Gaat wel wat offtopic nuquote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat gaat mij allemaal even wat boven de pet
Ik heb wel ergens gelezen dat UPnP aanzetten op de router/dd-wrt wordt aangereden icm met de PS4. Heb eerlijk gezegd geen idee wat dat inhoud, maar blijkbaar zet hij dan z'n eigen poorten open?
dat kan ook de fifa server zijn >:Dquote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Begint gelijk goed...
"The EA servers are unable to process your request at the current moment. Please try again later."
Hmm, heb even verder gelezen en dat wordt dus door verschillende mensen enorm afgeraden ivm veiligheid.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Gaat wel wat offtopic nu
Universal Plug and Play zorgt ervoor dat binnen een netwerk apparaten automatisch elkaar herkennen.
Dat is wat ik aan het begin al beweerde dat de EA/Fifa servers gewoon ronduit kut zijnquote:
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Hmm, heb even verder gelezen en dat wordt dus door verschillende mensen enorm afgeraden ivm veiligheid.
Die zijn paranoidequote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Hmm, heb even verder gelezen en dat wordt dus door verschillende mensen enorm afgeraden ivm veiligheid.
Ik heb een Macbook dus geen virussen voor mijquote:Op maandag 30 juni 2014 15:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorzeker met consoles is het geen probleem. Als je nou virussen/malware op je pc heb kan er nog mogelijk wel iets gebeuren maar lijkt me sterk.
Ook een PS4 dus dat maakt weer wat goedquote:Op maandag 30 juni 2014 15:47 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb een Macbook dus geen virussen voor mij![]()
Je bent grote FIFA fan.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:50 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb echt 0.0 problemen met de fifa servers. Wordt er vrij wel nooit uitgegooid.
Ik ben een grote fifa fan omdat ik er niet uitgegooid wordt? Logisch welquote:
Het is EA,die falen meestalquote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben een grote fifa fan omdat ik er niet uitgegooid wordt? Logisch wel![]()
De mensen die er uit gegooid worden hebben waarschijnlijk geen open verbinding.
Overpowererd? Dat zijn de items nog nooit geweest in die Deluxe/limited editions naar mijn weten. Ik koop van Bioware altijd deze edities (ja zelfs voor DA2,quote:Op maandag 30 juni 2014 12:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik wil mijn Leliana terug als romance optie.
Denk trouwens niet dat ik die Deluxe Edition ga halen. Vind het een beetje cheap om al die overpowered DLC-items te krijgen door er meer voor te betalen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef emokid het volgende:
Net tweedehands Battlefield 4 op de kop getikt voor de PS4 en de China Rising DLC code erbij was nog niet gebruikt. Wat kost deze DLC los en heb ik geluk gehad? Of stelt het niks voor?
Er stond overigens, this download will be available in december. Ik hoop dat ze 2013 bedoelen.
"Er stond overigens, this download will be available in december. Ik hoop dat ze 2013 bedoelen."quote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Met welk deel van mijn post ben je het knikkend eens?
Er staat duidelijk in de tekst het woord "vaak" vermeld. Of te wel het kan best zo zijn dat dit voor sommige een andere oorzaak heeft. Maar vaak ligt het ook gewoon aan de gebruiker. Ik heb bijna nooit disconnects in Fifa. De meeste mensen ook niet. Alleen een klein groepje hoor je erover klagen. En juist die zoeken fora's op hun ongenoegen te uiten. Als het aan de servers van EA zou moeten liggen dan zou iedereen er hinder van moeten ondervinden, wat feitelijk niet zo is.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dan mag je mij uitleggen waarom dat enkel bij Fifa 14 gebeurt.
Snap er niets meer van. Spel opnieuw gestart, kan geen CR maps joinen. Staat buy dlc. In de store staat China Rising is al geinstalleerd...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Disker91 het volgende:
[..]
"Er stond overigens, this download will be available in december. Ik hoop dat ze 2013 bedoelen."
Met deze vermoed ik, want dat is het geval
Toevallig geen server gekozen met een map-rotation waar ook andere DLC inzit? Persoonlijk join ik vaak alleen officiële servers (kan ik ook niet gekickt worden als de admin mij te goed vindtquote:Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Snap er niets meer van. Spel opnieuw gestart, kan geen CR maps joinen. Staat buy dlc. In de store staat China Rising is al geinstalleerd...
Dat was ook de enige vraag toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Disker91 het volgende:
[..]
"Er stond overigens, this download will be available in december. Ik hoop dat ze 2013 bedoelen."
Met deze vermoed ik, want dat is het geval
Was vergeten om CR überhaupt te downloaden. Had na de code een bestand van 1 mb, ik dacht dat dat het zou zijn. Dat de DLC dus al op de dvd zou staan en ik hem slechts hoef te activeren.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Toevallig geen server gekozen met een map-rotation waar ook andere DLC inzit? Persoonlijk join ik vaak alleen officiële servers (kan ik ook niet gekickt worden als de admin mij te goed vindt)
Kom door de code inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 19:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Was vergeten om CR überhaupt te downloaden. Had na de code een bestand van 1 mb, ik dacht dat dat het zou zijn. Dat de DLC dus al op de dvd zou staan en ik hem slechts hoef te activeren.
Maar nu download ik hem, 3,8GB. Er stond Gratis bij, is dit omdat ik de code had ingewisseld of kost deze gewoon niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |