SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah zij stuurde toen nog en ik ging toen net beginnen met fulltime werken en dan groei je toch een beetje uit elkaar. Heb ondertussen een leuke upgrade gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke. Jammer dat het niks geworden is. Of niet, ligt eraan hoe je het bekijkt![]()
![]()
Als dit een fitness team is. Hoe goed is je eerste team dan wel niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vond Lloris een prutser. Cech erin, en Luiz ipv Sakho.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry maar wat een zaadteam zegquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?
Totaal geen balans.![]()
Potje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry maar wat een zaadteam zeg
Totaal geen balans.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry maar wat een zaadteam zeg
Totaal geen balans.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oh, jammer. Hoezo kom je dan goed weg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha gaat het niet door
Kom ik even goed weg.![]()
![]()
Jij had mij waarschijnlijk alle hoeken van het veld laten zienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Oh, jammer. Hoezo kom je dan goed weg?![]()
![]()
Heb je tegen hem gespeeld dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:40 schreef Kiid het volgende:
Over goed wegkomen gesproken, Trapzzz had ook het nodige geluk gister in onze potjes![]()
Zal wel meevallen toch? Verdedigen is wel mijn sterkste punt daarom wil ik graag een wat aanvallend team. Maar ik probeer nu Pepe in te passen in de rechterkant van het team met links dus BPL. Wil nog niet echt lukken om een degelijk team te bouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij had mij waarschijnlijk alle hoeken van het veld laten zien![]()
![]()
Misschien eens een keer een andere formatie gebruiken dan mijn standaard 4-3-3 of 4-1-2-1-2. Hoe speelt 4-4-2 dit jaar?![]()
Jaquote:
4-0 en 3-2 gewonnen, maar ik was veel beter in beide wedstrijden. 2e wedstrijd echt 16 schoten, 3 doelpunten en hij 2 uit 4
Tering Ibarbo altijd![]()
Eriksen op LWquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met 4-4-2 (2) win ik erg vaak. Dé tactiek van Fifa 14 voor mij. Dit zijn mn teams. Net met het blauwe team m'n eerste wedstrijd gespeeld, makkelijk met 2-0 gewonnen. Alleen lukte het afronden met Sturridge nog niet echt,quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Misschien eens een keer een andere formatie gebruiken dan mijn standaard 4-3-3 of 4-1-2-1-2. Hoe speelt 4-4-2 dit jaar?![]()
![]()
Eriksen sowiesoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speel jij op Ps4 toevallig, of niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met 4-4-2 (2) win ik erg vaak. Dé tactiek van Fifa 14 voor mij. Dit zijn mn teams. Net met het blauwe team m'n eerste wedstrijd gespeeld, makkelijk met 2-0 gewonnen. Alleen lukte het afronden met Sturridge nog niet echt,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eriksen sowiesoIs gewoon een CAM in mijn belevingswereld. Dus voelt zo onnatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op CAM lijkt hij mij wel weer baas.
Aight, ik weet al wat ik met mijn 4222 team met Zlatan ga doen. Thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met 4-4-2 (2) win ik erg vaak. Dé tactiek van Fifa 14 voor mij. Dit zijn mn teams. Net met het blauwe team m'n eerste wedstrijd gespeeld, makkelijk met 2-0 gewonnen. Alleen lukte het afronden met Sturridge nog niet echt,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daaaaag James Rodriguez
Ja, klopt. Net als Nasri met zijn IF LM, MOTM RM en SIF RMquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is gewoon een CAM in mijn belevingswereld. Dus voelt zo onnatuurlijk. Op CAM lijkt hij mij wel weer baas.
![]()
![]()
Jawelquote:Ik had eerst een team met TOTS Rodriguez als CAM, in de spits TOTS Jackson en Ibarbo. In 4-1-2-1-2. Ik speelde helemaal niks klaar. Alles leek traag te gaan, het aannemen, wegdraaien, passen etc. Nu in 4-2-2 (2) en het draait weer soepel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aight, ik weet al wat ik met mijn 4222 team met Zlatan ga doen. Thanks
Daaaaag James Rodriguez![]()
Keer een potje doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Ik had eerst een team met TOTS Rodriguez als CAM, in de spits TOTS Jackson en Ibarbo. In 4-1-2-1-2. Ik speelde helemaal niks klaar. Alles leek traag te gaan, het aannemen, wegdraaien, passen etc. Nu in 4-2-2 (2) en het draait weer soepel.![]()
Mochten er andere mensen nog gescammed zijn door fifa-coins.net..doe een chargeback via Paypal.
Dat tuig kiest al snel eieren voor hun geld want ze hebben mijn chargeback binnen een uur geaccepteerd.![]()
Ik ben ook fan van 442(2). Ik heb alleen 4321 nog niet geprobeerd, mijn favoriete formatie van vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Ik had eerst een team met TOTS Rodriguez als CAM, in de spits TOTS Jackson en Ibarbo. In 4-1-2-1-2. Ik speelde helemaal niks klaar. Alles leek traag te gaan, het aannemen, wegdraaien, passen etc. Nu in 4-2-2 (2) en het draait weer soepel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wou hier net vragen wie ook al weer iMOTM Fellaini ook al weer had, en hoe die bevielquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt als een draak ditMisschien maar ombouwen naar 4231(2) of een 433 variant.
![]()
![]()
Oh uh, Tim. Ik heb de NIF nogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik wou hier net vragen wie ook al weer iMOTM Fellaini ook al weer had, en hoe die beviel![]()
![]()
Jij doet sowieso een chargeback tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef Confetti het volgende:
Mochten er andere mensen nog gescammed zijn door fifa-coins.net..doe een chargeback via Paypal.
Dat tuig kiest al snel eieren voor hun geld want ze hebben mijn chargeback binnen een uur geaccepteerd.![]()
![]()
haha ik dacht dat je me vergeten wasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, maar moet eerst ook nog tegen Rijst. Dat komt er niet echt van![]()
![]()
Eigenlijk is dat niet eens zo'n heel slecht idee. Als verkoper sta je gewoon enorm zwak met virtuele goederen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij doet sowieso een chargeback toch
Misschien iets voor volgend jaar![]()
Ik heb het al gedaan bij fifa4coins. Accepteerden mn chargeback ook binnen een dagquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat niet eens zo'n heel slecht idee. Als verkoper sta je gewoon enorm zwak met virtuele goederen.
Misschien iets voor volgend jaargeen idee waarom
![]()
Napoleon geld al binnen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan bij fifa4coins. Accepteerden mn chargeback ook binnen een daggeen idee waarom
![]()
Hoezo speelde je niet even door dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Que? Ik had mijn volledige bonus nog maar zodra je geld opneemt vervalt die![]()
Alles onder de 50 is bonus en daarboven is het je eigen geld. Je kunt niet alleen met je bonus spelen, dan moet je eerst alles boven de 50 opmakenquote:![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet of het heel slim is dat dat telefoonnummer daar staat
Nee, idd.![]()
Volgens mij klopt dat dus niet. Weet niet hoe je er bij komt, al zou het wel logisch zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles onder de 50 is bonus en daarboven is het je eigen geld. Je kunt niet alleen met je bonus spelen, dan moet je eerst alles boven de 50 opmaken
Maar ik had dus gister 32 cent ingezet om mn saldo af te ronden en te testen. Die 32 cent is dus niet van mijn opneembare saldo afgegaan maar van mn bonus...![]()
![]()
ik ga hem helemaal kapot spammenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet of het heel slim is dat dat telefoonnummer daar staatHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik hou die transfers niet zo goed bij. Ik denk dat ik altijd alles hier lees, maar dat is dus niet zoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
GastDie zit al een week bij Dinamo Moskou ofzo...
helemaal ziek danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat dus niet. Weet niet hoe je er bij komt, al zou het wel logisch zijn.
Maar ik had dus gister 32 cent ingezet om mn saldo af te ronden en te testen. Die 32 cent is dus niet van mijn opneembare saldo afgegaan maar van mn bonus...
[ afbeelding ]riskeer je niet eens ej eigen winst
wel apart
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
helemaal ziek danriskeer je niet eens ej eigen winst
wel apart
![]()
![]()
Wat ik ook niet snap is dat ik net een quote had van 1.40. Ik had die weddenschap gewonnen en kreeg dus 14 terug gestort (had 10 ingezet). Maar je winst is toch dan 4 euro? Maar het gekke is dat er 14 euro bij mijn saldo is gekomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat dus niet. Weet niet hoe je er bij komt, al zou het wel logisch zijn.
Maar ik had dus gister 32 cent ingezet om mn saldo af te ronden en te testen. Die 32 cent is dus niet van mijn opneembare saldo afgegaan maar van mn bonus...
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja maar je krijgt wel je 10 terug die ze eerst ook eraf hadden gehaald voor die bet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap is dat ik net een quote had van 1.40. Ik had die weddenschap gewonnen en kreeg dus 14 terug gestort (had 10 ingezet). Maar je winst is toch dan 4 euro? Maar het gekke is dat er 14 euro bij mijn saldo is gekomen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ik net een quote had van 1.40. Ik had die weddenschap gewonnen en kreeg dus 14 terug gestort (had 10 ingezet). Maar je winst is toch dan 4 euro? Maar het gekke is dat er 14 euro bij mijn saldo is gekomen![]()
![]()
Ja lijkt me vrij normaal idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar je krijgt wel je 10 terug die ze eerst ook eraf hadden gehaald voor die bet?![]()
Ja, blijkbaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar je krijgt wel je 10 terug die ze eerst ook eraf hadden gehaald voor die bet?. Want ik stond eerst op 93 en nou op 107 en heb alleen maar een tientje ingezet op een 1.40 quotering
![]()
Misschien denk ik verkeerd. Maar met 1.40 krijg je dus 40% winst over je inleg, correct?quote:
Ik had op het moment van plaatsen 93 als saldo. Ik leg 10 in, dan is mijn nieuwe saldo 83. Win ik de weddenschap dan krijg ik 10 euro + 4 euro terug = 97 euro.
Alleen ik heb dus 107 euro?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)natte_handen_tv.html
Wat een mafkezen. Ik vind het nog enger achter mijn computertje dan zij waarschijnlijk
Dat zou niet kloppen idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien denk ik verkeerd. Maar met 1.40 krijg je dus 40% winst over je inleg, correct?
Ik had op het moment van plaatsen 93 als saldo. Ik leg 10 in, dan is mijn nieuwe saldo 83. Win ik de weddenschap dan krijg ik 10 euro + 4 euro terug = 97 euro.
Alleen ik heb dus 107 euro?![]()
En dit is een accountmanagerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien denk ik verkeerd. Maar met 1.40 krijg je dus 40% winst over je inleg, correct?
Alleen ik heb dus 107 euro?
Kan niet eens zijn eigen bet account beheren![]()
![]()
Accountmanager is een fancy woord voor intercedentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dit is een accountmanager
Kan niet eens zijn eigen bet account beheren![]()
![]()
Ik loop maar te trollen johquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Accountmanager is een fancy woord voor intercedent![]()
![]()
Ook gedaan iddquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef Confetti het volgende:
![]()
Dan ben je echt levensmoe hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:42 schreef DuTank het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)natte_handen_tv.html
Wat een mafkezen. Ik vind het nog enger achter mijn computertje dan zij waarschijnlijk![]()
![]()
Die is toch MotM?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:54 schreef appelen het volgende:
Bohh Hazard in een packnu verkopen of vanavond?
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een geluk, Maver is er niks bij.Maar jij als kenner, nu of vanavond?
![]()
Gelukkig niet, anders zou je ook overal BTW op moeten betalen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet alles in het leven hoeft van toegevoegde waarde te zijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij Thad wel. Om die reden heeft hij het ook uitgemaakt met zijn vriendje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet alles in het leven hoeft van toegevoegde waarde te zijn![]()
Je krijgt het maar niet verwerkt he jongenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij Thad wel. Om die reden heeft hij het ook uitgemaakt met zijn vriendje.![]()
Ik heb het inderdaad zwaar mee Hughquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je krijgt het maar niet verwerkt he jongen![]()
![]()
zwaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad zwaar mee Hugh
haha![]()
Damn, nice!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:23 schreef Freire het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)hoogste-niveau.dhtml
Bij die giraffe moest ik wel even glimlachen itt chanant
GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: