quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:14 schreef amenth het volgende:
[..]
ow ja had goed idee ik gok elke dag ddus miss kom toepas in toekomst maar nu al te laat
wat staat hier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:14 schreef amenth het volgende:
[..]
ow ja had goed idee ik gok elke dag ddus miss kom toepas in toekomst maar nu al te laat
Oh ja, goed idee. Ik gok elke dag dus misschien kan ik dit toepassen in de toekomst, helaas is het in dit geval al te laat.quote:
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef Abloom het volgende:
Laat het in delen en over een langere periode uitbetalen. Deel via skrill, deel via neteller, deel direct.
Daarnaast mag je uiteraard je verliezen aftrekken. Meestal win je niet bij je eerste bet 4500 euro, dus mss is het belastbare bedrag uberhaupt lager?
Klopt helemaal. Strikt genomen is het nog veel beroerder zelfs.quote:
Dit klopt. Zie ook bladzijde 5 van deze PDF: http://download.belasting(...)ting_on9921z10fd.pdfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef rboy14 het volgende:
http://financieel.infonu.(...)nsspelbelasting.html
"Een buitenlandse goksite, kansspel via het internet
Sinds 1 november 2008 is het zo dat de kansspelbelasting bij een prijs op een buitenlandse goksite niet langer wordt berekend over de gewonnen prijs, maar dat u kansspelbelasting betaalt over het verschil tussen de inzetten en de gewonnen prijzen. Als dit verschil in een kalendermaand positief is, betaalt u belasting en anders niet. Bij deze kansspelen via het internet geldt de vrijstelling tot en met ¤ 454 dus niet."
dus alleen over de gewonnen prijzen minus inzet en niet over elk gewonnen bedrag (aldus bovenstaande site)
Dat geldt dus kennelijk alleen bij buitenlandse goksite's ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef rboy14 het volgende:
http://financieel.infonu.(...)nsspelbelasting.html
"Een buitenlandse goksite, kansspel via het internet
Sinds 1 november 2008 is het zo dat de kansspelbelasting bij een prijs op een buitenlandse goksite niet langer wordt berekend over de gewonnen prijs, maar dat u kansspelbelasting betaalt over het verschil tussen de inzetten en de gewonnen prijzen. Als dit verschil in een kalendermaand positief is, betaalt u belasting en anders niet. Bij deze kansspelen via het internet geldt de vrijstelling tot en met ¤ 454 dus niet."
dus alleen over de gewonnen prijzen minus inzet en niet over elk gewonnen bedrag (aldus bovenstaande site)
Dat is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat geldt dus kennelijk alleen over buitenlandse goksite's ?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Strikt genomen is het nog veel beroerder zelfs.
Als jij 3 uur zit te gokken, en 1000,- verdient, moet je geen belasting afdragen over die 1000,- winst, maar over de winst van de afzonderlijke weddenschappen.
Dus als je 30 keer 500,- verliest, is dat niet aftrekbaar, maar win je ondertussen 4 keer 4.000,- moet je wel belasting betalen over die volle 16.000,-
Dat is wel waar. Artikel 1 lid 1 sub e jo. Artikel 3 lid 1 sub c Wet op de kansspelbelasting. Dit geldt inderdaad alleen bij bookmakers gevestigd buiten nederland.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |