Vervolgen en Suarez in 1 zin kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:40 schreef Jochie1900 het volgende:
We vervolgen met: Luis Suarez is een fenomeen
Haha die is wel leukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vervolgen en Suarez in 1 zin kan ik wel waarderen.
Jawel, Chiellini beseft natuurlijk ook wel dat er heel weinig aan de hand was. En dat hij het natuurlijk wat erger probeerde te maken dan het was. Maar hij had ook niet verwacht dat Suarez zo'n belachelijke straf voorgeschoteld zou krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Chiellini beseft natuurlijk ook wel dat er heel weinig aan de hand was.
In feite gebeurde er ook weinig, een kleine tandafdruk had Chiellini in z'n schouder. Geen zware blessure of iets dergelijks.quote:
Ik vind vooral de straf die hij in de Engelse competitie krijgt absurd. Dit gebeurt op een wereldbeker, dat je hem dan schorst voor internationale wedstrijden, OK, daar kan ik het helemaal mee eens zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:03 schreef GwaiLow het volgende:
Zelfs Chiellini vind de straf te hoog. Dat zegt wel heel erg veel.
Die logica snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In feite gebeurde er ook weinig, een kleine tandafdruk had Chiellini in z'n schouder. Geen zware blessure of iets dergelijks.
Alleen het bizarre van dit gedrag en het feit dat dit al de derde keer is, maakt de straf wel terecht.
De straf is vooral zwaar uitgepakt omdat het de 3e keer is, met andere woorden; hij heeft het niet afgeleerd terwijl hij voldoende tijd en mogelijkheden heeft gehad om het af te leren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die logica snap ik niet helemaal.
Als een speler tegen de paal gaat staan plassen (wat redelijk bizar is), dan gaan we die zwaarder straffen als iemand die een ander een dubbele beenbreuk schopt?
Er zijn genoeg voorbeelden te vinden van spelers die 3 keer (of veel vaker) in de fout zijn gegaan (ook zonder bal in de buurt), maar een straf van 4 maanden krijgen ze daar nooit voor, terwijl de ernst van de overtreding nou niet echt zwaar te noemen is. Hooguit bizar en afwijkend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
De straf is vooral zwaar uitgepakt omdat het de 3e keer is, met andere woorden; hij heeft het niet afgeleerd terwijl hij voldoende tijd en mogelijkheden heeft gehad om het af te leren.
Bijten is ook iets anders dan een harde tackle inzetten, bijten doet Suarez terwijl de bal niet eens in de buurt is, het is dus pure mishandeling.
Dat is ook de impact van de media en hype om hem heen en fifa wil hem als voorbeeld stellen, maar goed; 3x bijten is ook heel bizar en afwijkend en mijns inziens een prima straf. Zul je zien dat straks als hij weer mag spelen, dat ie zich weer gaat misdragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden te vinden van spelers die 3 keer (of veel vaker) in de fout zijn gegaan (ook zonder bal in de buurt), maar een straf van 4 maanden krijgen ze daar nooit voor, terwijl de ernst van de overtreding nou niet echt zwaar te noemen is. Hooguit bizar en afwijkend.
Wat is dit nu weer voor rare aanval? Die vent is waarschijnlijk gewoon geschift. Hij lijkt niet te kunnen relativeren en gedraagt zich als een wild beest in het bos. Ik zie hem nog wel een keer iemand in z'n strot bijten als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:34 schreef Taxandria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit zo'n mooie tackle vinden, heeft ook weinig te maken met voetbal, maar hij gaat er zo enorm fanatiek in met z'n volle gewicht naar de grond, daarom misschien zo mooi, zo weinig met voetbal te maken dat het zo vreemd lijkt enigszins.
Doe jezelf een plezier en praat nooit meer over voetbal of voetballersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare aanval? Die vent is waarschijnlijk gewoon geschift. Hij lijkt niet te kunnen relativeren en gedraagt zich als een wild beest in het bos. Ik zie hem nog wel een keer iemand in z'n strot bijten als het zo doorgaat.
Welke wedstrijd was dit? Dat weet jij welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare aanval? Die vent is waarschijnlijk gewoon geschift. Hij lijkt niet te kunnen relativeren en gedraagt zich als een wild beest in het bos. Ik zie hem nog wel een keer iemand in z'n strot bijten als het zo doorgaat.
Dit is gewoon worstelen, geen voetbal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:34 schreef Taxandria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit zo'n mooie tackle vinden, heeft ook weinig te maken met voetbal, maar hij gaat er zo enorm fanatiek in met z'n volle gewicht naar de grond, daarom misschien zo mooi, zo weinig met voetbal te maken dat het zo vreemd lijkt enigszins.
Sterk weerwoord, wauw.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en praat nooit meer over voetbal of voetballers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |