SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door DarkSonic2 op 27-06-2014 23:54:45 ]![]()
POTSIE je sta maar 5e hoor niet te veel naast je schoenen gaan lopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
LOL faal TT
Mario ipv MariaIk ga stuk hier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur Rob anders even een Tweetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:04 schreef Maver24 het volgende:
Di maria is ook geupgrade in WCFUT zojuist en daar heeft hij wel gewoon 69 defending. een betere kaart dus![]()
boefjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
LOL faal TT
![]()
Volgens mij is dat nog steeds bij het beste kwart van de deelnemers. Best acceptabel na ronde 1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef FCsuarez het volgende:
POTSIE je sta maar 5e hoor niet te veel naast je schoenen gaan lopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb t net gedaan als t goed isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze mensen moeten hem nog invullenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hier 8e net niet dusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds bij het beste kwart van de deelnemers. Best acceptabel na ronde 1
BMI topscorerje weet zelf
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier 8e net niet dus
BMI topscorerje weet zelf
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vergeten jullie allemaal niet jullie poule in te vullen schatjes
Sorry jongens.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wanneer kome di pizza danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
LOL faal TT
![]()
neejoh nergens voor nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze mensen moeten hem nog invullen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Laat hem doen, scheelt weer een "concurrent"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brasil gaat er echt niet uit tegen dat matige Chili
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan wel een ronde verder tegen Colombia.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brasil gaat er echt niet uit tegen dat matige Chili
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee joh die zijn verdedigend ook gewoon maar matigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan wel een ronde verder tegen Colombia.![]()
Vind ze als ploeg gewoon een sterke indruk maken en alles lijkt daar beter te passen. Sowieso ploegen zonder een 'vedette' gaan beter presteren. Bij Brazilie wordt de bal ook te vaak ingeleverd bij Neymar, maar straks gaat knul ook een mindere wedstrijd spelen. Dan zie ik een Hulk, Fred, Jo of Oscar niet opstaan om het verschil te maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh die zijn verdedigend ook gewoon maar matigOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En James is geen vedette wil je zeggen? Daar wordt ook zowat alles ingeleverd. We zullen het wel zien is iig een leuk potjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind ze als ploeg gewoon een sterke indruk maken en alles lijkt daar beter te passen. Sowieso ploegen zonder een 'vedette' gaan beter presteren. Bij Brazilie wordt de bal ook te vaak ingeleverd bij Neymar, maar straks gaat knul ook een mindere wedstrijd spelen. Dan zie ik een Hulk, Fred, Jo of Oscar niet opstaan om het verschil te maken.![]()
Mwa, in ieder geval een minder grote naam als Neymar, Messi en Ronaldo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En James is geen vedette wil je zeggen? Daar wordt ook zowat alles ingeleverd. We zullen het wel zien is iig een leuk potjeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Echt he. Nu ga ik Top Gear kijken. Normaal gesproken zit ik met de vrouw opgescheept en moet ik naar TLC ofzo kijkenquote:. Of ja, zij kijkt. Ik fap.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk VI Oranje.. en dat begon goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt he. Nu ga ik Top Gear kijken. Normaal gesproken zit ik met de vrouw opgescheept en moet ik naar TLC ofzo kijken. Of ja, zij kijkt. Ik fap.
![]()
![]()
lelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk VI Oranje.. en dat begon goed. [ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hahahah Jeremy heeft echt weer een geweldige camper gebouwd zeg
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan heb jij gewoon een ander gevoel voor humor.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oud maar goudquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef DuTank het volgende:
Hahahah Jeremy heeft echt weer een geweldige camper gebouwd zegdie uitklapcamper van Richard
![]()
![]()
haha ja geniaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oud maar gouddie uitklapcamper van Richard
Ik kijk, zoals ik al zei, nooit TopGear, dus voor mij is het nieuw
![]()
![]()
express.co.ukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel prima lijkt me, doe gewoon wat je leuk vindt
[..]
Wat is dezeBron?
Hoe laat was je in Heerenveen? Ik was er namelijk ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben vandaag in Friesland geweest hoorAbe Lenstra stadion gezien
compleet lege snelwegen
![]()
half zeven, maar alleen langsgereden op de terugweg van TT Assenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe laat was je in Heerenveen? Ik was er namelijk ook.![]()
![]()
O, toen was ik al lang thuis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
half zeven, maar alleen langsgereden op de terugweg van TT Assen![]()
Maar die jongen heeft toch helemaal niet gescoord?quote:
Gaan ze Diego Costa niet meer halen dan? Die lijkt me meer geschikt, want heeft High/High
Die is al vastgelegd. Lijkt me ook een betere verdediger.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef DuTank het volgende:
Gaan ze Diego Costa niet meer halen dan? Die lijkt me meer geschikt, want heeft High/Highwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik heb er 3quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem dus vanmorgen moeten kopen.![]()
![]()
Moet je even nalezen. Accounts mag altijd wel, maar meerdere bonusaanbiedingen op hetzelfde adres mag bijna nergens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet je of je bij napoleon meerdere accounts op 1 adres mag hebben?Je kon zonder deposit maximaal 300 dollar winnen en dat was het bij mij ook geworden. Wel zonde, had toen echt 1200 dollar ofzo op die account, maar daar kon je niks meer mee. Daar moest je hem ook veel vaker rondspelen.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hmm oke thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je even nalezen. Accounts mag altijd wel, maar meerdere bonusaanbiedingen op hetzelfde adres mag bijna nergens.
[..]
Je kon zonder deposit maximaal 300 dollar winnen en dat was het bij mij ook geworden. Wel zonde, had toen echt 1200 dollar ofzo op die account, maar daar kon je niks meer mee. Daar moest je hem ook veel vaker rondspelen.
Jeej eerste Peer ook verkocht
[ Bericht 2% gewijzigd door ThadCastle op 27-06-2014 23:03:04 ]![]()
ohja kut, dat was wat ik was vergeten. Even een Depay kopen. Nu ben ik zondag pas weer thuis en dan zal hij wel weer konkoduur zijn.
Dan maar een hattrickje en een SiMOTMAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je hem niet gebruikt gewoon te koop zetten voor 190-200kquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
ohja kut, dat was wat ik was vergeten. Even een Depay kopen. Nu ben ik zondag pas weer thuis en dan zal hij wel weer konkoduur zijn.
Dan maar een hattrickje en een SiMOTM![]()
![]()
Ja ik ben dus vergeten om er eentje te kopen en zonder webapp en mobiele app kan ik hem nu niet maar halenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je hem niet gebruikt gewoon te koop zetten voor 190-200k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mobiele app deed het net bij mij..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik ben dus vergeten om er eentje te kopen en zonder webapp en mobiele app kan ik hem nu niet maar halen
Of heb je geen mobiele telefoon bij de hand?
Zoveel mongolen zijn er toch![]()
![]()
Ik moest tegen een 45 chem team met allemaal random spelers en dan toch Jese en Mlapa voorin.. dan vraag je je af wat die tegenstander dacht toen hij het team maakte maar het wilde gewoon niet lukken. Gelukkig wel gewonnen door een goal in de 90e minuut maar ik snap dit spel soms echt niet.![]()
huuu thanks, het werktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mobiele app deed het net bij mij..
Of heb je geen mobiele telefoon bij de hand?
[ afbeelding ]
Zoveel mongolen zijn er toch
Hoe lang kan jij er al in dan? Gisteren nog gekeken en toen werkte het nog steeds niet. Depay 150k is wel weer duur tov gisteren
Al met Peerke gespeeld eigenlijk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uhm gister en vandaag eigenlijk. Nee nog niet, komt welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huuu thanks, het werkt
Hoe lang kan jij er al in dan? Gisteren nog gekeken en toen werkte het nog steeds niet. Depay 150k is wel weer duur tov gisteren
Al met Peerke gespeeld eigenlijk?.
![]()
Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van IF Perisic.. wel een geniale vrije trap met hem gescoord eergisteren.![]()
Ben bang dat hij wat te traag is voor seasonsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van IF Perisic.. wel een geniale vrije trap met hem gescoord eergisteren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hitje voor in de OP?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik begrijp nooit iets van jouw posts.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
De tekst deed me aan een nummer denken maar weet niet meer welke.
Dacht zoek eens op dans met mij vannacht, krijg je dus echt 100 verschillende zigeuners met die titel![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De tekst deed me aan een nummer denken maar weet niet meer welke.
Dacht zoek eens op dans met mij vannacht, krijg je dus echt 100 verschillende zigeuners met die titel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hey Revontulet. Wat ga je inzetten morgen op de 2e ronde wedstrijden? Dan ga ik het tegenovergestelde doen. Meest succesvolle tactiek van dit WK tot nu toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef Revontulet het volgende:
Die el shaa is nog raarderder dan ik ben.![]()
http://news.futhead.com/p(...)-15-legends-revealed
Ze hebben mogelijk 2 legends gevonden die in FIFA15 gaat zitten. Peter Schmeichel en Carlos Valderrama![]()
Leuke.. eh.. clip.quote:![]()
Middenveld met Valderrama, James en Guarin. Dat zou toch lekker zijn hè ouwe reusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:50 schreef Maver24 het volgende:
http://news.futhead.com/p(...)-15-legends-revealed
Ze hebben mogelijk 2 legends gevonden die in FIFA15 gaat zitten. Peter Schmeichel en Carlos Valderrama
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu ineens geen uitslagen meer bij Scorito..wat een debiele pool is het toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij was ik ook dronken toen ik het invulde. Had FRA en BRA als poulewinnaar en tegen elkaar in de finale, maar dat kan niet eens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tyfeslulquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey Revontulet. Wat ga je inzetten morgen op de 2e ronde wedstrijden? Dan ga ik het tegenovergestelde doen. Meest succesvolle tactiek van dit WK tot nu toe.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Vandenborre blessa..mist rest van het WK
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verwacht het niet, maar het kan zomaar ja. Stugge ploeg en de Belgen laten steeds weer zien dat ze, net als NL, veel liever counteren dan het spel maken. En dat gaat dus weer niet gebeuren nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb het gevoel dat Belgie er tegen USA uitvliegt
Kompany en Vermaelen ook nog twijfelachtig en Defour geschorst. Laatste 2 boeien weinig, maar toch. Wel minder keuzes zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat hij nu helemaal uit de gratie is. Origi is wel geniaal bezig, maar de vraag is ook of hij dat als basisspeler kan en of hij dit überhaupt kan volhouden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Lukaku zit ook niet echt lekker in zijn vel
Shaw is overigens toegetreden tot dit illustere rijtje vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |