EU Paypal werkt niet in de US Store, maar je kunt wel van die tegoed kaarten kopen online.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef Henrys het volgende:
Kan ik gewoon een US Psn account met paypal maken om zo PS4 games voor 44 euro per stuk te kopen?
Ja maar die sites hebben vaak een best grote winstmargequote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
EU Paypal werkt niet in de US Store, maar je kunt wel van die tegoed kaarten kopen online.
Ja, dat kan. Dat gaat ook het snelste, maar je moet dan wel 2 weken wachten tot je je controller terug hebt. Bij een winkel krijg je vaak direct een (tijdelijke) vervanging.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:58 schreef Baghdaddy het volgende:
Voordat ik het zelf doe: kan ik Sony bellen en vragen voor een vervanging voor mijn kapotte controller die ik bij de Bartsmit gehaald heb? Of moet dit per se via de winkel gebeuren.
Heb mijne ook bij Bart Smit gekocht en die ruilen hem zo voor je om, mits je een geldig bonnetje hebt. Alleen houdt wel rekening dat ze dit alleen kunnen doen wanneer zij controllers op voorraad hebben, wat helaas nog vaak niet het geval is.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dat gaat ook het snelste, maar je moet dan wel 2 weken wachten tot je je controller terug hebt. Bij een winkel krijg je vaak direct een (tijdelijke) vervanging.
Weer een reden om niet bij Bol te bestellen trouwens. Als je daar een bundel koopt en je controller gaat kapot, wat heel vaak gebeurt, dan zeggen zij dat je maar contact met Sony moet opnemen en je controller daarheen moet opsturen. Wettelijk gezien hebben ze dat recht.
Kan je dus 2 weken niet gamen.
En de 2e en 3e keer dat je rubbertje kapot gaat dus weer.
Of niet. Ik heb namelijk twee jaar geleden, na een tweede bestelling, een boete van 3500¤ gekregen van Rolex BV, nadat ik twee Rolex Marine replica horloges liet importeren vanuit het buitenland. Terwijl deze ook als 'gift' zou zijn gestuurd. Ik bedoel maar te zeggen dat wanneer je een pakket als gift laat opsturen dat dit niet altijd veilig hoeft te zijn. Want er is altijd een kant dat ze je pakket onderscheppen tijdens een xrayquote:Op zondag 29 juni 2014 21:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
He vaag, ik nu ook niet meer. Kijk er dagelijks. Nou ja, zal wel onderhoud zijn ofzo. Iig, daar kun je ze bestellen, en dan bij comments even aangeven dat je graag wil dat ze het als een gift markeren met een lage waarde. Dan ontloop je ook gelijk de duane hier.
Dat klopt, bij een steekproef ben je de sjaak. Maar ik laat dan ook geen illigale replica's importerenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Of niet. Ik heb namelijk twee jaar geleden, na een tweede bestelling, een boete van 3500¤ gekregen van Rolex BV, nadat ik twee Rolex Marine replica horloges liet importeren vanuit het buitenland. Terwijl deze ook als 'gift' zou zijn gestuurd. Ik bedoel maar te zeggen dat wanneer je een pakket als gift laat opsturen dat dit niet altijd veilig hoeft te zijn. Want er is altijd een kant dat ze je pakket onderscheppen tijdens een xray
Nee dat klopt. Maar je zegt zelf al ''bij een steekproef ben je de sjaak''. en dan kan je gewoon inklaringskosten, afhandelingskosten en 21% btw over de bestelling betalenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat klopt, bij een steekproef ben je de sjaak. Maar ik laat dan ook geen illigale replica's importeren
Heb je die boete betaald?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Of niet. Ik heb namelijk twee jaar geleden, na een tweede bestelling, een boete van 3500¤ gekregen van Rolex BV, nadat ik twee Rolex Marine replica horloges liet importeren vanuit het buitenland. Terwijl deze ook als 'gift' zou zijn gestuurd. Ik bedoel maar te zeggen dat wanneer je een pakket als gift laat opsturen dat dit niet altijd veilig hoeft te zijn. Want er is altijd een kant dat ze je pakket onderscheppen tijdens een xray
True. Ach, als dat nu een keer zou gebeuren ben ik nog steeds goedkoper uit met alle bestellingen die ik tot nu toe heb gedaan. En bij sommige spullen is het zelfs zo dat na evt importheffingen en btw het nog steeds goedkoper is dan het hier in de winkel halen. Nederlandquote:Op maandag 30 juni 2014 10:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar je zegt zelf al ''bij een steekproef ben je de sjaak''. en dan kan je gewoon inklaringskosten, afhandelingskosten en 21% btw over de bestelling betalen
Ja was verplichtquote:
Ik heb dezelfde boete in het verleden gekregen van een soortgelijk bedrijf alleen heb de boete niet betaald, zij hebben daar geen juridisch grondslag voor om een boete te sturen naar de koper. Maar goedquote:Op maandag 30 juni 2014 10:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja was verplichtanders zou ik nog verder de sjaak zijn. Aangezien Rolex & Breitling een miljarden bedrijf zijn en een horloge van hun al gauw 3 tot 20 duizend euro kost zijn ze er niet blij mee dat er replica's van hun gemaakt worden en zullen het dan ook wel voor over hebben om je te vervolgen
Die grondslag hadden ze wel degelijk bij mij. Ik kreeg een brief van een advocatenkantoor met de melding dat hun cliënt N.V. Rolex Benelux schade had geleden (quote:Op maandag 30 juni 2014 10:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde boete in het verleden gekregen van een soortgelijk bedrijf alleen heb de boete niet betaald, zij hebben daar geen juridisch grondslag voor om een boete te sturen naar de koper. Maar goed
Heb ik ook gehad, is bangmakerij over het algemeen (in mijn geval). Inderdaad, maar eens ontopic weerquote:Op maandag 30 juni 2014 10:46 schreef utopie het volgende:
[..]
Die grondslag hadden ze wel degelijk bij mij. Ik kreeg een brief van een advocatenkantoor met de melding dat hun cliënt N.V. Rolex Benelux schade had geleden () dewelke zij in rechte konden opvragen voor de bevoegde Nederlandse rechtbanken en dat de zaak minnelijk werd gebracht onder voorwaarde van een betaling van een bedrag van ¤3500 voor 2 rolex horloges en bij gebrek aan reactie of betaling zou er dagvaarding plaatsvinden
daar gingen mijn twee rolex horloges van 45 euro per stukvoor dat bedrag van 3500 had ik een eckte kunnen halen
![]()
anyway weer ontopic?
ze zijn nog dicht.. gaan pas 12 uur open.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt me wel, maar het kan per vestiging ook afwijken. Als zij al tien Knack tweedehands hebben bijvoorbeeld.
Bel ze gewoon ff, dan weet je het zeker.
ik zou het niet doen. Ik weet zeker dat je watch dogs ook voor 39¤ op marktplaats kan kopen. En dat scheelt je bijvoorbeeld weer een game (knack)quote:Op maandag 30 juni 2014 11:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Weet iemand iets over die game mania actie? Er is nu een actie dat als je 1 spel inlevert je watch dogs kan kopen voor 39 euro... maar ik heb dan knack bijvoorbeeld; en volgens de site is die 34,98![]()
kan ik hem dan inleveren of niet? anders is het best naaiend ( en dat is vast marketing..)
ik heb het niet zo op marktplaats, dan vind ik een Gm toch betrouwbaarder kwa prijzen..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zou het niet doen. Ik weet zeker dat je watch dogs ook voor 39¤ op marktplaats kan kopen. En dat scheelt je bijvoorbeeld weer een game (knack)
als je de eerste twee games al uitgespeeld hebt dan zou ik natuurlijk voor watch dogs gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op marktplaats, dan vind ik een Gm toch betrouwbaarder kwa prijzen..
het probleem is ook dat ik enorm twijfel over tombraider, ac4, of WD te halen voor de ps4, terwijl ik ze alle 3 op de ps3 heb en eerste 2 genoemde uitgespeeld.
Ik vind WD echt wel tof, het is idd repetitief maar niet hoogstaand ingewikkeld ofzo, ben met de 2e act op de helftquote:Op maandag 30 juni 2014 11:39 schreef utopie het volgende:
[..]
als je de eerste twee games al uitgespeeld hebt dan zou ik natuurlijk voor watch dogs gaanMaar ik heb watch dogs op 100% progression uitgespeeld en op 1 trophy na ook. Maar het spel begon al zeer sterk te vervelen na 45%. De sidemissions, hotspot check-in's etc. lijken echt eindeloos te zijn en je moet echt heel verveeld zijn wil je die allemaal doen
de missions waren daarentegen wel erg vermakelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 11:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vind WD echt wel tof, het is idd repetitief maar niet hoogstaand ingewikkeld ofzo, ben met de 2e act op de helft
Waarom zou je games een tweede keer halen?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op marktplaats, dan vind ik een Gm toch betrouwbaarder kwa prijzen..
het probleem is ook dat ik enorm twijfel over tombraider, ac4, of WD te halen voor de ps4, terwijl ik ze alle 3 op de ps3 heb en eerste 2 genoemde uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |