Ik speel vooral Metro 64M, daar heb je geen Flag Captures meer zodra je A en B te pakken hebt.quote:
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 64p Metro (of Locker)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ik speel vooral Metro 64M, daar heb je geen Flag Captures meer zodra je A en B te pakken hebt.
Battlefield spelen en dan je K/D posten. You're doing it wrong.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef lDDQD het volgende:
Second Assault is geweldig hoor, ik haal er altijd wel een K/D ratio van 4 mee (laatste pot 80-16). Lekker granaten gooien overal
Ik vind de chaos af en toe wel leukquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 64p Metro (of Locker)
Mhwoa...quote:
Zo begon ik ook maar dat verandert na verloop van tijd wel. Ik speel nu eigenlijk alleen met de LSAT of de PKP Pecheneg. En daarnaast kijken welk voertuig je kan overmeesteren. Ik speel vooral met attack boats.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mhwoa...
80-16 trouwens, ik ben al blij als ik de 10 kills haal in een potje.
Mhwoa, denk niet dat het na een uur of 140 nog veel zal veranderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Zo begon ik ook maar dat verandert na verloop van tijd wel. Ik speel nu eigenlijk alleen met de LSAT of de PKP Pecheneg. En daarnaast kijken welk voertuig je kan overmeesteren. Ik speel vooral met attack boats.
gewoon effe breinloos raggenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 64p Metro (of Locker)
Lijkt me echt verschrikkelijkquote:
Valt wel mee. In dat soort maps is het heerlijk om schaamteloos bij een hoekje te gaan staan met een lmg en bipod en gewoon blind door de gangetjes vurenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijkDenk dat ik echt om de 3 seconden dood zou zijn
Ja, 100% kans dat ik diegene benquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Valt wel mee. In dat soort maps is het heerlijk om schaamteloos bij een hoekje te gaan staan met een lmg en bipod en gewoon blind door de gangetjes vuren
De meeste zijn al dood voor ze de kans krijgen terug te schieten
Dan moet je ook niet als een achterlijke blinde zomaar om hoekjes komen rennen hequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet als een achterlijke blinde zomaar om hoekjes komen rennen he![]()
Overigens ben ik ook weer vrij slecht sijds ik de overstap van ps3 naar 4 heb gemaakt.
Het vereist toch wel een iets andere speelstijl
Er zaten geen health packs tussenquote:
er zit er vast wel een tussen die mond op mond wil toepassenquote:
Het heeft zo z'n voordelenquote:
Zo niet, dan wel mond op kontquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er zit er vast wel een tussen die mond op mond wil toepassen
Het is niet slecht, maar naar mijn mening ziet battlefield 4 er veel beter uit @ps4. Heb wd dan ook ingeruild ervoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Nickskuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen of WD er op de PS4 wel goed uitziet? Op de PS3 ziet hij er namelijk verschrikkelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |