Het begin is op zich niet zo'n ramp, maar het is stom dat we daardoor niet als gehele oemma op dezelfde dag eid hebben (de eerste dag bedoel ik dan).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jullie zijn te vroeg begonnen dit jaar.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:44 schreef superniger het volgende:
Waarom zijn Marokkaanse kutkinderen nog vervelender tijdens de ramadan?
Typisch.quote:
Hoezo eenzaam?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yes. Wel een beetje een eenzame Ramadan maar goed.
Ga je niet naar buiten?quote:
Ehm ja, maar wat heeft het met het verbreken van vasten te maken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je niet naar buiten?
Ohja ik zit op fok. Domme vraag.
Nee, gewoon alleen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je de enige die vast of alleen? Je kunt je hier vast prima vermaken.
Niks maar dan kon ik mijn grap niet maken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm ja, maar wat heeft het met het verbreken van vasten te maken.
Dat eerste klopt en volgens mij staat het niet expliciet aangegeven in de Koran.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:08 schreef James_D het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe het zit met de middernachtzon? Ik heb begrepen dat mensen dan de tijden van Mekka aan kunnen houden. Maar staat dat laatste expliciet aangegeven in de koran?
Hoe zit het dan met de moslims die daar wonen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat eerste klopt en volgens mij staat het niet expliciet aangegeven in de Koran.
Ik hoop zo op Chili, dat Brazilie moet eruit getrapt worden in eigen land!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:57 schreef Peunage het volgende:
Gaat Brazilië vanavond winnen?
Ik zeg 1-0
Tijden van dichtbijzijnste locatie met gewone dag- en nachtcyclus aanhouden, dacht ik? Overigens is het boven de poolcirkel nog steeds mogelijk om de gebedstijden te observeren, alleen wordt het middernacht dus niet helemaal donker.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat eerste klopt en volgens mij staat het niet expliciet aangegeven in de Koran.
Optyfen,quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:03 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Typisch.
Vasten en zulk gedrag vertonen. Jij bent echt een goede moslim.
Wees blij dat men het vraagt, het is niet zo dat we dit op school lerenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je hoofdpijn hebt, mag je een paracetamolletje met een beetje water innemen?
En wat als je overgeeft, mag je dan bijtanken? Je bent dan je remaining on board kwijt...
En stel hè, je vergat dat je aan het vasten was en je hebt per ongeluk dus alcohol gedronken... Kun je dan verder vasten of ben je dan af en eindig je als laatste in de poule?
Waarom is er geen FAQ in jullie moslimboek, moslims? Is wel zo handigahahaha.
Hoe kom je er bij dat ik:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:03 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Typisch.
Vasten en zulk gedrag vertonen. Jij bent echt een goede moslim.
En dat lief doen gold ook voor jouquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik:
1. Vast?
2. Goede moslim ben?
Sympathiek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef yvonne het volgende:
En wat vinden jullie eik van lui die met jullie mee vasten, maar niet gelovig zijn? Maar het gewoon willen ervaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |