Blondje ook geloof ik.quote:
Eventueelquote:
neequote:
Chai dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
optiequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Chai dan?Volgens mij was het eerst een meisje (vrouw-icoontje) , maar heeft het nu een piemel want het is nu een man-icoontje geworden.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik wil ook een vriendin.
mag ik er over nadenken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik wil ook een vriendin.
Paus, moet jij niet aan minderjarige jongetjes zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Ik doe alleen meisjes, viezerik!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Paus, moet jij niet aan minderjarige jongetjes zitten?
En hoe oud denk je dat TS is???quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Paus, moet jij niet aan minderjarige jongetjes zitten?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef opgebaarde het volgende:
Fijn dat je iets wilt, houd dat vast
Een jaar of 13 als ik zijn pohi zo zie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En hoe oud denk je dat TS is???
Nep Paus, zogenaamd dienaar van 'The Lord'quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik doe alleen meisjes, viezerik!
25quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een jaar of 13 als ik zijn pohi zo zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |