Ja dat laatste heb ik ook heel vaak met productenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja m'n zusje kwam daar ineens mee aanzettenHad ze geprobeerd omdat ze het echt niet meer wist.
Arganolie werkte bij mij in het begin heel goed, maar later ineens niet meer. Heb ik altijd
Dat is pas echt klachtwaardigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik ook heel vaak met productenAls argan olie niet meer werkt zal ik het een keer proberen!
Ik ook niet, heb het ook met deodorantquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is pas echt klachtwaardigSnap echt niet hoe dat mogelijk is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zoekt een Jemenitische vrouw dan?quote:
Die hebben wel een speciaal plekje in mijn hart, ja.quote:
Ik beperkte mij voor jou even tot de Joodse dames.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Die hebben wel een speciaal plekje in mijn hart, ja.Alleen ben ik daar zeker niet op gefixeerd. Iraanse, Turkse, Arabische vrouwen, maakt allemaal niet zo veel uit.
U?
De wat lossere en vrijgevochtenere dames van het MOquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik beperkte mij voor jou even tot de Joodse dames.
Maar goede smaak wel. Libanees of zo lijkt me wel wat.
Deze man snapt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De wat lossere en vrijgevochtenere dames van het MO, of gaat het je daar niet om?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |