Zelfvertrouwen is voor 80% een self-fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik het echt niet vaker te zeggen hoor
Oh jee, hoe ga ik dat de kinderen vertellen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef alors het volgende:
Oooh Jurre Bosman stopt met het schooltv weekjournaalEinde van een tijdperk.
sterker nog...het hele schoolTVweekjournaal stopt volgens mij...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh jee, hoe ga ik dat de kinderen vertellen?
i know, t probleem is dat ik maar ong 20% zelfvertrouwen op dat gebied hebquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is voor 80% een self-fulfilling prophecy
20%? da's al meer dan de gemiddelde man als ik zo in m'n omgeving kijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know, t probleem is dat ik maar ong 20% zelfvertrouwen op dat gebied hebmaar de dag is nog lang
Oh echt? Wat stom, ik zag zo'n fimpje van Jurre met Good Riddance (Time Of Your Life) van Green Day eronderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog...het hele schoolTVweekjournaal stopt volgens mij...
ow...das dan weer positief.....nee, ik wil haar eigenlijk gewoon een keer alleen treffen....en dat is lastig in zo'n callcenter. en ik ben op schrift gewoon handiger dan mondeling. dan ga ik stotteren en trillen enzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20%? da's al meer dan de gemiddelde man als ik zo in m'n omgeving kijk
Als je niks probeert dan geven wij je hier op voor FJSquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow...das dan weer positief.....nee, ik wil haar eigenlijk gewoon een keer alleen treffen....en dat is lastig in zo'n callcenter. en ik ben op schrift gewoon handiger dan mondeling. dan ga ik stotteren en trillen enzo.
owja, dat kan ook nog ja. ik vraag me wel af hoe ze dat doen als je geen telnr van je flirt weet bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Als je niks probeert dan geven wij je hier op voor FJS
mijn eerste cd was Greatest Hits 93 vol. 3quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Haddaway
M'n eerste CD
[ afbeelding ]
Duh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iedereen wel netjes meegezongen met Don't Stop Believing?
ik luister niet. sorry.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iedereen wel netjes meegezongen met Don't Stop Believing?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn eerste cd was Greatest Hits 93 vol. 3
boks! topcd wel trouwens, ook nu staan er voor mij nog prima nummers opquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook
*boks*
Ik betrap me er elke keer op dat ik niet meer weet dat ik bepaalde nummers op die mega dance/greatest hits collecties heb staan en ze wel weer download... Dan zie ik vervolgens zo'n cd weer en denk ik: verdomd! ik had hem al!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boks! topcd wel trouwens, ook nu staan er voor mij nog prima nummers op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |