SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door DarkSonic2 op 27-06-2014 23:54:45 ]![]()
POTSIE je sta maar 5e hoor niet te veel naast je schoenen gaan lopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
LOL faal TT
Mario ipv MariaIk ga stuk hier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur Rob anders even een Tweetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef Maver24 het volgende:
Di maria is ook geupgrade in WCFUT zojuist en daar heeft hij wel gewoon 69 defending. een betere kaart dus![]()
boefjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
LOL faal TT
![]()
Volgens mij is dat nog steeds bij het beste kwart van de deelnemers. Best acceptabel na ronde 1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef FCsuarez het volgende:
POTSIE je sta maar 5e hoor niet te veel naast je schoenen gaan lopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb t net gedaan als t goed isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze mensen moeten hem nog invullenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hier 8e net niet dusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds bij het beste kwart van de deelnemers. Best acceptabel na ronde 1
BMI topscorerje weet zelf
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier 8e net niet dus
BMI topscorerje weet zelf
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vergeten jullie allemaal niet jullie poule in te vullen schatjes
Sorry jongens.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wanneer kome di pizza danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
LOL faal TT
![]()
neejoh nergens voor nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze mensen moeten hem nog invullen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Laat hem doen, scheelt weer een "concurrent"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brasil gaat er echt niet uit tegen dat matige Chili
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan wel een ronde verder tegen Colombia.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brasil gaat er echt niet uit tegen dat matige Chili
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee joh die zijn verdedigend ook gewoon maar matigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan wel een ronde verder tegen Colombia.![]()
Vind ze als ploeg gewoon een sterke indruk maken en alles lijkt daar beter te passen. Sowieso ploegen zonder een 'vedette' gaan beter presteren. Bij Brazilie wordt de bal ook te vaak ingeleverd bij Neymar, maar straks gaat knul ook een mindere wedstrijd spelen. Dan zie ik een Hulk, Fred, Jo of Oscar niet opstaan om het verschil te maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh die zijn verdedigend ook gewoon maar matigOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En James is geen vedette wil je zeggen? Daar wordt ook zowat alles ingeleverd. We zullen het wel zien is iig een leuk potjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind ze als ploeg gewoon een sterke indruk maken en alles lijkt daar beter te passen. Sowieso ploegen zonder een 'vedette' gaan beter presteren. Bij Brazilie wordt de bal ook te vaak ingeleverd bij Neymar, maar straks gaat knul ook een mindere wedstrijd spelen. Dan zie ik een Hulk, Fred, Jo of Oscar niet opstaan om het verschil te maken.![]()
Mwa, in ieder geval een minder grote naam als Neymar, Messi en Ronaldo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En James is geen vedette wil je zeggen? Daar wordt ook zowat alles ingeleverd. We zullen het wel zien is iig een leuk potjeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Echt he. Nu ga ik Top Gear kijken. Normaal gesproken zit ik met de vrouw opgescheept en moet ik naar TLC ofzo kijkenquote:. Of ja, zij kijkt. Ik fap.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk VI Oranje.. en dat begon goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt he. Nu ga ik Top Gear kijken. Normaal gesproken zit ik met de vrouw opgescheept en moet ik naar TLC ofzo kijken. Of ja, zij kijkt. Ik fap.
![]()
![]()
lelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk VI Oranje.. en dat begon goed. [ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hahahah Jeremy heeft echt weer een geweldige camper gebouwd zeg
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan heb jij gewoon een ander gevoel voor humor.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oud maar goudquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef DuTank het volgende:
Hahahah Jeremy heeft echt weer een geweldige camper gebouwd zegdie uitklapcamper van Richard
![]()
![]()
haha ja geniaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oud maar gouddie uitklapcamper van Richard
Ik kijk, zoals ik al zei, nooit TopGear, dus voor mij is het nieuw
![]()
![]()
express.co.ukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel prima lijkt me, doe gewoon wat je leuk vindt
[..]
Wat is dezeBron?
Hoe laat was je in Heerenveen? Ik was er namelijk ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben vandaag in Friesland geweest hoorAbe Lenstra stadion gezien
compleet lege snelwegen
![]()
half zeven, maar alleen langsgereden op de terugweg van TT Assenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe laat was je in Heerenveen? Ik was er namelijk ook.![]()
![]()
O, toen was ik al lang thuis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
half zeven, maar alleen langsgereden op de terugweg van TT Assen![]()
Maar die jongen heeft toch helemaal niet gescoord?quote:
Gaan ze Diego Costa niet meer halen dan? Die lijkt me meer geschikt, want heeft High/High
Die is al vastgelegd. Lijkt me ook een betere verdediger.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef DuTank het volgende:
Gaan ze Diego Costa niet meer halen dan? Die lijkt me meer geschikt, want heeft High/Highwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik heb er 3quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem dus vanmorgen moeten kopen.![]()
![]()
Moet je even nalezen. Accounts mag altijd wel, maar meerdere bonusaanbiedingen op hetzelfde adres mag bijna nergens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet je of je bij napoleon meerdere accounts op 1 adres mag hebben?Je kon zonder deposit maximaal 300 dollar winnen en dat was het bij mij ook geworden. Wel zonde, had toen echt 1200 dollar ofzo op die account, maar daar kon je niks meer mee. Daar moest je hem ook veel vaker rondspelen.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hmm oke thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je even nalezen. Accounts mag altijd wel, maar meerdere bonusaanbiedingen op hetzelfde adres mag bijna nergens.
[..]
Je kon zonder deposit maximaal 300 dollar winnen en dat was het bij mij ook geworden. Wel zonde, had toen echt 1200 dollar ofzo op die account, maar daar kon je niks meer mee. Daar moest je hem ook veel vaker rondspelen.
Jeej eerste Peer ook verkocht
[ Bericht 2% gewijzigd door ThadCastle op 27-06-2014 23:03:04 ]![]()
ohja kut, dat was wat ik was vergeten. Even een Depay kopen. Nu ben ik zondag pas weer thuis en dan zal hij wel weer konkoduur zijn.
Dan maar een hattrickje en een SiMOTMAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je hem niet gebruikt gewoon te koop zetten voor 190-200kquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
ohja kut, dat was wat ik was vergeten. Even een Depay kopen. Nu ben ik zondag pas weer thuis en dan zal hij wel weer konkoduur zijn.
Dan maar een hattrickje en een SiMOTM![]()
![]()
Ja ik ben dus vergeten om er eentje te kopen en zonder webapp en mobiele app kan ik hem nu niet maar halenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je hem niet gebruikt gewoon te koop zetten voor 190-200k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mobiele app deed het net bij mij..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik ben dus vergeten om er eentje te kopen en zonder webapp en mobiele app kan ik hem nu niet maar halen
Of heb je geen mobiele telefoon bij de hand?
Zoveel mongolen zijn er toch![]()
![]()
Ik moest tegen een 45 chem team met allemaal random spelers en dan toch Jese en Mlapa voorin.. dan vraag je je af wat die tegenstander dacht toen hij het team maakte maar het wilde gewoon niet lukken. Gelukkig wel gewonnen door een goal in de 90e minuut maar ik snap dit spel soms echt niet.![]()
huuu thanks, het werktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mobiele app deed het net bij mij..
Of heb je geen mobiele telefoon bij de hand?
[ afbeelding ]
Zoveel mongolen zijn er toch
Hoe lang kan jij er al in dan? Gisteren nog gekeken en toen werkte het nog steeds niet. Depay 150k is wel weer duur tov gisteren
Al met Peerke gespeeld eigenlijk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uhm gister en vandaag eigenlijk. Nee nog niet, komt welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huuu thanks, het werkt
Hoe lang kan jij er al in dan? Gisteren nog gekeken en toen werkte het nog steeds niet. Depay 150k is wel weer duur tov gisteren
Al met Peerke gespeeld eigenlijk?.
![]()
Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van IF Perisic.. wel een geniale vrije trap met hem gescoord eergisteren.![]()
Ben bang dat hij wat te traag is voor seasonsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van IF Perisic.. wel een geniale vrije trap met hem gescoord eergisteren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hitje voor in de OP?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik begrijp nooit iets van jouw posts.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
De tekst deed me aan een nummer denken maar weet niet meer welke.
Dacht zoek eens op dans met mij vannacht, krijg je dus echt 100 verschillende zigeuners met die titel![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De tekst deed me aan een nummer denken maar weet niet meer welke.
Dacht zoek eens op dans met mij vannacht, krijg je dus echt 100 verschillende zigeuners met die titel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hey Revontulet. Wat ga je inzetten morgen op de 2e ronde wedstrijden? Dan ga ik het tegenovergestelde doen. Meest succesvolle tactiek van dit WK tot nu toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef Revontulet het volgende:
Die el shaa is nog raarderder dan ik ben.![]()
http://news.futhead.com/p(...)-15-legends-revealed
Ze hebben mogelijk 2 legends gevonden die in FIFA15 gaat zitten. Peter Schmeichel en Carlos Valderrama![]()
Leuke.. eh.. clip.quote:![]()
Middenveld met Valderrama, James en Guarin. Dat zou toch lekker zijn hè ouwe reusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:50 schreef Maver24 het volgende:
http://news.futhead.com/p(...)-15-legends-revealed
Ze hebben mogelijk 2 legends gevonden die in FIFA15 gaat zitten. Peter Schmeichel en Carlos Valderrama
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu ineens geen uitslagen meer bij Scorito..wat een debiele pool is het toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij was ik ook dronken toen ik het invulde. Had FRA en BRA als poulewinnaar en tegen elkaar in de finale, maar dat kan niet eens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tyfeslulquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey Revontulet. Wat ga je inzetten morgen op de 2e ronde wedstrijden? Dan ga ik het tegenovergestelde doen. Meest succesvolle tactiek van dit WK tot nu toe.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Vandenborre blessa..mist rest van het WK
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verwacht het niet, maar het kan zomaar ja. Stugge ploeg en de Belgen laten steeds weer zien dat ze, net als NL, veel liever counteren dan het spel maken. En dat gaat dus weer niet gebeuren nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb het gevoel dat Belgie er tegen USA uitvliegt
Kompany en Vermaelen ook nog twijfelachtig en Defour geschorst. Laatste 2 boeien weinig, maar toch. Wel minder keuzes zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat hij nu helemaal uit de gratie is. Origi is wel geniaal bezig, maar de vraag is ook of hij dat als basisspeler kan en of hij dit überhaupt kan volhouden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Lukaku zit ook niet echt lekker in zijn vel
Shaw is overigens toegetreden tot dit illustere rijtje vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pond ook nogquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar hij is Engels!! 11! 1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter halen ze twee nieuwe centrale verdedigers, Vidic naar italie en Ferdinand stoptGRAAG VERWIJDEREN![]()
BMI en De Vrijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Beter halen ze twee nieuwe centrale verdedigers, Vidic naar italie en Ferdinand stopt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En je gaat gewoon compleet voorbij aan het feit dat #TeamUSA belachelijk goeie spelers heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verwacht het niet, maar het kan zomaar ja. Stugge ploeg en de Belgen laten steeds weer zien dat ze, net als NL, veel liever counteren dan het spel maken. En dat gaat dus weer niet gebeuren nu.
Kompany en Vermaelen ook nog twijfelachtig en Defour geschorst. Laatste 2 boeien weinig, maar toch. Wel minder keuzes zo.Dempsey on fire, Bradley dirigeert het middenveld en dan is Mix nog niet eens ingevallen! Je moet niet raar opkijken als Coach Klinsmann ze naar de finale leidt.
![]()
xdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En je gaat gewoon compleet voorbij aan het feit dat #TeamUSA belachelijk goeie spelers heeft.Dempsey on fire, Bradley dirigeert het middenveld en dan is Mix nog niet eens ingevallen! Je moet niet raar opkijken als Coach Klinsmann ze naar de finale leidt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie is Mix? Diskerud?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En je gaat gewoon compleet voorbij aan het feit dat #TeamUSA belachelijk goeie spelers heeft.Dempsey on fire, Bradley dirigeert het middenveld en dan is Mix nog niet eens ingevallen! Je moet niet raar opkijken als Coach Klinsmann ze naar de finale leidt.
![]()
Ik vond 1 ook veel toffer. Die hele setting in dat gebouw was gewoon beter. Nu zijn ze gegaan voor meer verhaal en dat voegde niet veel toe. Wel supertof in beeld gebracht die gevechtenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ken hem wel maar ik heb hem nooit zien spelen. En ik moest zijn voornaam opzoeken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Big Mik Diskerud niet kennen.Dacht dat jij alle silvers kende.
![]()
40 wc packs en 40 fut packs. Mag nu 170 non rare contracten gaan listen, 65 rare contracten en 87 fitness kaartjes. Dat was even lachen.![]()
deze man begrijpt het.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:00 schreef Kamikazie het volgende:
Enige wat ik over deze discussie te zeggen heb;
TEAM USA![]()
![]()
Hopen dat ze de halve finale halen.![]()
De gifs van Sensi bij VI Oranje (uit het VI Oranje topic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat er nog wat goeds in?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef Toefjes het volgende:
40 wc packs en 40 fut packs. Mag nu 170 non rare contracten gaan listen, 65 rare contracten en 87 fitness kaartjes. Dat was even lachen.![]()
Een duplicate Di Maria, een duplicate Neymar en een duplicate Reus.quote:
2 keer een CAM-CM kaartje, 6 team fitness kaartjes, 2 shadow kaarten. Dat waren de hoogtepunten. benieuwd hoeveel ik over hou na alles verkocht te hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een duplicate Di Maria, een duplicate Neymar en een duplicate Reus.
2 keer een CAM-CM kaartje, 6 team fitness kaartjes, 2 shadow kaarten. Dat waren de hoogtepunten. benieuwd hoeveel ik over hou na alles verkocht te hebbenzonde van die duplicates, maar het blijft leuk om pakjes te openen
.
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
De gifs van Sensi bij VI Oranje (uit het VI Oranje topic)goeie borsjes he die SensiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waren die duplicates nou op de gewone FUT? O nee dat kan niet want Neymar is nu iMotM.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een duplicate Di Maria, een duplicate Neymar en een duplicate Reus.
2 keer een CAM-CM kaartje, 6 team fitness kaartjes, 2 shadow kaarten. Dat waren de hoogtepunten. benieuwd hoeveel ik over hou na alles verkocht te hebben![]()
Niks mis mee. Dat ze niet echt slim is is weer een andere discussie.quote:
En nu wachten op de ongecensureerde beelden![]()
![]()
Wat is een OP CB - GK driehoekje?
Dit is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buttner ook maar verkocht voor 11.5k.. en Emnes voor 3.2k. Dat BPL team waar die 2 in zaten zal nu ook wel wat in prijs zijn gestegen.![]()
WC?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:33 schreef Revontulet het volgende:
MN vriendin trekt ook eens een pakje open, UP Benzebaas![]()
Stukje bij Studio Brasil: Duitsers die naar Brazilië geëmigreerd zijn. Zal vast wel, maar ik hou er een raar gevoel bij...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft je vriendin een wajong uitkering toevallig?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:33 schreef Revontulet het volgende:
MN vriendin trekt ook eens een pakje open, UP Benzebaas![]()
![]()
Moet je een paar pesttikkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft je vriendin een wajong uitkering toevallig?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik bedoel nee,quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft je vriendin een wajong uitkering toevallig?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:52 schreef Toefjes het volgende:
Goed gesust zhano, anders was ik genoodzaakt een tr te machen.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
FIFA elftal van de groepsfase:
Enyeama (Nigeria); Sakho (Frankrijk), Thiago Silva (Brazilië), Daniel Van Buyten (België), David Luiz (Brazilië); Lahm (Duitsland), Shaqiri (Zwitserland), Perisic (Kroatië), Rodriguez (Colombia); Robben (Nederland), Benzema (Frankrijk)
Op basis van de Castrol Index : http://www.fifa.com/worldcup/statistics/castrol-index/index.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die grote namen en dan Van Buytenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:01 schreef Tim86 het volgende:
FIFA elftal van de groepsfase:
Enyeama (Nigeria); Sakho (Frankrijk), Thiago Silva (Brazilië), Daniel Van Buyten (België), David Luiz (Brazilië); Lahm (Duitsland), Shaqiri (Zwitserland), Perisic (Kroatië), Rodriguez (Colombia); Robben (Nederland), Benzema (Frankrijk)
Op basis van de Castrol Index : http://www.fifa.com/worldcup/statistics/castrol-index/index.html![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Luiz vond ik konkoslecht. Geen Neymar en Muller ook..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Slaat helemaal nergens op neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz vond ik konkoslecht. Geen Neymar en Muller ook..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
truequote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van Buyten is een grotere naam dan Perisic en Enyeama iig![]()
Beetje raar inderdaad, maar ja, ze kunnen niet met alleen maar aanvallers komen aanzetten..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz vond ik konkoslecht. Geen Neymar en Muller ook..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Veel te vroeg wakker zijn, omdat je zo fucking veel zin in Awakenings hebt dat je niet meer kan slapen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:39 schreef DuTank het volgende:
Veel te vroeg wakker zijn, omdat je zo fucking veel zin in Awakenings hebt dat je niet meer kan slapen
maar dan voor Defqon![]()
![]()
Veel plezier met je pinda'squote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:39 schreef DuTank het volgende:
Veel te vroeg wakker zijn, omdat je zo fucking veel zin in Awakenings hebt dat je niet meer kan slapen![]()
![]()
op betfair kan je weer niet op meeste balbezit inzetten?
Te irritant al die verschillen tussen die sites
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gaan de weddenschappen worden voor vanavond.moet kunnen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gisteren deed die EA app het bijna elke keer maar nu doet hij het weer niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
De mobiele site van NG werkt gewoon beter dan de app![]()
Krijg? Ga je eigen eten eens maken lui kind.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
lekker. Ik weet niet wat ik krijg
Morgen is het iig friet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ha in het weekeind niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijg? Ga je eigenlijk eten eens maken lui kind.![]()
Mijn ouders hebben altijd een briefje ophangen wat ze eten op welke dag. Kan ik precies kijken op welke dag ik daar ga eten.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is best wel slim.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd een briefje ophangen wat ze eten op welke dag. Kan ik precies kijken op welke dag ik daar ga eten.![]()
Zijn ouders zijn duidelijk autistisch. Of over_hedge zelf gewoon en zij passen zich aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En te veel voorbereidend werk voor de meeste mensen![]()
ik zeg hahahahahahaahquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:11 schreef Rijst het volgende:
wat is deze? Waarom is Depay 100k gestegen? Zag hem laatst voor 60k dus wou nog even wachten![]()
tis watquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Tegen iemand met MOTM Benzema en MOTM Suarez in de spits![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:37 schreef ThadCastle het volgende:
Nederland wellicht met Wijnaldum, Kuyt LB en Verhaegh. BohWat kut zeg.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Raar dat Locadia maar 1.5k isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:38 schreef Zhano het volgende:
Speel nu met Dijks LB omdat ik Willems heb verkocht omdat ie zo tyfesduur is geworden
[..]![]()
![]()
Hij was niet eens zo goed eigenlijk. Verbinding viel uit bij de tegenstander in de 67e minuut op 0-0. Weer een leuk avontuur beleefd dus.quote:![]()
Nja je eigen teams zitten vol blauwe kaartjes dus hoezo is zo'n frontlinie dan opvallend?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was niet eens zo goed eigenlijk. Verbinding viel uit bij de tegenstander in de 67e minuut op 0-0. Weer een leuk avontuur beleefd dus.![]()
![]()
Ik had er gister een stuk of 6/7 gekocht & verkochtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:11 schreef Rijst het volgende:
wat is deze? Waarom is Depay 100k gestegen? Zag hem laatst voor 60k dus wou nog even wachten![]()
![]()
baal nu wel een beetjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had er gister een stuk of 6/7 gekocht & verkocht![]()
![]()
In het team van Ibrahimovic heb ik maar 2 blauwe kaartjes hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nja je eigen teams zitten vol blauwe kaartjes dus hoezo is zo'n frontlinie dan opvallend?![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:47 schreef StijnDa het volgende:
Janmaat speelt toch slecht dit WK, valt tegen. Wil Verhaegh wel zien.![]()
verdedigend vind hem wel heel goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:47 schreef StijnDa het volgende:
Bij Andere Tijden Sport ging het over het mislukte WK in 1990. Was wel geinig om een jonge Sierd te zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
Dan maar een hattrickje en een SiMOTM![]()
Hoezo slechtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:47 schreef StijnDa het volgende:
![]()
tijd om je gekleurde bril af te zetten, janmaat doet t echt niet goed tot nu toe hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Janmaat doet het toch best prima? Puike assist op Fer ook. Kan me niet voorstellen dat Verhaegh beter is.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De assist was mooi inderdaad, maar voor een wingback in 5 atb wordt meer aanvallende impuls verwacht m.i. Hij is niet veel in het spel voor gekomen laat staan dat hij aanvallen inleidde met mooie acties zoals hij in het begin van het jaar bij Feyenoord zo goed deed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:54 schreef Reemi het volgende:
Janmaat doet het toch best prima? Puike assist op Fer ook. Kan me niet voorstellen dat Verhaegh beter is.![]()
True, maar is Verhaegh zo aanvallend dan? Na Van der Wiel lijkt Janmaat me, zeker in aanvallend opzicht, de beste optie op rechtsback.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De assist was mooi inderdaad, maar voor een wingback in 5 atb wordt meer aanvallende impuls verwacht m.i. Hij is niet veel in het spel voor gekomen laat staan dat hij aanvallen inleidde met mooie acties zoals in het begin van het jaar bij Feyenoord zo goed deed.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ah fuck. je hebt me door.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn duidelijk autistisch. Of over_hedge zelf gewoon en zij passen zich aan.
Hoppa, Blind uit een gratis 5K pack. Die gaat voor zo'n 30K schat ik?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hij doet het niet goed, maar ook niet slecht. Maar die Blind doet het dan zeker beter? Want die voegt aanvallend zoveel toe?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tijd om je gekleurde bril af te zetten, janmaat doet t echt niet goed tot nu toe hoor.
Maar nee, als ik dit zeg dan heb ik natuurlijk weer een Fey bril op. Janmaat is met twee gebroken benen nog beter dan die Verhaegh
![]()
Lekka aan de ketaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:39 schreef DuTank het volgende:
Veel te vroeg wakker zijn, omdat je zo fucking veel zin in Awakenings hebt dat je niet meer kan slapen![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij doet het niet goed, maar ook niet slecht. Maar die Blind doet het dan zeker beter? Want die voegt aanvallend zoveel toe?![]()
![]()
wie heeft het hier over blindquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij doet het niet goed, maar ook niet slecht. Maar die Blind doet het dan zeker beter? Want die voegt aanvallend zoveel toe?
Maar nee, als ik dit zeg dan heb ik natuurlijk weer een Fey bril op. Janmaat is met twee gebroken benen nog beter dan die Verhaegh
janmaat brengt nog niet wat hij kan brengen. dan is het toch logisch om
hem even op de bank te zetten en een ander op te stellen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tussen de 5 en 10k denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:06 schreef Revontulet het volgende:
Hoppa, Blind uit een gratis 5K pack. Die gaat voor zo'n 30K schat ik?![]()
Maar nu snap ik het niet. Zie jouw PI, maar wel een punt....quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik zal niet beweren dat ik hem vaak heb zien spelen, maar hij schijnt opbouwend best goed te zijn, net wat anders dan de acties van Janmaat. Bij Janmaat komt er niet veel uit tot nu toe, dus dan valt het voor mij wel te rechtvaardige dat Verhaegh een kans krijgt als hij op de training presteert. Maar dat weet alleen de almachtige Louis natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
True, maar is Verhaegh zo aanvallend dan? Na Van der Wiel lijkt Janmaat me, zeker in aanvallend opzicht, de beste optie op rechtsback.Tot nu toe hebben zijn keuzes prima uitgepakt.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:17 schreef Tim86 het volgende:
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
Goedkope wijnAltijd leuk dit soort dingen
Doosje wijn voor 5 euro is voor niemand verkeerd in ieder gevalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doosje wijn voor 5 euro is voor niemand verkeerd in ieder gevalIk drink geen wijn maar altijd handig als er mensen op bezoek komen die het wel drinken
O ja, hij is nu weer IF. Dat was ik even vergeten.quote:
Die is inderdaad 30k.
En die PI is mijn standaard PI.![]()
Ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie heeft het hier over blindjanmaat brengt nog niet wat hij kan brengen. dan is het toch logisch om
hem even op de bank te zetten en een ander op te stellen.
Janmaat kan inderdaad nóg beter, maar tot nu toe is hij veruit de beste back die we hebben.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doosje wijn voor 5 euro is voor niemand verkeerd in ieder geval\
Zo mijn vriendin ook weer blij. Wat witte wijn in huis.
Nu nog even bij mijn ouders thuis rode wijn bestellen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat ben jij een ongelooflijke fanboyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik.
Janmaat kan inderdaad nóg beter, maar tot nu toe is hij veruit de beste back die we hebben.![]()
![]()
Altijd zo makkelijk hè, wie is er dan beter?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke fanboy![]()
Van der wiel. Al heb ik de discussie niet gelezen dus misschien gaat het daar niet om.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Altijd zo makkelijk hè, wie is er dan beter?
Van der Wiel is met een blessure nog stukken beter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Altijd zo makkelijk hè, wie is er dan beter?![]()
nou miss zit er wel wat in dat verhaal van stijnda en moet verheagh echt de opbouw beter laten lopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Altijd zo makkelijk hè, wie is er dan beter?
dat blijkt iets te zijn dat ze niet leren bij feyenoord
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah, oke. En dan ben jij natuurlijk wel helemaal objectief, of niet? Feyenoorders kijken altijd door een bril, maar ajacieden kiezen altijd objectief voor (oud) ajacieden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van der Wiel is met een blessure nog stukken beter.
Schei toch alsjeblieft uit man.![]()
Van der wiel heeft gewoon een goed seizoen bij psg gedraait. Heeft weinig mee te maken dat die een oud ajacied is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, oke. En dan ben jij natuurlijk wel helemaal objectief, of niet? Feyenoorders kijken altijd door een bril, maar ajacieden kiezen altijd objectief voor (oud) ajacieden.
Schei toch alsjeblieft uit man.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ga huilen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, oke. En dan ben jij natuurlijk wel helemaal objectief, of niet? Feyenoorders kijken altijd door een bril, maar ajacieden kiezen altijd objectief voor (oud) ajacieden.
Schei toch alsjeblieft uit man.
Van der Wiel is de enige verdediger bij een topclub heeft het ook nog eens redelijk goed gedaan. Had zelfs niet gedacht dat hij daar in de basis zou belanden.![]()
![]()
En die kan er ook vrij weinig vanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Van Dijk
Oh, jullie praten alleen over backs![]()
Als je Celtic als internationale topclub wil zien dan kan je de NL top 3 er ook wel bij scharen en hebben we ineens heel veel verdedigers bij topclubsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Van Dijk
Oh, jullie praten alleen over backs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
objection: ik wil gewoon verheagh wel een kans geven, en als hij maar een KLEIN beetje meer op kan bouwen dan de achterhoede nu zou dat al een hele verbetering zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schei toch alsjeblieft uit man.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gelukkig hadden we 'topclub' niet gedefinieerd en kan subjectiviteit regerenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Celtic als internationale topclub wil zien dan kan je de NL top 3 er ook wel bij scharen en hebben we ineens heel veel verdedigers bij topclubs
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee, ik ook niet. Met Jallet hebben ze echt een fenomenale back in de selectie. Dat van der Wiel dan de voorkeur krijgt maakt het dat hij per definitie gelijk beter is dan de backs die nog niet de stap naar het buitenland hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga huilen.
Van der Wiel is de enige verdediger bij een topclub heeft het ook nog eens redelijk goed gedaan. Had zelfs niet gedacht dat hij daar in de basis zou belanden.
Maar goed, jij bent een beetje de pot en de ketel verhaal. Jij verwijt mij iets waar je jezelf minstens net zo schuldig aan maakt. Zo niet erger.![]()
Ga nou niet in discussie met Litmanen, les 1 uit het FUT forum leerboek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Met Jallet hebben ze echt een fenomenale back in de selectie. Dat van der Wiel dan de voorkeur krijgt maakt het dat hij per definitie gelijk beter is dan de backs die nog niet de stap naar het buitenland hebben gemaakt.
Maar goed, jij bent een beetje de pot en de ketel verhaal. Jij verwijt mij iets waar je jezelf minstens net zo schuldig aan maakt. Zo niet erger.![]()
Nou nou fenomenaal is ook wel weer overdrevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Met Jallet hebben ze echt een fenomenale back in de selectie. Dat van der Wiel dan de voorkeur krijgt maakt het dat hij per definitie gelijk beter is dan de backs die nog niet de stap naar het buitenland hebben gemaakt.
Maar goed, jij bent een beetje de pot en de ketel verhaal. Jij verwijt mij iets waar je jezelf minstens net zo schuldig aan maakt. Zo niet erger.. Als jij niet in wil zien dat Van der Wiel op een veel hoger niveau goede dingen laat zien dan Janmaat dan houdt het voor mij een beetje op. Dus je kan meteen ook zeggen dat Van der Wiel een stuk beter is dan Janmaat. Van der Wiel heeft ook een uitstekend WK gespeeld.
Wat een kut verhaal is dit zeg![]()
En ik vond je nog wel aardig laatst.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie met Litmanen, les 1 uit het FUT forum leerboek.![]()
Van der Wiel heeft wel mee dat ie bij PSG niet hoeft te verdedigen. Staat puur daar rechts om wat ballen voor te slingeren op Zlatan.![]()
De meeste backs hoeven niet veel te verdedigen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:56 schreef Zhano het volgende:
Van der Wiel heeft wel mee dat ie bij PSG niet hoeft te verdedigen. Staat puur daar rechts om wat ballen voor te slingeren op Zlatan.![]()
Ik vind het wel grappig om te zien hoe jij onder de indruk bent van Gregory omdat hij de voorkeur krijgt boven een 32-jarige back die niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou nou fenomenaal is ook wel weer overdreven. Als jij niet in wil zien dat Van der Wiel op een veel hoger niveau goede dingen laat zien dan Janmaat dan houdt het voor mij een beetje op. Dus je kan meteen ook zeggen dat Van der Wiel een stuk beter is dan Janmaat. Van der Wiel heeft ook een uitstekend WK gespeeld. Want je bent de enige die dit niet wil zien.
Het WK is inmiddels 4 jaar geleden hè, dat weet je hopelijk? Engelaar speelde ook een goed WK, moeten we hem ook maar terughalen dan?![]()
Neem aan dat van Gaal niet blij is als de backs niet meeverdedigen. Janmaat was aanvallend al goed bij Heerenveen en toen liep iedereen te zeiken dat ie beter moest leren verdedigenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De meeste backs hoeven niet veel te verdedigen.![]()
![]()
Als ze geen vertrouwen hadden in Van der Wiel dan had PSG al lang een extra back gekocht he. Wel beetje nadenken hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien hoe jij onder de indruk bent van Gregory omdat hij de voorkeur krijgt boven een 32-jarige back die niet kan voetballen.
Het WK is inmiddels 4 jaar geleden hè, dat weet je hopelijk? Engelaar speelde ook een goed WK, moeten we hem ook maar terughalen dan?![]()
Ook al had Van der Wiel dit seizoen 30 goals gemaakt en 15 assists dan had hij hem nog niet meegenomen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neem aan dat van Gaal niet blij is als de backs niet meeverdedigen. Janmaat was aanvallend al goed bij Heerenveen en toen liep iedereen te zeiken dat ie beter moest leren verdedigen![]()
Heb al meerdere malen gelezen dat PSG graag Dani Alves willen overnemen. Ben benieuwd of Greg dan nog steeds de voorkeur krijgt. Beetje nadenken hèquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze geen vertrouwen hadden in Van der Wiel dan had PSG al lang een extra back gekocht he. Wel beetje nadenken he![]()
Ok.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook al had Van der Wiel dit seizoen 30 goals gemaakt en 15 assists dan had hij hem nog niet meegenomen.![]()
Geruchten he.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb al meerdere malen gelezen dat PSG graag Dani Alves willen overnemen. Ben benieuwd of Greg dan nog steeds de voorkeur krijgt. Beetje nadenken hè![]()
Ik zeg toch ok.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft nooit gespeeld onder Louis toch?![]()
Geruchten die er niet voor niets zijn. Maar moraal van het verhaal is dus dat VdW beter is dan Janmaat omdat Van der Wiel een 32-jarige verdedigende back van PSG uit de basis heeft gespeeld.quote:
Scoreboard journalistiek is wel een geschikte term. Hij speelt bij PSG, dus hij is beter.![]()
hommoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Welke wijn zou ik bestellen? Denk dat ik voor Rosé ga.![]()
Homo's zijn nooit prima ook niet in de zon op een vrijdagmiddag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Allicht, maar best prima in het zonnetje op een vrijdagmiddag![]()
Die 32 jarige back was wel hun aanvoerder he kakkie. Feit is wel dat ik Van der Wiel heb zien uitblinken in de CL tegen fatsoenlijke tegenstanders en dat heb ik Janmaat nog nooit zien doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geruchten die er niet voor niets zijn. Maar moraal van het verhaal is dus dat VdW beter is dan Janmaat omdat Van der Wiel een 32-jarige verdedigende back van PSG uit de basis heeft gespeeld.
Scoreboard journalistiek is wel een geschikte term. Hij speelt bij PSG, dus hij is beter.
Maar goed jij je zin Janmaat is beter dan kan deze discussie ook stoppen.![]()
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Homo's zijn nooit prima ook niet in de zon op een vrijdagmiddag.
Ik vind dit niet leuk.![]()
Duidelijk geval van Feyenoord vs Ajax, gelukkig ben ik objectief in deze. Janmaat kan beter worden (denk ik) maar op dit moment heeft SwaGGreG gewoon meer ervaring en is dus beter.![]()
Janmaat doet het toch niet slecht dit WK? Tegen Australië speelde hij niet goed, maar de andere twee wedstrijden gewoon prima mijn inziens. Zie geen reden om hem te vervangen eigenlijk.Feyenoord Rotterdam![]()
En al helemaal niet voor Verheaghquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Janmaat doet het toch niet slecht dit WK? Tegen Australië speelde hij niet goed, maar de andere twee wedstrijden gewoon prima mijn inziens. Zie geen reden om hem te vervangen eigenlijk.![]()
Kijk, nu komen we tenminste ergens!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed jij je zin Janmaat is beter dan kan deze discussie ook stoppen.![]()
vieze tering neus vuile homo pleurt op met je kk blind bah bah bahquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Vind alle Feyenoorders in Oranje tegenvallen, maarja het zijn dan ook geen Daley's. #objectievekijk
Feyenoord Rotterdam![]()
Een uittocht dreigt bij Feyenoord. Bruno Martins Indi vertrekt naar FC Porto, een transfer van Graziano Pellè naar Southampton is slechts een kwestie van tijd én nu lijkt ook Stefan de Vrij een nieuwe werkgever gevonden te hebben. De verdediger van Feyenoord zou rond zijn met Manchester United, meldt Corriere dello Sport.
-------------------------------
De Vrij is nu beter dan de gehele achterhoede en middenveld. Wat een baas![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
vieze tering neus vuile homo pleurt op met je kk blind bah bah bahIk probeerde slechts mijn bijdrage te leveren aan de zinloze discussie!
![]()
Dacht dat Lazio hem wou?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:19 schreef Kiid het volgende:
Een uittocht dreigt bij Feyenoord. Bruno Martins Indi vertrekt naar FC Porto, een transfer van Graziano Pellè naar Southampton is slechts een kwestie van tijd én nu lijkt ook Stefan de Vrij een nieuwe werkgever gevonden te hebben. De verdediger van Feyenoord zou rond zijn met Manchester United, meldt Corriere dello Sport.
-------------------------------
De Vrij is nu beter dan de gehele achterhoede en middenveld. Wat een baas![]()
Mee eens ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Janmaat doet het toch niet slecht dit WK? Tegen Australië speelde hij niet goed, maar de andere twee wedstrijden gewoon prima mijn inziens. Zie geen reden om hem te vervangen eigenlijk.
Eindhovense denker.![]()
Toch wel de 3de/4de grootste club ter wereld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Nounou, de nummer 7 van Engeland wilt hem hebben. Ze spelen niet eens Europees, big deal![]()
Daardoor wel kandidaat voor de titel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Nounou, de nummer 7 van Engeland wilt hem hebben. Ze spelen niet eens Europees, big deal![]()
Met Stefan de Vrij centraal achterin zeker?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daardoor wel kandidaat voor de titel.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik reageerde op de conclusie "De Vrij is nu beter dan de gehele achterhoede en middenveld. Wat een baas "
Omdat een matige club als Manchester United hem wilt hebben. Van Der Wiel en zelfs Strootman spelen bij een betere club.
En als het om "grote" clubs gaat, dan speelt Nigel de Jong ook bij een hele grote clubdat zegt allemaal niet zoveel natuurlijk. Saint Etienne is historisch de grootste club van Frankrijk..
![]()
Qua omzet is man utd nog altijd de 4de club ter wereld. En we weten allemaal dat geld = prijzen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik reageerde op de conclusie "De Vrij is nu beter dan de gehele achterhoede en middenveld. Wat een baas "
Omdat een matige club als Manchester United hem wilt hebben. Van Der Wiel en zelfs Strootman spelen bij een betere club.
En als het om "grote" clubs gaat, dan speelt Nigel de Jong ook bij een hele grote clubdat zegt allemaal niet zoveel natuurlijk. Saint Etienne is historisch de grootste club van Frankrijk..
![]()
Dafuq did I just readquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
De goede verdedigers in de BPL zijn op 1 hand te tellen dus ik sluit niets uitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Stefan de Vrij centraal achterin zeker?![]()
De club met de grootste omzet is niet altijd de club met het meeste geld. Zie City.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Qua omzet is man utd nog altijd de 4de club ter wereld. En we weten allemaal dat geld = prijzen.
En afgelopen seizoen hadden ze toch ook zo'n omzet en daar werden ze 7e mee. Het is gewoon een matige selectie op dit moment (voor een club die de CL wilt winnen) en daar gaat de Vrij ook niet veel verschil voor maken.
En Ander Herrera en Luke Shaw in mijn ogen ook niet trouwens.![]()
Wel prima aankopen wat mij betreft, Herrera en Shaw. Spelen al op alleraardigst niveau en zouden zich wel tot echte top kunnen ontwikkelen bij Man Utdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De club met de grootste omzet is niet altijd de club met het meeste geld. Zie City.
En afgelopen seizoen hadden ze toch ook zo'n omzet en daar werden ze 7e mee. Het is gewoon een matige selectie op dit moment (voor een club die de CL wilt winnen) en daar gaat de Vrij ook niet veel verschil voor maken.
En Ander Herrera en Luke Shaw in mijn ogen ook niet trouwens.Daar win je misschien nu niet mee, maar over een paar jaar..
![]()
Ja je kijkt naar 1 seizoen. Kijk is naar de afgelopen 30 jaarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De club met de grootste omzet is niet altijd de club met het meeste geld. Zie City.
En Ander Herrera en Luke Shaw in mijn ogen ook niet trouwens..
Jij bent echt heel opportunistisch nu. Afgelopen seizoen was ook nog is het eerste jaar na Ferguson. Het is gewoon een topclub van het kaliber Barca, Madrid en Bayern. Dat ze een slecht seizoen hebben gehad doet daar niks aan af. En natuurlijk is er geen garantie dat ze het volgend jaar goed doen maar dat heb je bij geen een club.
![]()
Vergeet Sigthorsson nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
United moetSiem De Jong halen dan worden ze kampioen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: