dan ajb ook even aan je kinderenze zullen over een paar jaar super trots zijn dat papa toch weer een leuke vrouw heeft ontmoet en mee gaat naar het voetbalveld
.
Maar dat weet je vooraf niet, zijn ook gevallen dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef IMVHI het volgende:
Ja heel heftig en zo. Maar je vergevinggezindheid heeft in deze nou ook niet bepaald geholpen.
Knap is het zeker, om als man zijnde zo met je te laten sollen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat weet je vooraf niet, zijn ook gevallen dat het goed gaat.
En ik vind het juist erg knap van hem ipv erg zwak..
Hij zal dat heus niet onbezonnen besloten hebben. Respecteer het gewoon, hoewel het wel erg wrang voor hem is nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Knap is het zeker, om als man zijnde zo met je te laten sollen.
Denk niet dat het iets met man of vrouw te maken heeft. Want als ik google op vreemdgaan dan gaan de meeste verhalen over mannen die dat doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Knap is het zeker, om als man zijnde zo met je te laten sollen.
Helaas komt het me bekend voor, ik zal je dan ook nooit als een loser of watje beschrijven. Zoiets kan iedereen overkomen. Het is gewoon erg pijnlijk om iemand waar je jaren van gehouden hebt, lief en leed mee gedeeld hebt en van alles mee meegemaakt hebt op zo'n manier 'kwijt te raken'. Te horen krijgen dat je partner vreemd gegaan is doet pijn, en als het dan nog met een bekende is en (deels) in je blikveld gebeurt lijkt me dat extra pijnlijk (gelukkig heb ik daar dan geen ervaring mee).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Misschien ben ik een looser, een watje, geen kerel in de ogen van sommige mensen.
Maar ondanks alles hou ik nog van haar.
Dat raak je niet zomaar kwijt. Dat is ook het probleem dat ik het er zo moeilijk mee heb.
Als ik iemand anders was geweest had ik haar een trap gegeven en verder gegaan zijn met m'n nieuwe leven.
Jammer genoeg werkt het niet zo .
Wou echt dat ik het kon. Echt waar.....
Dat was voor jou misschien wel het moment om het desnoods "uit haar te trekken"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef kan_niet_meer het volgende:
[..]
Dat we nu zover zijn is gewoon omdat ze nooit heeft durven praten hoe ze zich voelde en mij nooit er bij betrokken heb.
ook niet nadat ik alles vergeven had.
Probleem is dat ze nooit heeft laten merken dat ze zich niet gelukkig of goed voelde in onze relatie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dat was voor jou misschien wel het moment om het desnoods "uit haar te trekken"
Ja, lekker zinnig dat wraakgedoe. Maakt de zaken alleen maar erger..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef imikethat het volgende:
Wat zij doet is gewoon laf en egoistisch. Al had je het wel doorgehad en er wat aan proberen te doen, dan had ze wel manieren gevonden om toch sneaky te doen wat ze wil. Overigens had ik die buurman zijn huis ook vol cement laten storten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |