abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141631545
Ik moet even mn verhaal kwijt omdat ik bijna ontplof van verdriet en onmacht.

Sinds bijna 4 weken ben ik er achter dat mijn vrouw opnieuw en relatie heeft met de buurman van 3 deuren verder.

Dit was een paar jaar geleden ook al het geval. Na een tijd weg van huis gegaan te zijn werd ik door mijn zoon gebeld of ik naar huis wilde komen omdat mama me miste.
Na veel gepraat en afspraken gemaakt te hebben besloot ik om alles te vergeven en verder te gaan.
Dit deed ik vooral omdat ik zielsveel van haar hou

Tijd daarna ging alles erg goed. Ze ging volledig voor me.Kreeg vaak een sms met Ik hou van je
Belde me ook dagelijks naar mn werk.

Merkt wel de laatste tijd dat het wat minder spannend aan toe ging dan daarvoor maar dat kan. Je heb een druk gezin met drie kinderen en vaak kwam ik thuis en ging zij naar haar werk.

Ook merkte ik dat ze erg vaak haar telefoon overal naar toe nam en ook deze geen moment uit het ook verloor.
Zei er vaak wat van maar dan liet ze zien dat ze de Telegraaf , of met een vriendin aan het appe was.
Vond het vervelend maak zocht er niets achter.

Tot ongeveer 4 weken gelden ik opeens een brief van de buurman vond.
Gek werd ik ervan. Kon het gewoon niet geloven.

Haar met deze brief geconfronteerd en toen gaf ze toe dat ze weer contact met hem had.
Gelijk zie ze: ik wil niet verder, ben verliefd op hem. (zijn vouw was net 2 weken bij hem weggegaan)
Wereld storte op dat moment helemaal in elkaar.

Omdat haar eerste uitleg was dat ze verliefd was op hem en daarom wou stoppen, heb ik 2 weken gevochten tegen deze verliefdheid.
Heb van alles aangeboden: verhuizen,therapie aan gaan, haar helpen hem te vergeten.

Niets hielp. Ze wilde toch verder met hem, ondanks dat ze van me hield.
Wel gaf ze aan dat ze niet wist waarom ze zich liet gaan,en waarom ze dit deed.
Omdat ik toch een twijfels in deze woorden zag ben ik verder gaan vechten.

Tijdens deze 2 weken kwam ze zelf niet met feiten of antwoorden. Steeds weer moest ik het er uit trekken.
Tot ze op een zondag zei dat ze sinds verleden zomer niet gelukkig meer voelde in onze huwelijk.
Jammer genoeg nooit met mij er over gesproken terwijl we 4 jaar geleden een afspraak hadden gemaakt.
Ze had in haar eigen dit gevoel proberen te overwinnen.Wat dus niet gelukt is.Tot ze ongeveer 9 maanden gelden weer in contact kwam met de buurman.
Deze had ze eigenlijk altijd leuk blijven vinden. Kwam hem ook vaak overal tegen, bij de bakker, bij AH enz.Terwijl ik hem nooit tegen kwam als ik boodschappen deed

Op dat moment wist ik dus dat het geen zin had om te vechten omdat het feit dat ze me wilde verlaten gewoon was dat ze niets meer in ons zag.
Daarom begon ik te vechten om te zorgen dat ze wel eerst een eigen plek ging zoeken voor na de scheiding.
Vooral omdat we 3 kinderen hebben, en hij zelf er 2.
Omdat ze de scheiding moest regelen wilde ze aan huisvesting nog niet denken.Dat komt wel zei ze.
Daar ging ik niet mee akkoord. Gelukkig zag ze na een tijd dat dit de beste oplossing was.

Op een vrijdag zaten we buiten te praten over dit allemaal en zei tegen haar dat ik dacht dat de aandacht die zij van de buurman gekregen had voor gezorgd had dat ze ons niet meer zag zitten.
Dat was niet zo volgens haar. Hij had er niets mee te maken.
Daar ging is dus tegen in, in mijn ogen hadden die keren dat ze elkaar toevallig tegen kwam er voor gezorgd dat ze hem nooit vergat.

Dat was niet zo, lag heel anders.
Toen zei ik dat ze dus langer met een slecht gevoel over ons huwelijk heeft moeten rondlopen als ze zich 4 jaar geleden ook liet gaan.
Dat gaf ze dus opeens ook toe (werderom moest ik het er uit trekken)

Ze had al veel langer dat gevoel ,alleen het was er niet constant.En heeft er ook nooit over gesproken.
Dat maakte me erg kwaad. Dat ze nooit mij in haar probleem heeft betrokken terwijl het ons beiden aan ging.
Laat ik voorop stellen dat ik ontzettend veel van mijn vrouw hou en na 22 jaar nog steeds verliefd op haar ben.

Dat ze wilde scheiden lag dus aan haar en dus niet aan de buurman.

Na in totaal 3 weken mee bezig geweest te zijn, heb ik maar geaccepteerd dat ze wilde scheiden om verder met hem te gaan.
Omdat de advocaat zei dat zij tijdens het scheidings proces hem gewoon kon zien, hebben afgesproken dat ze dit ging doen op een manier dat ik het niet zag.
Daar ging ze mee akkoord.

Jammer genoeg zag ik ze verleden week zondag samen in de auto en toen brak ik echt. Weten dat je vrouw verliefd is op iemand anders is iets, maar ze samen zien, terwijl je nog getrouwd ben, is iets waar ik gewoon niet tegen kan.

Daarom zelfde dag besloten om het huis te verlaten omdat ik dan als zijn auto er niet zou staan ik gelijk van uit kon gaan dat ze samen zouden zijn. Tot die dag sliep zij bij haar moeder.

Be nu al bijna een week van huis, behalve afgelopen maandag en vandaag omdat ze moet werken.

Deze week blijf ik weg, maar we hebben wel een rooster gemaakt zodat we om en om in het huis zitten. Deze gaat maandag in.
Zodat zij kan werken, maar ook zodat we beiden tijd vrij hebben.

Nu is het zo dat ik hier in hus ben sinds vanmiddag omdat ze aan het werk is.
Ging op zich goed met me, tot ik zijn auto geparkeerd zag staan.

Toen moest ik gelijk aan hun beide samen denken.Werd en wordt er nog gek van als ik er aan denk.
Ook al heb ik afgelopen 3,5 week bijna niets gegeten ben ik vandaag twee keer over mn nek gegaan in het toilet van de spanning en stress.

Ik denk dat ik dit niet lang meer vol hou. Huis staat te koop, scheiding is in gang gezet.
Zei heeft ons al verwerkt en is volledig in haar hoofd met hem bezig.

Heb haar wel gevraagd om in de tijd dat ik in het huis zit voor de kids, dat ze niet daar blijft slapen.
Eerst wou ze dat niet beloven.Mocht haar niets opleggen (woorden van advocaat).
Ben toen erg pissig geworden. Hoe ze zo respectloos kon zijn tegen over iemand die 22 jaar haar als een koningin behandeld heeft en alles wat nu bezit is wat zei altijd wilde (woonplaats, trouwen, 3 kinderen, huis die we nu hebben).

Gelukkig kwam ze later op de avond via een app hier op terug en zei dat ze niet daar zou blijven slapen.

Maar omdat ik menu al ontzettend klote voel als ik zijn auto zie, terwijl ze aan het werk is. Vraag ik me af of ik wel vol kan houden als ik hier zit en zei gewoon vrij is.
Dat zou betekenen dat ze allebei bij elkaar zijn.
En dat 3 deuren verder. Denk echt niet dat ik dat kan trekken.

Scheiding is nog niet rond, huis komt morgen officieel in de verkoop. Dus dit gaat nog lang duren voor dit allemaal afgehandeld is.

Ben echt bang dat de regeling die we gemaakt hebben ver wie bij de kids is, ik niet ga volhouden.
Kan gewoon niet omgaan met de gedachte dat ze met hem is.

Zij heeft op dit moment gewoon een schouder een een bed om bij te komen als ze zich niet goed voelt, terwijl ik deze ellende helemaal alleen moet verwerken.

Ik denk dat als ik hier blijf ik zeker naar de klote ga. Het is gewoon niet te geloven dat de vrouw waar ik al 22 van hou, nu van iemand anders is.

Ik wil best accepteren dat ze wilt scheiden maar het feit dat ze al iemand anders heeft die zo dichtbij woont maakt het gewoon HEEL ZWAAR

Weet echt niet wat te doen. Ze komt zo meteen terug van haar werk en ik da dan weer weg, maar ik moet hier iets aan doen.
pi_141631696
quote:
Na veel gepraat en afspraken gemaakt te hebben besloot ik om alles te vergeven en verder te gaan.
Dit deed ik vooral omdat ik zielsveel van haar hou
misschien is het een idee om een paar ballen te kweken?
pi_141631838
Ik kan me ook niet voorstellen dat, wanneer ze vreemdgaat, ze dit verder nooit meer zal doen. Waarom vertrouwde je je vrouw nog? Zeker omdat het met een man uit de straat was, en niet iemand van een paar dorpen verderop.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_141631839
Heftig. Veel sterkte.
pi_141631845
Verhuizen
pi_141631974
Lijkt me geen topic voor geintjes, voor de trollers en lamers hierboven.

TS, zoek hulp, ga naar een psycholoog of een ander om ermee te praten. Je verhaal hierboven klinkt heftig en nogal.. overspannen. Geen rare dingen doen dus, maar hulp zoeken, of bel met zo'n nummer van korrelatie oid. Misschien helpt dat.

In ieder geval sterkte, dit is een zware tijd voor je. Nooit vergeten dat je hier over een paar jaar weer heel anders over denkt dan nu. Een nieuwe start, doen wat je altijd al had willen doen...
Whatever...
pi_141632063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
Lijkt me geen topic voor geintjes, voor de trollers en lamers hierboven.

TS, zoek hulp, ga naar een psycholoog of een ander om ermee te praten. Je verhaal hierboven klinkt heftig en nogal.. overspannen. Geen rare dingen doen dus, maar hulp zoeken, of bel met zo'n nummer van korrelatie oid. Misschien helpt dat.

In ieder geval sterkte, dit is een zware tijd voor je. Nooit vergeten dat je hier over een paar jaar weer heel anders over denkt dan nu. Een nieuwe start, doen wat je altijd al had willen doen...
Dit, en denk aan de kinderen. Die hebben het ook moeilijk.
En push je (toekomstige) ex om zich ook om jullie kinderen te bekommeren. Dat is haar plicht, net zoals dat de jouwe is.
Zij mogen niet de dupe worden van jullie onenigheid.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:53:11 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141632194
Je bent gewoon keihard besodemieterd en daar ben je (terecht) kwaad om.

Hoe oud zijn jullie kinderen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141632265
Ik loop al bij een psycholoog omdat ik bepaalde gedachtes in me heb die nadelig zouden zijn voor m'n kinderen..

En tegen iedereen die erg stoer roept dat je zulke vrouwen een schop moeten geven, die hebben nooit echt van iemand gehouden.
Want als je dit ook gebeurt, dan piep je wel anders.

Verder bekommeren zij zich goed om de kinderen. Als zij in huis is, gaat ze zover ik weet en afgesproken niet met om.

Praat heel veel met vrienden en familie, maar het feit blijft dat dit een zwaar probleem is. Moet niet alleen een scheiding verwerken maar ook dat ze in haar hoofd al bezig is om met iemand anders een toekomst op te bouwen.

Kids zijn 7,9 en 13
pi_141632330
Weten je kinderen wat er speelt? :{
Verder hou ik gewoon heel veel van mijn vriendin, maar als iemand vreemdgaat dan is het vertrouwen ook weg en is een belangrijke pilaar van de relatie weg. Daar doelde ik meer op. Ik zou er oprecht niet mee kunnen leven.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_141632421
Jazeker. Kinderen weten er van. Weten ook op wie ze verliefd is.
Die hebben het ook zwaar.

En kan je vertellen dat 22 jaren samen echt heel moeilijk maakt om iemand zomaar de deur te wijzen en te vergeten.

Iedereen roept ook dat ik op me kinderen moet richten, maar zolang ik niet een eigen plek heb zal dit verwerking een hel zijn.
Jammer genoeg moeten we wachten tot huis weg is voor ik iets nieuws kan nemen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:03:02 #12
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141632564
;(
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_141632694
Misschien ben ik een looser, een watje, geen kerel in de ogen van sommige mensen.
Maar ondanks alles hou ik nog van haar.

Dat raak je niet zomaar kwijt. Dat is ook het probleem dat ik het er zo moeilijk mee heb.
Als ik iemand anders was geweest had ik haar een trap gegeven en verder gegaan zijn met m'n nieuwe leven.
Jammer genoeg werkt het niet zo .

Wou echt dat ik het kon. Echt waar.....
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:08:08 #14
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141632724
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Misschien ben ik een looser, een watje, geen kerel in de ogen van sommige mensen.

Dat raak je niet zomaar kwijt. Dat is ook het probleem dat ik het er zo moeilijk mee heb.
Als ik iemand anders was geweest had ik haar een trap gegeven en verder gegaan zijn met m'n nieuwe leven.

Ik voel je pijn. Echt ;( ;(
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_141632854
Tering.. Sterkte gast. En als het mogelijk is zoek nu een andere woning.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:12:51 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141632861
quote:

Sterkte! En heb het er inderdaad met je psycholoog over. Schroef de frequenties van de bezoekjes eventueel op.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141632891
Gast ik voel je pijn.

Zorg er voor dat je die negatieve kut energie kwijt kunt. Iets, sporten, praten, doe iets. Dit is pijn en het is kut.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:14:56 #18
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141632941
quote:

Je hoeft haar geen 'trap te geven', maar je moet wel verder met je leven. Doet zij ook. Je moet er natuurlijk doorheen, maar probeer er niet in te blijven hangen. Zo maak je het ook voor je kinderen makkelijker, voor zover mogelijk natuurlijk. Ze krijgen meer mee dan je denkt, weet ik uit ervaring..

Voiral veel sterkte en laat je niet gek maken :*
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_141632969
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef kan_niet_meer het volgende:
Iedereen roept ook dat ik op me kinderen moet richten, maar zolang ik niet een eigen plek heb zal dit verwerking een hel zijn.
Ik snap dat het zwaar kut is voor jou. Maar nogmaals, en dit bedoel ik niet verwijtend, neerbuigend of daarmee jouw pijn tekort te doen, jullie kinderen mogen niet de dupe worden van jullie problemen.
Hebben de kinderen iemand om mee te praten? Zo ja, gaat dat goed?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141633034
Ik kan me goed voorstellen dat die kinderen nu ook wat aparte waardes laten ingroeien betreffende relaties etc.. Vooral met name wanneer ze wat ouder worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_141633044
quote:
Dit is FOK! Waar mensen vanaf hun zolderkamertje de meest ondoordachte dingen posten. Laat je daardoor niet opnaaien.

quote:
Dat is begrijpelijk.
Dat raak je niet zomaar kwijt.

quote:
maar kwijt. Dat is ook het probleem dat ik het er zo moeilijk mee heb.

Je hoeft haar geen trap na te geven, maar let vooral op jezelf en op je kinderen. Maar let vooral op jezelf (geloof me: been there, done that). Blijf praten met die psycholoog. Je bent niet gek, maar je zit in het eerste stadia van verwerking. (ontkennig - boosheid - verdriet - machteloosheid - apathie - acceptatie/berusting - orientatie - uitdaging).

Daar moet je helemaal doorheen. Je bent niet zielig en je kinderen hebben jou hard nodig. Laat hen nu zien dat jij er ook voor hen kunt zijn. Ze zullen je later dankbaar zijn.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:19:26 #22
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141633101
:D FH, doe eens niet mijn tekst jatten! ;)
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_141633196
Heftig verhaal, sterkte ermee!

Maar stel nu eens dat ze morgen zou zeggen dat ze toch bij jou terugkomt.

Zou je ze dan gevoelsmatig ooit nog 100% kunnen vertrouwen? Vast niet. (En terecht)

Dus hoe wreed het ook klinkt, dit is een hoe dan ook doodlopende zaak. Leg je erbij neer.

En denk positief. Je vrouw had ook een ernstige ziekte kunnen hebben en nog maar 3 maanden te leven ofzo. In dat geval had je ook liever gewenst dat zij bleef leven, al was het niet samen met jou.

Schrijf je eens in op Badoo en Twoo (ofzo, ik ken de naam maar niet de exacte schrijfwijze) maatje van me doet dat en die date al ruim een jaar elke week met minimaal 3 vrouwen. Je leven eindigt nu niet, als je het slim aanpakt begint nu de echte fun.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_141633229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:19 schreef missbehavin het volgende:
:D FH, doe eens niet mijn tekst jatten! ;)
:P :*
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:24:21 #25
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141633282
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

:P :*
Experience's a bitch.... :+