De TT's zijn erg belangrijk, ze maken of breken het topic.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal mij een rotzorg zijn Lieverd
Niet in mijn visiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
De TT's zijn erg belangrijk, ze maken of breken het topic.
Ohhw.. nou ik kijk met genoegen mee, ok?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
We vragen liesje zo wel even of ze het aan kan passen.
I approve this message.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
We vragen liesje zo wel even of ze het aan kan passen.
TT is een gevoelig onderwerp hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm...clanvorming hé?
Nou, ik kijk er naar uit
Niet voor iedereen duidelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
TT is een gevoelig onderwerp hier.
Ohhw.. shit is het zó erg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Er zijn mensen aan onderdoor gegaan.
Springsteen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef Braindead2000 het volgende:
For the ones who had a notion
A notion deep inside
That it ain't no sin to be glad you're alive
I want to find one face that ain't looking through me
I want to find one place
I want to spit in the face of these badlands
[Chorus]
Leukquote:
Vaag iets van gehoord? Aan te bevelen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij stond op youtube, ken jij die website?
Dit!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
De TT's zijn erg belangrijk, ze maken of breken het topic.
Zou jij hier nee tegen zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou jij hier nee tegen zeggen?Het zal je bruidstaart zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou jij hier nee tegen zeggen?mmmm nee lekker die hoeven uitlikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze wil ik wel aansnijdenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze wil ik wel aansnijden [ afbeelding ]
Ik zou toch wel moeite hebben om die aan te snijden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze wil ik wel aansnijden [ afbeelding ]
Ja waar begin jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel moeite hebben om die aan te snijden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
Deze is wel iets voor onze grote Gert
Mijn god, best knap gedaan btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat heb ik nooit gezien. Maar sommige gruwelijke taarten zijn kunst.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is uit een aflevering van taarten van Abel.
Dat zuig je uit je grote duimquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is uit een aflevering van taarten van Abel.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien. Maar sommige gruwelijke taarten zijn kunst.
Ohh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zuig je uit je grote duimHet is een kinderprogramma.
Wie, Joezi?, nooit toch ....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zuig je uit je grote duimHet is een kinderprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |