Hoe denk jij daar persoonlijk over? dat ze weigeren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet gaan Ozil en Benzema er niet mee beginnen tijdens de wedstrijden.
Ding ding ding ding ding ding ding! Fipo!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:31 schreef superniger het volgende:
Niet eten en drinken overdag omdat een of andere gek dat in een gedateerd sprookjesboek heeft geschreven
Zijn 'jullie' vandaag begonnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
estagfirullah
En de ramadan is net pas begonnen
wajooo, fitna in huize KB.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee morgen ik en mn zusje, mn ouders wel al
tenminste, ik heb mn zusje niet gesproken vandaag maar ik hoorde van mn moeder gisteren dat zij zondag begintquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee morgen ik en mn zusje, mn ouders wel al
Niet beg0nnen iig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tenminste, ik heb mn zusje niet gesproken vandaag maar ik hoorde van mn moeder gisteren dat zij zondag begint
Duswenie
Ben jij beg0nnen al?
Hoezo eenzaam? Je hebt dit topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yes. Wel een beetje een eenzame Ramadan maar goed.
True, true.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo eenzaam? Je hebt dit topic.![]()
Vast je dan met een ander land mee of komt het door medische probleempjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tenminste, ik heb mn zusje niet gesproken vandaag maar ik hoorde van mn moeder gisteren dat zij zondag begint
Duswenie
Ben jij beg0nnen al?
http://www.ahlalbait.nl/i(...)9:ramadan&Itemid=215quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Vast je dan met een ander land mee of komt het door medische probleempjes?
Begrijpelijk, maar ik zou het niet gedaan hebben als ik pro-voetballer zou zijn. Verder boeit het me niet of zij wel of niet vasten, dat is iets tussen hen en God.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe denk jij daar persoonlijk over? dat ze weigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |