SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
SulejmaniiiiiiiiiiiiAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
De echte kenners hebben hier geld op ingezet.
Thanks, leuk compliment![]()
![]()
Die wedstrijd is inderdaad niet om aan te zien. Net als de vorige twee wedstrijden van België trouwens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Algerije - Rusland wel vermakelijker dan de Belgen![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks, leuk compliment![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
De echte kenners hebben hier geld op ingezet.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gaat vast wel weer fout, as usualquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Dit wordt nog een heel benauwd half uurtje vrees ik.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ach, we hebben nu wat spanning, terwijl ik hier normaliter niet bij wakker zou kunnen blijven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gaat vast wel weer fout, as usual![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vanden Borre speelt echt prima. Zou wel een toffe MOTM zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die speelt echt als een drol...quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Vanden Borre speelt echt prima. Zou wel een toffe MOTM zijnnet zoals de 9 andere belgen.
Vertonghen speelt prima.![]()
Nee man, wint ieder duel, veel aanvallende dreiging en al 29 completed passesquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die speelt echt als een drol...net zoals de 9 andere belgen.
Vertonghen speelt prima.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze winnen m wel, denk dat ze er geen biertje minder om drinken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:24 schreef Kiid het volgende:
Kut belgen moeten zich kapot schamen dat ze zoveel moeite hebben in zo'n makkelijke poule![]()
Zouden wij in Nederland wel doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze winnen m wel, denk dat ze er geen biertje minder om drinken.. Sterker nog, we zeiken zelfs nog na een 1 5 vs. Spanje
![]()
![]()
welke?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
We zijn verwend geraakt denk ik. Maar het is een groep sterke voetballers dat België, alleen nog geen team. Als een coach dat voor elkaar kan krijgen, dan kunnen we er best nog last van gaan krijgen de komende jaren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zouden wij in Nederland wel doen. Sterker nog, we zeiken zelfs nog na een 1 5 vs. Spanje
![]()
Klopt. België heeft een sterk elftal en vooral jong elftal. Maar toch vallen ze me erg tegen. Had meer van ze verwachtquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn verwend geraakt denk ik. Maar het is een groep sterke voetballers dat België, alleen nog geen team. Als een coach dat voor elkaar kan krijgen, dan kunnen we er best nog last van gaan krijgen de komende jaren.![]()
VERTONGHEN 111111111111111111111Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Origi![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |