SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah zij stuurde toen nog en ik ging toen net beginnen met fulltime werken en dan groei je toch een beetje uit elkaar. Heb ondertussen een leuke upgrade gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke. Jammer dat het niks geworden is. Of niet, ligt eraan hoe je het bekijkt![]()
![]()
Als dit een fitness team is. Hoe goed is je eerste team dan wel niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vond Lloris een prutser. Cech erin, en Luiz ipv Sakho.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry maar wat een zaadteam zegquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?
Totaal geen balans.![]()
Potje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry maar wat een zaadteam zeg
Totaal geen balans.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry maar wat een zaadteam zeg
Totaal geen balans.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oh, jammer. Hoezo kom je dan goed weg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha gaat het niet door
Kom ik even goed weg.![]()
![]()
Jij had mij waarschijnlijk alle hoeken van het veld laten zienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Oh, jammer. Hoezo kom je dan goed weg?![]()
![]()
Heb je tegen hem gespeeld dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:40 schreef Kiid het volgende:
Over goed wegkomen gesproken, Trapzzz had ook het nodige geluk gister in onze potjes![]()
Zal wel meevallen toch? Verdedigen is wel mijn sterkste punt daarom wil ik graag een wat aanvallend team. Maar ik probeer nu Pepe in te passen in de rechterkant van het team met links dus BPL. Wil nog niet echt lukken om een degelijk team te bouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij had mij waarschijnlijk alle hoeken van het veld laten zien![]()
![]()
Misschien eens een keer een andere formatie gebruiken dan mijn standaard 4-3-3 of 4-1-2-1-2. Hoe speelt 4-4-2 dit jaar?![]()
Jaquote:
4-0 en 3-2 gewonnen, maar ik was veel beter in beide wedstrijden. 2e wedstrijd echt 16 schoten, 3 doelpunten en hij 2 uit 4
Tering Ibarbo altijd![]()
Eriksen op LWquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn fitness team worden. Tips?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met 4-4-2 (2) win ik erg vaak. Dé tactiek van Fifa 14 voor mij. Dit zijn mn teams. Net met het blauwe team m'n eerste wedstrijd gespeeld, makkelijk met 2-0 gewonnen. Alleen lukte het afronden met Sturridge nog niet echt,quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Misschien eens een keer een andere formatie gebruiken dan mijn standaard 4-3-3 of 4-1-2-1-2. Hoe speelt 4-4-2 dit jaar?![]()
![]()
Eriksen sowiesoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speel jij op Ps4 toevallig, of niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met 4-4-2 (2) win ik erg vaak. Dé tactiek van Fifa 14 voor mij. Dit zijn mn teams. Net met het blauwe team m'n eerste wedstrijd gespeeld, makkelijk met 2-0 gewonnen. Alleen lukte het afronden met Sturridge nog niet echt,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eriksen sowiesoIs gewoon een CAM in mijn belevingswereld. Dus voelt zo onnatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op CAM lijkt hij mij wel weer baas.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: