nee, maar cake bakken kan welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef BlueEyes het volgende:
Maar dus de enveloppen schrijven tijdens de weeën zit er niet in?
Daar gaat mijn afleidingsplan
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef geppie het volgende:
Mijn boosheid heb ik deels al op mijn man afgereageerdomdat ie opperde dat ik misschien zelf kon bellen... Ja lullo, wat denk je dat ik al vier keer gedaan heb?!!
Voor de rest is het hier wel gezellig hoor
Koekjes?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Crumpette het volgende:
moge! vanmorgen vroeg babydisco in mijn buik![]()
nou moet ik voor een feest vanmiddag iets verzinnen om te koken/bakken, wat je ook nog een beetje leuk mee kan nemen in de trein..inspiratieloos.
Die vergeet vriend uit de oven te halen, trust me on that one!!quote:
Zinkolie en naaktlopenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef geppie het volgende:
Hoe is het met de gordelroos Blue? Helpt het trouwens niet als je wat zemelen in een nat washandje doet en daarmee over die bultjes gaat? Zeg maar net als bij een kind met waterpokken.
Volgens mijn schoonouders niet hoorquote:
Ah joh dat kan de vk toch ook? Of ze nou een baby uit een doosch haalt of een cake uit de ovenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die vergeet vriend uit de oven te halen, trust me on that one!
Hahaha, ik zie me al puffend half NL doorrijden, op een lekmatje in de auto.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef Moppert het volgende:
[..]
Volgens mijn schoonouders niet hoor![]()
Dan ga je gewoon op visite om iedere vorm van actie te melden
Eerste kleinkind?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef Moppert het volgende:
[..]
Volgens mijn schoonouders niet hoor![]()
Dan ga je gewoon op visite om iedere vorm van actie te melden
Dan heb je krokante cakequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zinkolie en naaktlopen![]()
De jeuk is an sich te doen, de pijn is minder. Maar hey, het leidt goed af van evt zoeken naar voortekenen van een bevalling
Je vergeet de keuken en badkamer uitsoppen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga een afleidingslijstje opstellen bij deze
* cake bakken
* enveloppen schrijven
* iedereen persoonlijk vertellen (face to face) dat de bevalling begonnen is
Nog meer goeie opties?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet de keuken en badkamer uitsoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |