Is gewoon een goeie motorblok, en het is van Duitsers.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
serieus?
![]()
![]()
En terecht, zowat elke post van je ging over die turkenmotor. zelfs bij mensen die een BMW o.i.d. zochten
ik bijt wel ergens hier en daar inquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik zou ook aan haar tenen willen sabbelen.
Jij ook toch?
hoe is je kontje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:20 schreef JenHermes het volgende:
Ik werk in een sector waarbij ik veelvuldig in contact kom met bezoekers die binnen het bedrijf voor ontspanning en andere faciliteiten komen. Vanavond moest ik werken zoals vrijwel elke vrijdagavond en het was een vrijdagavond zoals alle andere tot dat er opeens een Marokkaanse meid van ik schat half in de 20 mij een foto liet zien op haar telefoon waar ze enkel in lingerie op stond(of bikini), ze vroeg namelijk wat ik van haar achterste vond.
Nadat ik vluchtig keek en het schaamrood dichter op mijn wangen kwam te staan, vertelde ik haar dat ik meer van slank houd. Met haar blik nog op het scherm gericht, keek ze me nieuwsgierig aan en vroeg ik of homo ben. Na dat ik nog een keer tekst en uitleg heb gegeven, keerde mevrouw haar rug naar me toe met de blik half naar me toe gericht, zei ze met een welgemeende bevestiging '' Doei homo ''
Klacht: Marokkaanse meid vind mij een homo omdat ik een andere voorkeur heb voor vrouwenrondingen
Laat ik een foto van mezelf zien en dan reageert hij zoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:07 schreef Biekuh het volgende:
hoe oud is ntm ook alweer? ook in de 20 toch? dit kan geen toeval zijn.
Laat je kontje hier maar eens zien danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Laat ik een foto van mezelf zien en dan reageert hij zoTS valt gewoon op platte mannenkonten
quote:
Wet van Muphryquote:
Eensch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef TheStranger1158 het volgende:
Geen Marokkaanse kont willen neuken
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:05 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik mag dat motorblok niet meer zeggen, anders krijg ik een ban.
Dat staan ze ook hoor, een paar treden erboven zelfs.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht. Ik hoef ook niet zo'n ongegeneerde squatkont, beetje stijlloos vind ik het. Die misplaatste arrogantie zie je bij Marokkaanse dames wel meer. Velen denken echt dat ze in uiterlijk boven de Nederlandse meid staan.
Nee, in zijn totaliteit niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:38 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Dat staan ze ook hoor, een paar treden erboven zelfs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |