Ik was altijd id veronderstelling dat ooo sjiieten 3 dagen vasten, maar blijkbaar vergis ik me.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
In het Midden-Oosten waarschijnlijk wel.
Hier in Nederland is het nog wat lastiger. Het Islamitische kalender is volgens mij niet gesynchroniseerd over de hele wereld.
Hucuuuuummmmmmmm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wat eten we niet?" is voor sommigen een betere vraag. Ze stoppen zich helemaal vol.
Ja, zoiets. Dat is echt iets waar ik me aan ergerde.quote:
Ze gaan hier voor de 2 maanden vasten. Dan doen ze het nog beter als de overige vastende mensen en hierdoor krijgen ze wat bonusmaagden als ze naar hun paradijs gaan.quote:
Je bent zelf een veronderstelling.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was altijd id veronderstelling dat ooo sjiieten 3 dagen vasten, maar blijkbaar vergis ik me.
Ik denk dat het handiger is om meer te drinken dan te eten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Wat eten we niet?" is voor sommigen een betere vraag. Ze stoppen zich helemaal vol.
Dat mag sowieso al nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het niet mogen roken wordt het zwaarst.
Bij zwaar fysiek werk mag het toch? Voetballen is redelijk zwaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, maar zal vast wel een trendy Imam zijn die zegt dat het mag.
Nee jij bent gezellig als je de hele dag niks te vreten hebt gehadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:44 schreef superniger het volgende:
Waarom zijn Marokkaanse kutkinderen nog vervelender tijdens de ramadan?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ramadan![]()
Mooiste tijd om een hitsige moslima scharrelen.![]()
Al die frustraties en honger moeten ze wel ergens kwijt zetten.
Zover ik weet is het makruh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het wordt je afgeraden is anders dan niet mogen
En wat is makruh?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zover ik weet is het makruh.
Maar verbeter mij als ik het fout heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |