Laten we er geen 18+ interpretaties van makenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:24 schreef SunChaser het volgende:
Ja precies, dat soort fotos stel ik me voor
[ afbeelding ]
SunChaser zeker van jou als halve fotojournalist had ik toch wel verwacht dat je bekend was met Henri Cartier-Bressonquote:Photography is not like painting. There is a creative fraction of a second when you are taking a picture. Your eye must see a composition or an expression that life itself offers you, and you must know with intuition when to click the camera.
That is the moment the photographer is creative. Oop! The Moment! Once you miss it, it is gone forever. - Henri Cartier-Bresson
Ik wel, lijkt mij leuker, het moment voor iets gebeurt, maar goed, kijken hoe iedereen dit imterpreteertquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:29 schreef Gimmick het volgende:
Leuk, maar erg moeilijk. Het moet voor mij dus echt een situatie zijn waarin verschillende onderdelen voor een moment samenvallen. Hoop niet op foto's van letterlijk 'beslissende momenten' foto's, zoals trouwen of juichen na een oranje doelpunt. Maar goed, geen idee of het mij gaat lukken.
Het hoeft inderdaad niet een letterlijk beslissend moment te zijn. Vooral foto's waarbij verschillende dingen samenvallen kunnen enorm interessant zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:29 schreef Gimmick het volgende:
Leuk, maar erg moeilijk. Het moet voor mij dus echt een situatie zijn waarin verschillende onderdelen voor een moment samenvallen. Hoop niet op foto's van letterlijk 'beslissende momenten' foto's, zoals trouwen of juichen na een oranje doelpunt. Maar goed, geen idee of het mij gaat lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh
Die vrouw rechts op het bankje kijkt zo zuur omdat ze afwasmiddel aan het drinken is. Vreemde mensen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef SunChaser het volgende:
Mijn (voorlopige) inzending voor deze maand
[ afbeelding ]
Natuurlijke bellenblaasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die vrouw rechts op het bankje kijkt zo zuur omdat ze afwasmiddel aan het drinken is. Vreemde mensen.
Ik vind het wel een heel toffe foto trouwens. Had net zo goed met het vorige onderwerp mee kunnen doen. Er valt erg veel te zien.quote:
Welke dan precies?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef OmeRon het volgende:
Hierbij een opeenstapeling van beslissende momenten, en mijn inzending.
[ afbeelding ]
Het is een doolhof... Dus continu het beslissende moment of je de goede of verkeerde kant op gaat lopen.quote:
Ow op die manier.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Het is een doolhof... Dus continu het beslissende moment of je de goede of verkeerde kant op gaat lopen.
Of in dit geval misschien zelfs het moment dat je besluit of je er überhaupt aan begint.
en dat ruim voor het beslissende moment... (uiterste inschrijfdatumquote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef SunChaser het volgende:
Hoi, mijn inzending doet niet meer mee, ik trek me terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef SunChaser het volgende:
Mijn (voorlopige) inzending voor deze maand
[ afbeelding ]
lokpost, stemmen maar!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef NorgeT het volgende:
Iets ste letterlijk misschien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef OmeRon het volgende:
Hierbij een opeenstapeling van beslissende momenten, en mijn inzending.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer het ook maar weer eens een keer. Mijn inzending:
[ afbeelding ]en nog een lokpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stemmen maar![]()
Had een foto gemaakt die (volgens mij) wel voldoet, maar niet ingezonden, had niet het idee dat iemand t zou herkennen qua themaquote:Op maandag 28 juli 2014 10:02 schreef Ener-G het volgende:
Feli Flipmoehoe![]()
Ben het met Sunchaser eens, er zat jammer genoeg geen enkele foto bij die aan het thema voldeed. Lastig thema ook wel, zelf ben ik ook geen 'decisive moment' tegengekomen, dus geen inzending van mij. Ben benieuwd naar het nieuwe thema
Maar het is een Nederlandse wedstrijdquote:Op maandag 28 juli 2014 13:32 schreef Ener-G het volgende:
Mwa, ook te letterlijk.. iemand die geen Nederlands spreekt kan er niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |