Ga jij de hele maand niet roken of ga je in het nacht wel roken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het niet mogen roken wordt het zwaarst.
Ben ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh, andersom..
Ik moest aan msnk denken toen ik je nick zag. Hm.
's Nachts wel denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga jij de hele maand niet roken of ga je in het nacht wel roken?
Oude garde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Behalve bij de Turken staat het nergens van tevoren vast hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
In Nederland! Ik weet nog niet hoe het met Marokko zit.
Saudia heeft reeds bekendgemaakt dat morgen de laatste dag van Shabaan is. Dat was ongeveer een uur geleden te zien en horen op de nieuwszender Iqra.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Behalve bij de Turken staat het nergens van tevoren vast hè.
Ah oké.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Saudia heeft reeds bekendgemaakt dat morgen de laatste dag van Shabaan is. Dat was ongeveer een uur geleden te zien en horen op de nieuwszender Iqra.
Nope, maar zal vast wel een trendy Imam zijn die zegt dat het mag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:51 schreef BrandX het volgende:
ff in het kader van de stomme vragen
Heb ik het goed begrepen dat:
Moslims die nu meedoen met het WK mogen gedurende het WK het vasten ''overslaan'' en het vasten inhalen zodra zij daartoe in de gelegenheid zijn (dus bij uitschakeling in principe), net zoals dat zieke moslims enzo dat mogen?
ah ok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, maar zal vast wel een trendy Imam zijn die zegt dat het mag.
Jup, ziek, medicijnen, oorlog, welzijnbedreigende situaties etc.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah ok.
Dat van zieke moslims klopt wel toch?
tnxs, was mijn vraag toch nog niet zo heel erg blondquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, ziek, medicijnen, oorlog, welzijnbedreigende situaties etc.
Per land kan het weer verschillen, maar vannacht begint Ramadan sowieso op een deel van de wereld, een ander deel zal zondag starten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:56 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Het is zondag toch (Saudi etc. zeggen dat)
sterker nog, het is een van de betere vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
tnxs, was mijn vraag toch nog niet zo heel erg blond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |