SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah zij stuurde toen nog en ik ging toen net beginnen met fulltime werken en dan groei je toch een beetje uit elkaar. Heb ondertussen een leuke upgrade gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke. Jammer dat het niks geworden is. Of niet, ligt eraan hoe je het bekijkt![]()
![]()
Als dit een fitness team is. Hoe goed is je eerste team dan wel niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vond Lloris een prutser. Cech erin, en Luiz ipv Sakho.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry maar wat een zaadteam zegquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?
Totaal geen balans.![]()
Potje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry maar wat een zaadteam zeg
Totaal geen balans.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry maar wat een zaadteam zeg
Totaal geen balans.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oh, jammer. Hoezo kom je dan goed weg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha gaat het niet door
Kom ik even goed weg.![]()
![]()
Jij had mij waarschijnlijk alle hoeken van het veld laten zienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Oh, jammer. Hoezo kom je dan goed weg?![]()
![]()
Heb je tegen hem gespeeld dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:40 schreef Kiid het volgende:
Over goed wegkomen gesproken, Trapzzz had ook het nodige geluk gister in onze potjes![]()
Zal wel meevallen toch? Verdedigen is wel mijn sterkste punt daarom wil ik graag een wat aanvallend team. Maar ik probeer nu Pepe in te passen in de rechterkant van het team met links dus BPL. Wil nog niet echt lukken om een degelijk team te bouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij had mij waarschijnlijk alle hoeken van het veld laten zien![]()
![]()
Misschien eens een keer een andere formatie gebruiken dan mijn standaard 4-3-3 of 4-1-2-1-2. Hoe speelt 4-4-2 dit jaar?![]()
Jaquote:
4-0 en 3-2 gewonnen, maar ik was veel beter in beide wedstrijden. 2e wedstrijd echt 16 schoten, 3 doelpunten en hij 2 uit 4
Tering Ibarbo altijd![]()
Eriksen op LWquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met 4-4-2 (2) win ik erg vaak. Dé tactiek van Fifa 14 voor mij. Dit zijn mn teams. Net met het blauwe team m'n eerste wedstrijd gespeeld, makkelijk met 2-0 gewonnen. Alleen lukte het afronden met Sturridge nog niet echt,quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Misschien eens een keer een andere formatie gebruiken dan mijn standaard 4-3-3 of 4-1-2-1-2. Hoe speelt 4-4-2 dit jaar?![]()
![]()
Eriksen sowiesoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speel jij op Ps4 toevallig, of niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met 4-4-2 (2) win ik erg vaak. Dé tactiek van Fifa 14 voor mij. Dit zijn mn teams. Net met het blauwe team m'n eerste wedstrijd gespeeld, makkelijk met 2-0 gewonnen. Alleen lukte het afronden met Sturridge nog niet echt,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eriksen sowiesoIs gewoon een CAM in mijn belevingswereld. Dus voelt zo onnatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op CAM lijkt hij mij wel weer baas.
Aight, ik weet al wat ik met mijn 4222 team met Zlatan ga doen. Thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met 4-4-2 (2) win ik erg vaak. Dé tactiek van Fifa 14 voor mij. Dit zijn mn teams. Net met het blauwe team m'n eerste wedstrijd gespeeld, makkelijk met 2-0 gewonnen. Alleen lukte het afronden met Sturridge nog niet echt,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daaaaag James Rodriguez
Ja, klopt. Net als Nasri met zijn IF LM, MOTM RM en SIF RMquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is gewoon een CAM in mijn belevingswereld. Dus voelt zo onnatuurlijk. Op CAM lijkt hij mij wel weer baas.
![]()
![]()
Jawelquote:Ik had eerst een team met TOTS Rodriguez als CAM, in de spits TOTS Jackson en Ibarbo. In 4-1-2-1-2. Ik speelde helemaal niks klaar. Alles leek traag te gaan, het aannemen, wegdraaien, passen etc. Nu in 4-2-2 (2) en het draait weer soepel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aight, ik weet al wat ik met mijn 4222 team met Zlatan ga doen. Thanks
Daaaaag James Rodriguez![]()
Keer een potje doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Ik had eerst een team met TOTS Rodriguez als CAM, in de spits TOTS Jackson en Ibarbo. In 4-1-2-1-2. Ik speelde helemaal niks klaar. Alles leek traag te gaan, het aannemen, wegdraaien, passen etc. Nu in 4-2-2 (2) en het draait weer soepel.![]()
Mochten er andere mensen nog gescammed zijn door fifa-coins.net..doe een chargeback via Paypal.
Dat tuig kiest al snel eieren voor hun geld want ze hebben mijn chargeback binnen een uur geaccepteerd.![]()
Ik ben ook fan van 442(2). Ik heb alleen 4321 nog niet geprobeerd, mijn favoriete formatie van vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Ik had eerst een team met TOTS Rodriguez als CAM, in de spits TOTS Jackson en Ibarbo. In 4-1-2-1-2. Ik speelde helemaal niks klaar. Alles leek traag te gaan, het aannemen, wegdraaien, passen etc. Nu in 4-2-2 (2) en het draait weer soepel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wou hier net vragen wie ook al weer iMOTM Fellaini ook al weer had, en hoe die bevielquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt als een draak ditMisschien maar ombouwen naar 4231(2) of een 433 variant.
![]()
![]()
Oh uh, Tim. Ik heb de NIF nogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik wou hier net vragen wie ook al weer iMOTM Fellaini ook al weer had, en hoe die beviel![]()
![]()
Jij doet sowieso een chargeback tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef Confetti het volgende:
Mochten er andere mensen nog gescammed zijn door fifa-coins.net..doe een chargeback via Paypal.
Dat tuig kiest al snel eieren voor hun geld want ze hebben mijn chargeback binnen een uur geaccepteerd.![]()
![]()
haha ik dacht dat je me vergeten wasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, maar moet eerst ook nog tegen Rijst. Dat komt er niet echt van![]()
![]()
Eigenlijk is dat niet eens zo'n heel slecht idee. Als verkoper sta je gewoon enorm zwak met virtuele goederen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij doet sowieso een chargeback toch
Misschien iets voor volgend jaar![]()
Ik heb het al gedaan bij fifa4coins. Accepteerden mn chargeback ook binnen een dagquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat niet eens zo'n heel slecht idee. Als verkoper sta je gewoon enorm zwak met virtuele goederen.
Misschien iets voor volgend jaargeen idee waarom
![]()
Napoleon geld al binnen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan bij fifa4coins. Accepteerden mn chargeback ook binnen een daggeen idee waarom
![]()
Hoezo speelde je niet even door dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Que? Ik had mijn volledige bonus nog maar zodra je geld opneemt vervalt die![]()
Alles onder de 50 is bonus en daarboven is het je eigen geld. Je kunt niet alleen met je bonus spelen, dan moet je eerst alles boven de 50 opmakenquote:![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet of het heel slim is dat dat telefoonnummer daar staat
Nee, idd.![]()
Volgens mij klopt dat dus niet. Weet niet hoe je er bij komt, al zou het wel logisch zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles onder de 50 is bonus en daarboven is het je eigen geld. Je kunt niet alleen met je bonus spelen, dan moet je eerst alles boven de 50 opmaken
Maar ik had dus gister 32 cent ingezet om mn saldo af te ronden en te testen. Die 32 cent is dus niet van mijn opneembare saldo afgegaan maar van mn bonus...![]()
![]()
ik ga hem helemaal kapot spammenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet of het heel slim is dat dat telefoonnummer daar staatHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik hou die transfers niet zo goed bij. Ik denk dat ik altijd alles hier lees, maar dat is dus niet zoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
GastDie zit al een week bij Dinamo Moskou ofzo...
helemaal ziek danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat dus niet. Weet niet hoe je er bij komt, al zou het wel logisch zijn.
Maar ik had dus gister 32 cent ingezet om mn saldo af te ronden en te testen. Die 32 cent is dus niet van mijn opneembare saldo afgegaan maar van mn bonus...
[ afbeelding ]riskeer je niet eens ej eigen winst
wel apart
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
helemaal ziek danriskeer je niet eens ej eigen winst
wel apart
![]()
![]()
Wat ik ook niet snap is dat ik net een quote had van 1.40. Ik had die weddenschap gewonnen en kreeg dus 14 terug gestort (had 10 ingezet). Maar je winst is toch dan 4 euro? Maar het gekke is dat er 14 euro bij mijn saldo is gekomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat dus niet. Weet niet hoe je er bij komt, al zou het wel logisch zijn.
Maar ik had dus gister 32 cent ingezet om mn saldo af te ronden en te testen. Die 32 cent is dus niet van mijn opneembare saldo afgegaan maar van mn bonus...
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja maar je krijgt wel je 10 terug die ze eerst ook eraf hadden gehaald voor die bet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap is dat ik net een quote had van 1.40. Ik had die weddenschap gewonnen en kreeg dus 14 terug gestort (had 10 ingezet). Maar je winst is toch dan 4 euro? Maar het gekke is dat er 14 euro bij mijn saldo is gekomen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ik net een quote had van 1.40. Ik had die weddenschap gewonnen en kreeg dus 14 terug gestort (had 10 ingezet). Maar je winst is toch dan 4 euro? Maar het gekke is dat er 14 euro bij mijn saldo is gekomen![]()
![]()
Ja lijkt me vrij normaal idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar je krijgt wel je 10 terug die ze eerst ook eraf hadden gehaald voor die bet?![]()
Ja, blijkbaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar je krijgt wel je 10 terug die ze eerst ook eraf hadden gehaald voor die bet?. Want ik stond eerst op 93 en nou op 107 en heb alleen maar een tientje ingezet op een 1.40 quotering
![]()
Misschien denk ik verkeerd. Maar met 1.40 krijg je dus 40% winst over je inleg, correct?quote:
Ik had op het moment van plaatsen 93 als saldo. Ik leg 10 in, dan is mijn nieuwe saldo 83. Win ik de weddenschap dan krijg ik 10 euro + 4 euro terug = 97 euro.
Alleen ik heb dus 107 euro?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)natte_handen_tv.html
Wat een mafkezen. Ik vind het nog enger achter mijn computertje dan zij waarschijnlijk
Dat zou niet kloppen idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien denk ik verkeerd. Maar met 1.40 krijg je dus 40% winst over je inleg, correct?
Ik had op het moment van plaatsen 93 als saldo. Ik leg 10 in, dan is mijn nieuwe saldo 83. Win ik de weddenschap dan krijg ik 10 euro + 4 euro terug = 97 euro.
Alleen ik heb dus 107 euro?![]()
En dit is een accountmanagerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien denk ik verkeerd. Maar met 1.40 krijg je dus 40% winst over je inleg, correct?
Alleen ik heb dus 107 euro?
Kan niet eens zijn eigen bet account beheren![]()
![]()
Accountmanager is een fancy woord voor intercedentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dit is een accountmanager
Kan niet eens zijn eigen bet account beheren![]()
![]()
Ik loop maar te trollen johquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Accountmanager is een fancy woord voor intercedent![]()
![]()
Ook gedaan iddquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef Confetti het volgende:
![]()
Dan ben je echt levensmoe hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:42 schreef DuTank het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)natte_handen_tv.html
Wat een mafkezen. Ik vind het nog enger achter mijn computertje dan zij waarschijnlijk![]()
![]()
Die is toch MotM?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:54 schreef appelen het volgende:
Bohh Hazard in een packnu verkopen of vanavond?
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een geluk, Maver is er niks bij.Maar jij als kenner, nu of vanavond?
![]()
Gelukkig niet, anders zou je ook overal BTW op moeten betalen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet alles in het leven hoeft van toegevoegde waarde te zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij Thad wel. Om die reden heeft hij het ook uitgemaakt met zijn vriendje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet alles in het leven hoeft van toegevoegde waarde te zijn![]()
Je krijgt het maar niet verwerkt he jongenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij Thad wel. Om die reden heeft hij het ook uitgemaakt met zijn vriendje.![]()
Ik heb het inderdaad zwaar mee Hughquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je krijgt het maar niet verwerkt he jongen![]()
![]()
zwaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad zwaar mee Hugh
haha![]()
Damn, nice!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:23 schreef Freire het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)hoogste-niveau.dhtml
Bij die giraffe moest ik wel even glimlachen itt chanant
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Piemelhatsjoe....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)70-2&src=dumpert_top
...![]()
![]()
Dat je dat 1x voor de grap doet. Oké. Maar consequentquote:
Dit zijn van die mensen die ook chips zeggen ipv shit enzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat je dat 1x voor de grap doet. Oké. Maar consequent![]()
Die zeggen Mensenkindertjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit zijn van die mensen die ook chips zeggen ipv shit enzo.![]()
Of griep, in plaats van kanker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit zijn van die mensen die ook chips zeggen ipv shit enzo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die Barbie of moeder met vriendin van 35 die haar zoon van 17 wil batsen zijn ook mooi om te lezen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
zeg er wat van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zit iemand al de hele tijd te bellen in de trein.. echt irritant.![]()
Klinkt als een Marokkaanse chick.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Wel eerst even kijken wat het is dat zit te bellen
grote negers kan je beter je mond houden![]()
Niet janken. Mag gewoon.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zit iemand al de hele tijd te bellen in de trein.. echt irritant.![]()
Die kunnen inderdaad heel irritant zijn als ze aan het bellen zijn. Maar gelukkig heb ik altijd muziek aan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom krijgt Nederland maar steeds 1 MOTM kaartje per week. Dat slaat echt nergens op. Spanje heeft er zelfs 2![]()
Omdat Nederland eigenlijk helemaal niet zo goed isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:08 schreef Maver24 het volgende:
Waarom krijgt Nederland maar steeds 1 MOTM kaartje per week. Dat slaat echt nergens op. Spanje heeft er zelfs 2
Vlaar had er trouwens al wel 3 mogen hebben
Ga huilen mafketelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat Nederland eigenlijk helemaal niet zo goed is
Vlaar had er trouwens al wel 3 mogen hebben![]()
Ja idd godver. Wacht al weken op een 12 pace CB die ik in mn team kan zettenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat Nederland eigenlijk helemaal niet zo goed is
Vlaar had er trouwens al wel 3 mogen hebben![]()
![]()
wat denken jullie van deze?
Niet verkeerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ga wel voor de pussy variant. 30 euro minder winst maar ipv nl winnen in 90 min> nl door+frankrijk doorquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat gebeurt er als Brazil niet wint?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:geld
Dit kon je niet echt een chick noemen.. gewoon een vrouw met een hoofddoek.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die kunnen inderdaad heel irritant zijn als ze aan het bellen zijn. Maar gelukkig heb ik altijd muziek aan.![]()
Ik heb allemaal pussy bets met alleen wie er doorgaan (dus niet eens in de 90 minuten winnen oid)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
racistquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit kon je niet echt een chick noemen.. gewoon een vrouw met een hoofddoek.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat heeft hij dan gedaan behalve die goal?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Jammer geen Ferwas wel verdiend geweest. Waarom die Luiz Gustavo dan wel, wat een bullshit
Ik heb het al doorgegeven maat, komt goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:16 schreef Maver24 het volgende:
die Di Maria klopt niet. zijn WC FUT kaartje heeft 69 defending en deze heeft maar 60 defending![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja idd godver. Wacht al weken op een 12 pace CB die ik in mn team kan zettenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, die paar bazen voorin wel. Voor de rest is het gewoon wegwerken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verhuis lekker naar Duitsland.
Nederland is helemaal niet zo goed zegt dieHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
toch maar iets anders gedaan. 25 op brazil met max 2 verschil winnen+ belgie usa both to score
en 25 op nl door, frankrijk door en over 2.5 goals 2e helft Duitsland
mag ik je aanraken, ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik had een berichtje gestuurd naar Robb over Di Maria en heb een berichtje van hem terug gehad![]()
België en USA both to score moet ik nog zienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
toch maar iets anders gedaan. 25 op brazil met max 2 verschil winnen+ belgie usa both to score
en 25 op nl door, frankrijk door en over 2.5 goals 2e helft Duitsland![]()
![]()
Heb je nu een stijfje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik had een berichtje gestuurd naar Robb over Di Maria en heb een berichtje van hem terug gehad![]()
ga je nog wel kunnen slapen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik had een berichtje gestuurd naar Robb over Di Maria en heb een berichtje van hem terug gehad'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ga je hem nu ook toevoegen op facebook?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Maver24 het volgende:
Waarom dat :Squote:
Hij volgt mij ook op twitter dus dan is het wel makkelijker om berichtjes te sturen naar hem![]()
ga je hem nu weer een berichtje sturen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik had een berichtje gestuurd naar Robb over Di Maria en heb een berichtje van hem terug gehad'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja, alle bets ;pquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
België en USA both to score moet ik nog zien'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ben jij een keer customer of the month geweest?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom dat :S
Hij volgt mij ook op twitter dus dan is het wel makkelijker om berichtjes te sturen naar hem![]()
EA heeft een privedetective ingehuurd om een foto van Maver te maken die nu in het hoofdkantoor ingelijst hangtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben jij een keer customer of the month geweest?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Thad zit graag aan mannen die op andere mannen vallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben jij een keer customer of the month geweest?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
He understood also wat you was segging?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of the month? ben je mal. Of the year zal je bedoelen. Dacht dat jullie dat al wistenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben jij een keer customer of the month geweest?![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of the month? ben je mal. Of the year zal je bedoelen. Dacht dat jullie dat al wisten![]()
![]()
Of all time jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of the month? ben je mal. Of the year zal je bedoelen. Dacht dat jullie dat al wisten
Jouw foto hangt toch ook op kantoor daar?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aan de wall of famequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of all time ja
Jouw foto hangt toch ook op kantoor daar?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
The Wall of Maver. Alleen hij hangt daar.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja dus? Iets minder VI kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, die paar bazen voorin wel. Voor de rest is het gewoon wegwerken.![]()
baasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of the month? ben je mal. Of the year zal je bedoelen. Dacht dat jullie dat al wistenregel die fifa 15 demo ook voor ons eerder dan
Weet zeker dat ik meer EA meuk heb dan MavertjeAlleen heb ik geen 600 euro aan packs gekocht dit jaar
![]()
![]()
Ja dom van me, sorry Maver.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of the month? ben je mal. Of the year zal je bedoelen. Dacht dat jullie dat al wistenlul niet zo slap jongen. denken dat je beter bent dan maverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet zeker dat ik meer EA meuk heb dan MavertjeAlleen heb ik geen 600 euro aan packs gekocht dit jaar
![]()
![]()
In de directiekamer van EA. Aan een muur een Rembrandt, aan de ander de stichter van EA. Aan de derde hangen alle trofeeën die ze met FIFA en Madden hebben gewonnen. En aan de vierde, daar hangt Maverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
The Wall of Maver. Alleen hij hangt daar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het is inmiddels wel het dubbele hoor...kom op, 600 euro voor een muur?? Je moet echt van betere huize komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom mail je die Rob eigenlijk? Kun je niet gewoon even zelf die stats aanpassen?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Las het ook ja. En jullie maar haten op Belgiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Alleen iran meer lange ballen dan NL![]()
http://www.nusport.nl/ora(...)l-dan-nederland.html
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben gelukkig niet beter in het kopen van packs dan Maverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dom van me, sorry Maver.
[..]
lul niet zo slap jongen. denken dat je beter bent dan maver![]()
Ik heb inmiddels wel weer MOTM Muller teruggekocht want die zie ik nu wel weer verder stijgen.
David Vila is wel leuk alleen waarom nou weer LW , ik word daar zo moe van![]()
ik aan Kieftquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, bij die zinsnede
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weekend!!![]()
http://www.fhm.nl/meisjes/4930/weekendhapjes-deel-86.aspx
![]()
![]()
Snap echt niet wat er zo leuk is aan om die fotos te kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weekend!!![]()
http://www.fhm.nl/meisjes/4930/weekendhapjes-deel-86.aspx
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Snap echt niet wat er zo leuk is aan om die fotos te kijken.![]()
![]()
Reus en Nani is de meest obvious oplossing.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
How to fix? 4231 werkt niet voor mij. Dus het beste kan ik er denk ik 4231(2) of een 433 variant van maken. Bruyne kan evt de Chelski versie ofzo. Met Perisic en IF Shirley ben ik ook klaar maar die laatste is zo duurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Naniquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus en Nani is de meest obvious oplossing.Mlapa mag ook weg btw.
![]()
Wat is er niet leuk aan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Snap echt niet wat er zo leuk is aan om die fotos te kijken.![]()
Het leven is lastig af en toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb inmiddels wel weer MOTM Muller teruggekocht want die zie ik nu wel weer verder stijgen.
David Vila is wel leuk alleen waarom nou weer LW , ik word daar zo moe van![]()
Hoezo, hij hangt daar overal in en op het gebouwquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel het dubbele hoor...kom op, 600 euro voor een muur?? Je moet echt van betere huize komen
Zo matig
Matig is een understatement.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoezo, hij hangt daar overal in en op het gebouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo matig![]()
Verveling heeft griezelige gevolgenquote:
Hazard - Jovetic - Mirallas = jizzquote:
(icm andere De Bruyne(Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
gr gr ds2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Meer: http://www.dailybase.nl/babes/babe-vd-week-jessica-ashley/
Nu even boodschappen doen een fapje makenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.twitch.tv/xbwracing
even hier naar kijken. iemand is Project Cars aan het spelen die dus ook naar de Xbox one en PS4 komt in November, ziet er echt gruwelijk uit![]()
![]()
Vet. Eindelijk eens wat fatsoenlijks te beleven in de Kuip.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leuk dat de huishoudbeurs eens ergers anders is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:09 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Vet. Eindelijk eens wat fatsoenlijks te beleven in de Kuip.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee jonge kkd iekk hardkoor maat gewoon allen blanke gin tyfes negers enzo stampppeeeeenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk dat de huishoudbeurs eens ergers anders is.
-weg-
[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 27-06-2014 18:56:46 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Is dat die gast die net een week fifa speelt?
Als jij je kan vermaken met het bekijken van fotos van dames..quote:![]()
Ieder z'n dingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn allereerste gratis bonus (zonder deposit) was bij een of andere Amerikaanse bookmaker. Maar die kon het niet op een rekening overmaken dus kon ik het handje contantje ophalen bij een Western Union vestiging. Dat had ook wel zijn charmequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:25 schreef Kiid het volgende:
143 euro
Ben benieuwd of ze echt uit betalen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had je dit ook gezegd als iemand anders het had gepost? Of zeg je dit gewoon omdat je me niet mag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als jij je kan vermaken met het bekijken van fotos van dames..![]()
Ieder z'n ding![]()
Hij kijkt liever naar ssd´s. Laat hem maar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je dit ook gezegd als iemand anders het had gepost? Of zeg je dit gewoon omdat je me niet mag?![]()
Voor hem is het anders omdat hij wel een vriendin heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij kijkt liever naar ssd´s. Laat hem maar.![]()
Weet je of je bij napoleon meerdere accounts op 1 adres mag hebben?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn allereerste gratis bonus (zonder deposit) was bij een of andere Amerikaanse bookmaker. Maar die kon het niet op een rekening overmaken dus kon ik het handje contantje ophalen bij een Western Union vestiging. Dat had ook wel zijn charme![]()
Hoeveel had je toen buit gemaakt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn allereerste gratis bonus (zonder deposit) was bij een of andere Amerikaanse bookmaker. Maar die kon het niet op een rekening overmaken dus kon ik het handje contantje ophalen bij een Western Union vestiging. Dat had ook wel zijn charme![]()
godverdomme zegquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb al geDMd. (M zit niet in het kofschip)
![]()
een dikke week, inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef DuTank het volgende:
[..]Is dat die gast die net een week fifa speelt?
![]()
Hmmm... Dan zou jij zo'n 40-50 controllers verslijten bij FIFA15quote:
ik ga geen fifa meer spelenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmmm... Dan zou jij zo'n 40-50 controllers verslijten bij FIFA15![]()
vast wel sites waar je weer een controller op afbetaling kan kopen die nog niet failliet zijn johquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
preciesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vast wel sites waar je weer een controller op afbetaling kan kopen die nog niet failliet zijn joh![]()
maar bedankt voor je medeleven hoor. Ik had al een lange tijd een extra controller klaar liggen![]()
![]()
dat had ik gelezen ja, maar voor fifa heb je aan 1 controller blijkbaar niet genoeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef utopie het volgende:
[..]
precies![]()
maar bedankt voor je medeleven hoor. Ik had al een lange tijd een extra controller klaar liggen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verder lezen danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat had ik gelezen ja, maar voor fifa heb je aan 1 controller blijkbaar niet genoeg.![]()
Kun je bijna een miljoen fifa coins van kopen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
game of the year gogoo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
van die ¤1.42 ofzo ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je bijna een miljoen fifa coins van kopen.![]()
![]()
Die van mij was live toen die ander al voor stond ofzo. Maar het was meer een testquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hewitt to win. Odd was hoger gisteravond.![]()
![]()
Borussia is zo sweaty hequote:Pierre-Emerick Aubameyang speelt pas een jaar bij Borussia Dortmund, maar gaat in de zomer wellicht alweer weg. Mocht het inderdaad tot een transfer komen, dan denkt Borussia aan Victor Ibarbo als vervanger. De 24-jarige Colombiaan doet momenteel met zijn land mee aan het WK in Brazilië en staat onder contract bij Cagliari. Borussia zou twaalf miljoen euro voor Ibarbo over hebben. (La nuova Sardegna)![]()
![]()
Het lijkt wel of die gasten scouten op basis van FIFA-stats. Hoewel, stats...eigenlijk maar op basis van 1 statquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo overdreven veel pace hebben Immobile en Ramos niet toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die gasten scouten op basis van FIFA-stats. Hoewel, stats...eigenlijk maar op basis van 1 stat![]()
Dat is dan ook weer zoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo overdreven veel pace hebben Immobile en Ramos niet toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Soort van Halo maar dan kutquote:![]()
wat lijkt er kut aan?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Beetje van alles wat maar lijkt nergens in uit te blinken. Het is een shooter, maar ze hebben ook soort van skyrim classbuilder erin zetten en alle voertuigen en wapens die ik heb gezien in dat filmpje konden zo uit Halo komen.quote:
Hier heb ik toch wel ontzettend veel zin in![]()
![]()
ah dus je noemt het kut omdat het nergens in uitblinkt en dingen lijkt samen te voegen en wat dingen op halo leken? nja als dat alles isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje van alles wat maar lijkt nergens in uit te blinken. Het is een shooter, maar ze hebben ook soort van skyrim classbuilder erin zetten en alle voertuigen en wapens die ik heb gezien in dat filmpje konden zo uit Halo komen.Misschien dat het wel ergens in uitblinkt en het gewoon een goede mp en coop game wordt. Of dat het nergens in uitblinkt maar wel gewoon een dikke shooter en role play mmo achtige game is. Ik vind het er iig goed uitzien, hopelijk kunnen ze het allemaal goed uitwerken en is de gameplay ook goed.
Ik ben meer voorstander van een shooter die gewoon een shooter is en niet nog van alles erbij wil halen. Grote kans dat ik hem nog wel oppik voor de One.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah dus je noemt het kut omdat het nergens in uitblinkt en dingen lijkt samen te voegen en wat dingen op halo leken? nja als dat alles isMisschien dat het wel ergens in uitblinkt en het gewoon een goede mp en coop game wordt. Of dat het nergens in uitblinkt maar wel gewoon een dikke shooter en role play mmo achtige game is. Ik vind het er iig goed uitzien, hopelijk kunnen ze het allemaal goed uitwerken en is de gameplay ook goed.
Die nieuwe Halo heeft gewoon 100 mappen dat is belachelijk veel![]()
![]()
Weinig mensen die met L1+X spelen trouwens. Alleen bij de kickoff glitch doen ze het... dat snap ik niet. Zeker met 2 spitsen heb je die runs echt nodig.![]()
benieuwd of ze nog iets hebben gedaan aan Di maria. Op de xbox staat er ieder geval nog geen 1 op de markt na een half uur![]()
schandaligquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef Maver24 het volgende:
Er staat er dus 1 op de markt en hij is niet aangepast. wat een teringlijersPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je serieus druk maken om de defending stats van Di Mariaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef Maver24 het volgende:
Er staat er dus 1 op de markt en hij is niet aangepast. wat een teringlijers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als CM kan je beter 69 defending hebben als maar 60. Ik kan me daar boos om makenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je serieus druk maken om de defending stats van Di Maria![]()
Gast, ga je druk maken om andere dingen in het leven ipv een paar stats in gamequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als CM kan je beter 69 defending hebben als maar 60. Ik kan me daar boos om maken![]()
![]()
Sleutels kwijt. En mijn reserven sleutels liggen binnen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je kan in iedere positie beter 69 DAN 60 hebben, en dat geldt voor iedere stat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als CM kan je beter 69 defending hebben als maar 60. Ik kan me daar boos om maken
Robb zal wel gedacht hebben: Everything nice and gentle, but our best customer can not decide about our players' stats. Let's make things not worser.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bad badder baddestquote:
worst worser worstestHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, die zag ik laatst op iemands Twitter. Erbarmelijk Engelsquote:
Nu ik er over nadenk, dat was ook een tweet aan Robb
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zich?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, die zich ik laatst op iemands Twitter. Erbarmelijk Engels![]()
Tuurlijk wel gekkie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit is nog niet zo heel gek gedacht tochNAC Breda
Rèsbaarge![]()
daarom zijn die odds ook zo laagquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit is nog niet zo heel gek gedacht tochHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
de vraag is zijn deze odds eigenlijk te hoog, ik zie brazilie niet zo heel makkelijk van chili winnen als de odds doen vermoeden, argentie ook niet van swiss, belgen en amerika word gewoon een klutsgoal die snappen er beide niets van.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Impossible is nothingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
dit is nog niet zo heel gek gedacht toch
#RiskEverything![]()
Ik zie er inderdaad best een verlenging tussen zitten bij die 3 wedstrijden. Maar echt geen 3 straight overwinningen voor de underdogs.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de vraag is zijn deze odds eigenlijk te hoog, ik zie brazilie niet zo heel makkelijk van chili winnen als de odds doen vermoeden, argentie ook niet van swiss, belgen en amerika word gewoon een klutsgoal die snappen er beide niets van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De combinatie zorgt wel voor een lagere kans. Een enkele single bet moet wel lukkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de vraag is zijn deze odds eigenlijk te hoog, ik zie brazilie niet zo heel makkelijk van chili winnen als de odds doen vermoeden, argentie ook niet van swiss, belgen en amerika word gewoon een klutsgoal die snappen er beide niets van.![]()
vond chili leuker voetballen dan braziliequote:![]()
en dat argentinie, ja dat maakt er ook maar een zootje van vind ik, al heb ik ze wel als wereldkampioenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Huilie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
Standing Tackle van 70 naar 55 van Di Maria. Koekoek![]()
Brazilië heeft het vaak ook moeilijk tegen dat soort landen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond chili leuker voetballen dan brazilie![]()
en dat argentinie, ja dat maakt er ook maar een zootje van vind ik, al heb ik ze wel als wereldkampioen
Moet toch die bonus nog weg werken![]()
T.Silva geel ook meegepakt. Chili heeft graag de bal en 6 is een te hoge odd in mijn ogen voor een CBquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Brazilië heeft het vaak ook moeilijk tegen dat soort landen.
[ afbeelding ]
Moet toch die bonus nog weg werkenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je Di Maria zelf al geprobeerd te bereiken via Twitter om te vragen hoe hij hierover denkt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is gewoon een terechte klacht. een speler minder goed maken. dat hoort niet bij EA![]()
Jawel want het isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is gewoon een terechte klacht. een speler minder goed maken. dat hoort niet bij EAEA
![]()
![]()
Zal ik ook wel mee pakken danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
T.Silva geel ook meegepakt. Chili heeft graag de bal en 6 is een te hoge odd in mijn ogen voor een CB![]()
wanneer is de deadlinequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vergeten jullie allemaal niet jullie poule in te vullen schatjes![]()
ok chalange aceptedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan eindig je nooit boven mij.![]()
Dat zou behoorlijk chanant zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan eindig je nooit boven mij.![]()
Di maria is ook geupgrade in WCFUT zojuist en daar heeft hij wel gewoon 69 defending. een betere kaart dus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: