SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
ja en je zal zien ze gaan zich nog tegen ivan keren ook!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef Jibba het volgende:
Iedereen gaat de smoesjes van de 'veteranen' slikken.
Lot, Vanessa en Billy zijn onschendbaar.
geen sollyquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef danilel het volgende:
sorry voor de kaap , zal het nooooit meer doen
TT is niet door mij bedacht, zag m net in de COS (ik meen DGK)quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mooie TT.
Zel leuk zijn als die naam Charlotte Muis hoog in google kwam te staan.
Dat zie iemand hier in de COS een paar dagen geleden al: die wijven zien zoiets misschien niet eens als "echt" stelen. Ze zien het als "dingen regelen". Als streetwise je zaakjes voor elkaar krijgen. Écht stelen is het pas als je geld uit iemands portemonnee haalt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef Voxs het volgende:
Lot: Als je gaat zeggen stelen dan denken de mensen dat heir geld uit de kastjes en de kluis wordt gejat...SL
Charlotte Muis? Waarom?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mooie TT.
Zel leuk zijn als die naam Charlotte Muis hoog in google kwam te staan.
Deze was zeer terechtquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef danilel het volgende:
sorry voor de kaap , zal het nooooit meer doen
Goede analyse!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zie iemand hier in de COS een paar dagen geleden al: die wijven zien zoiets misschien niet eens als "echt" stelen. Ze zien het als "dingen regelen". Als streetwise je zaakjes voor elkaar krijgen. Écht stelen is het pas als je geld uit iemands portemonnee haalt.
Harder!quote:
Niet te geloven. Ik sluit ook af, ik trek dat gewoon niet.quote:
Oh wat balen voor je. Ik hoop dat het gauw wordt opgelost.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Utopiakijker het volgende:
Hallo allemaal, ik ben Dotteke, ik kan me vanaf vanmiddag niet meer inloggen.
Mijn ww wordt automatisch ingevuld, maar hij geeft nu aan dat het niet klopt, ook handmatig invullen wil niet.
Heb even een andere naam aan gemaakt, hen maar FOK gemaild en hoop dat het snel opgelost zal worden.
Echt Utopia kijken zonder op FOK mee te praten is echt geen fuck aan.
Gebeurd er van alles kan je niet mee kletsen
Wat is dit nu weer voor kruiperig gelul.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Voxs het volgende:
Lot: Ik denk dat hij dingen in zijn hoofd haalt en denkt dat de wereld dat ook denkt
Isa: lieverd ik hoor het al langer
Lot: creatieve boekhouding of stelen?
Isa: beiden.
Lot: Ik geloof het niet, anders had ik het geweten.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Utopiakijker het volgende:
Mijn ww wordt automatisch ingevuld, maar hij geeft nu aan dat het niet klopt, ook handmatig invullen wil niet.
Heb even een andere naam aan gemaakt, hen maar FOK gemaild en hoop dat het snel opgelost zal worden.
Gebeurd er van alles kan je niet mee kletsen dottke
Ja, is echt balenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat balen voor je. Ik hoop dat het gauw wordt opgelost.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef notecomigo het volgende:
HAHAH LOT DENKT ECHT DAT WIJ DOM ZIJN?
Welcome back.quote:
http://forum.fok.nl/user/passmailerquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Utopiakijker het volgende:
Isa ziet weer een kans op aansluiting bij de Queenbeequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kruiperig gelul.
En waar beschuldigde Isa laatst Vanessa van toen ze dronken was dan?
Nope, ik hou angstvallig z'n kist in het snotje.quote:
Yup, thanksquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef danilel het volgende:
TT is niet door mij bedacht, zag m net in de COS (ik meen DGK)
Zo duidelijk jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef Voxs het volgende:
Lot ratelt maar door..kenmerk van iemand die zich erg schuldig voelt
Echt he!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Goldencharly het volgende:
Ow jee de Fles wordt ook van diefstal beschuldigt door bolle
Tuurlijk Lau jij bent het opperhoofdquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Voxs het volgende:
Lot: Ik denk dat hij dingen in zijn hoofd haalt en denkt dat de wereld dat ook denkt
Isa: lieverd ik hoor het al langer
Lot: creatieve boekhouding of stelen?
Isa: beiden.
Lot: Ik geloof het niet, anders had ik het geweten.
Ze verschuilt het erachter dat ze dingen doet uit naïviteit.. maar ze weet het gewoon. Eng mensquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Urb het volgende:
Lot nu ineens weer "Ik heb wss ook wel es een fles gepakt.."
WEER verbergen achter onnozelheid!
Mooi hè?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef Voxs het volgende:
Lot ratelt maar door..kenmerk van iemand die zich erg schuldig voelt
Behalve als ze de fles deelt met anderen. Moet kunnen. Gebeurt gewoon.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Lot pakt geen fles wijn zonder te betalen. Bullshit volgens haar.![]()
Wat kan die liegen.
Ja ja... volgens mij ben je gewoon Lot d'r faduhr die hier undercover pro Lot post gaat plaatsen onder de naam van een gerespecteerde Fokkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Utopiakijker het volgende:
lot en Lau vrij inwisselbaar he?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Tuurlijk Lau jij bent het opperhoofd
Een beetje pijnlijk om te zien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Isa ziet weer een kans op aansluiting bij de Queenbee
Ze is ook helderziend!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef Urb het volgende:
Lot "Je wil niet weten wat er op die sites word gezegd!"
Ze heeft het over ons.
holadijee de groeten van renequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef Urb het volgende:
Ze heeft het over ons.
En probeert weer te lonken naar de camera maar drukt dan toevallig dr tong in pijpbekkiestandquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Te.............. maar ze praat zichzelf mooi!
[url]http://http://forum.fok.nl/topic/2080611[/url]quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Utopiakijker het volgende:
Zeer pijnlijk ja. Wat een macht heeft dat kind hè?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Een beetje pijnlijk om te zien.
Vooral omdat je weet hoe Lot over haar gepraat heeft.
o echt gemistquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef Baconbus het volgende:
LOL. Charlotte Muis heeft het over mijn comments en de filmpjes van Rene.![]()
![]()
![]()
ssssttt niet verklappen, kom hier om te kijken of mijn honingmosseltje hier niet afgemaakt wordtquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja ja... volgens mij ben je gewoon Lot d'r faduhr die hier undercover pro Lot post gaat plaatsen onder de naam van een gerespecteerde Fokker
Wij zijn allemaal ziek volgens Nico, Lot en Marije.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef Urb het volgende:
Ze heeft het over ons.
lief van aardpeerquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal ziek volgens Nico, Lot en Marije.
Ziek en gek en zielig
![]()
![]()
Ik vind dat ze zo mooi reageertquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef Urb het volgende:
Marije "Weer zon jonge meid die de hele dag op bed gaat liggen!"
Lot "Over mij?!"![]()
Marije Nee mij"
Lot "Oh oke!"
Maar indirect ging het dus WEL over Lot, maar dat snapt ze niet.
La la la.. ik ga even een blokje om ..quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef Voxs het volgende:
Nico: mensen die een groot deel van hun tijd steken in haten op iemand. Wat een energie zit daar in!![]()
Voelen we ons al aangesproken?
Misschien ziet ze deze TT ook wel straks.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef Urb het volgende:
Ze heeft het over ons.
Ja, eindelijk de aandacht die ik verdien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef Voxs het volgende:
Nico: mensen die een groot deel van hun tijd steken in haten op iemand. Wat een energie zit daar in!![]()
Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu. Die?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog een keer of tien herhalen en hopen dat ze in de Google ranking op nummer 1 komt ....![]()
![]()
komt goed filmpjes noem ik ook al charlotte muisquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog een keer of tien herhalen en hopen dat ze in de Google ranking op nummer 1 komt ....![]()
![]()
Beetje ziek ben ik welquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal ziek volgens Nico, Lot en Marije.
Ziek en gek en zielig
![]()
![]()
Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nuquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
![]()
Gek hè, dat dat mens zich ongemakkelijk voelt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Ransjih het volgende:
lot: al boeit het me niet, ik voel me ongemakkelijk
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
komt goed filmpjes noem ik ook al charlotte muis
Kalf wil er niet uit met deze herriequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef voederbak het volgende:
Marije gaat weer dom lullen... wat een kalf is dat toch
Je kan het zo aan haar zien dat ze ook rommelt met geldquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
Lot: Ik ben er kapot van, ook al boeit het me niet![]()
Ze voelen echt dat het niet werktquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Rica het volgende:
Oplossing: Het ligt aan de kijkers!
.
.
.Nee, dat lost het toch ook niet op...
Thuis zijn al haar strapatsen ook altijd met de mantel der liefde bedekt. Alles wat lieve Lotje uitkuurt is geweldig, dus tja...:quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Ze verschuilt het erachter dat ze dingen doet uit naïviteit.. maar ze weet het gewoon. Eng mens
Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nuquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
komt goed filmpjes noem ik ook al charlotte muis
Da's toch lullig om te zeggen dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu. Die?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu
Vanmiddag zat ze zich nog te vervelen, dat is tenminste overquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Bolle: Ik ben er kapot van
Al boeit het me niet.![]()
Net als Isa probeert ook Marije zich in te likken bij de Koningin.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Bolle: Ik ben er kapot van
Al boeit het me niet.![]()
LOMMarije: Dat is precies de reactie die hij wil.
En weer door lullen, domme kut.
Rot op!!!
Dat het maar een grote bonenstaak worden mogequote:
Maar het is wel waar dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Da's toch lullig om te zeggen dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet.
Nou, die keek 9 van de 10 keer ook weg.quote:
idd, zou niet durven zeggen dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Da's toch lullig om te zeggen dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet.
isa de cos heldin hequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Mirjam152 het volgende:
Aha, Isa nu ook mee doen met roddelen over Ivan.
Slappe teven.
Ik snap echt die populariteit van Isa niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Mirjam152 het volgende:
Slappe teven.
Emil die haar zo aardig ging ondervragenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En LOMMarije, de autist, gaat aanhalen wat Emil gezegd heeft.
Emils was vast ook een vader voor haar.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef blanket het volgende:
*Amber Alert* Ron uit Utopia is vermist
Je bedoelt die ene uit Hilversum?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik heb ook even geaarzeld maar kan nu gewoon zeggen dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef RVer het volgende:
[..]
idd, zou niet durven zeggen dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet.
De stelende Bolle. Die heet Charlotte Muis en dat is een dief en heel Nederland weet dat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke Bolle, de bolle die een dief is en heel Nederland weet het nu
Is dat die dikke zeug uit utopia?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Punkman het volgende:
Was dit al bekend ?
Ik al weken nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik snap echt die populariteit van Isa niet.
Eindelijk, iemand die het door heeft, ik ben een hater!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef Voxs het volgende:
joh, ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Mirjam152 het volgende:
Slappe teven.
Een TBS-er is het!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke Bolle, de bolle die een dief is en heel Nederland weet het nu
Ja die Charlotte Muis. Die jat. Gewoon.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Is dat die dikke zeug uit utopia?
Dat varken wat niet kan zingen?
Die Charlotte Muis?
dat klopt als een bus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nou, die keek 9 van de 10 keer ook weg.
Ik ben subiet overgestapt op Ivan als favoriet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef Haropro het volgende:
[..]
Het klopt! Dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet!!!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb het gemist maar Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu?
Praat lekker voor jezelf.quote:
Om tequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Net als Isa probeert ook Marije zich in te likken bij de Koningin.
Isa is soms een beetje zielig. En dat spreekt mensen aan. De slangen zijn vaak naar tegen haar en nu lult ze met de grootste slang mee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef Haropro het volgende:
[..]
die zoekt: warmte , maakt niet uit waar ,wie wanneer ,waarom, welkequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef snetje het volgende:
Bwegh! Marije is ook een kontenkruiper ...
Met een meerderheid van schuimpjes heeft dat nog kans van slagen ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef Urb het volgende:
Lot verdraaid wat er gebeurde terwijl ze er allemaal bij waren!
Dit gaat goed zo, volgende stap 1000 flyers verspreiden in Hilversum ...quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef Persefoneia het volgende:
Is Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu gefilmd?
Ploeg voor de Akker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Voxs het volgende:
Zou er misschien een handrem op Lot zitten? Daar zou ik wel even aan willen hangen. Iemand zin om mee te doen?
en ik snap de populariteit van isa niet meer.quote:
Niet te geloven zeg. Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het klopt! Dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet!!!!
komt allemaal omdat ze vroeger gepest werdtquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Charlotte Muis die jat nog snoep van kleine kinderen, een onverbeterlijke dief.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ivan is een held die zegt dat charlotte muis een dief is uit utopia
Dat doet ze omdat ze blij is dat zij eindelijk niet meer de lul is. Heel erg dom van haar. Krijg echt een schijthekel aan haar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Isa is soms een beetje zielig. En dat spreekt mensen aan. De slangen zijn vaak naar tegen haar en nu lult ze met de grootste slang mee.
Dr Vaduur restaurant is niet voor niets failliet...quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef blanket het volgende:
Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu![]()
![]()
![]()
![]()
ben de gij al op de helft van uw haar,... kans is groot da straks de feun gaat hequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Praat lekker voor jezelf.
Sinds hij weg is zijn er tenminste nog rellen in Utopia.
En niet waar die anabolenjunk zich overal mee bemoeide en alles wegwuifde.
Blij dat hij weg is![]()
![]()
quote:
Nee, inderdaad, maar het is toch ech zo dat Charlotte Muis een dief is en heel Nederland het nu weet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet te geloven zeg. Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu.
+1.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Zielig pardon ze creëert het zelf door steeds weer naar hun te kruipen mee te roddelen... en later roddelt ze met ron mee enz ze laat zich zelf in die rol zettenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Isa is soms een beetje zielig. En dat spreekt mensen aan. De slangen zijn vaak naar tegen haar en nu lult ze met de grootste slang mee.
Waarom is dit herhalen? Jullie denken echt dat het morgen bij Google als je Charlotte Muis intikt dan bovenaan staat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze roddelt van begin af aan net zo erg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Charlotte Muis, die een dief is en wat heel Nederland nu weet, is ook heel manipulatief!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Urb het volgende:
Die domme wijven geloven Lot ook nog op haar woord he?![]()
![]()
Er zitten er 15 in die loods. Lijkt echt of je 24/7 naar 1 persoon zit te kijken. Stiekem verliefd onder de term "was sich liebt das neckt sich" ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Isa aub domme doos je lult wat krom is van lot goed
Mee eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zielig pardon ze creëert het zelf door steeds weer naar hun te kruipen mee te roddelen... en later roddelt ze met ron mee enz ze laat zich zelf in die rol zetten
Mee eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Praat lekker voor jezelf.
Sinds hij weg is zijn er tenminste nog rellen in Utopia.
En niet waar die anabolenjunk zich overal mee bemoeide en alles wegwuifde.
Blij dat hij weg is![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:19 schreef blanket het volgende:
Charlotte Muis is een vieze gore slurpert en een dief en heel fokking Nederland weet het nu![]()
Ik geloof dat niet. Ze houden hun bek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Baconbus het volgende:
Charlotte Muis windt al die wijven om haar vinger. En ze trappen er allemaal in.
Ja, ze weet haar slachtoffers/publiek goed te kiezen. Ze mijdt nu haar vriendinnen. Want die weten hoe het zit dus daar krijgt ze geen poot aan de grond met haar leugens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Urb het volgende:
Die domme wijven geloven Lot ook nog op haar woord he?![]()
![]()
Precies.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zielig pardon ze creëert het zelf door steeds weer naar hun te kruipen mee te roddelen... en later roddelt ze met ron mee enz ze laat zich zelf in die rol zetten
Ze zingt wel leuk maar is voor de rest gewoon een domme koe.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat doet ze omdat ze blij is dat zij eindelijk niet meer de lul is. Heel erg dom van haar. Krijg echt een schijthekel aan haar.
Als zelfs je kind zich niet kan beheersen en al z'n zakken volstopt met spullen die niet van hem zijn,dan zit er toch iets goed fout bij die kampersfamile (Vanflessa)quote:
http://www.gooieneemlande(...)/article27024464.ecequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr Vaduur restaurant is niet voor niets failliet...
Colinda bij Ned en lau aan het roken.. van het gestolen geld van vanessaquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:19 schreef Oekaboe het volgende:
Waar zijn Colinda en Ivan en waar zijn die 2 viespeuken?
Laten we allebei die wijven in de gaten houden om te checken wat is wat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet. Ze houden hun bek.
Dus charlotte muis steelt en is een diefquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die boekhoudt creatief = een ander woord voor stelen!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:19 schreef dolcefarniente het volgende:
Oké, Lot is een dief...
...maar Vanessa? Hoe komt die aan haar peuken?
"Wie niet weg is, is gezien...Ik kom"quote:
Die fotoquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
http://www.gooieneemlande(...)/article27024464.ece
het lijkt een beetje op het "stockholmsyndroom" alleen is lot geen gijzelnemer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef asini het volgende:
Charlotte heeft blijkbaar een nieuw woordje geleerd: denigrerend. Knap hoor, charlotte..
Behoorlijk ja. Noem het maar gewoon zoals het is: Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:20 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Dus charlotte muis steelt en is een dief
Charlotte Muis steelt als de raven en heel Nederland weet het nuquote:
de Utopia kanjers van jdmquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
Nico gaat morgen Ivan bekeren naar het Lot kamp
Mijn god wat een kut lui zitten hier toch in
Die is een strippenkaart aan het kopen bij 'achter' om steeds eruit te gaan, en toch weer niet.quote:
Dus dit. Maar dat zal wel een SL wordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
IK WIL EEN GESPREK horen tussen Colinda en Ivan over het stelen.
Hij vraagt de sleutel van het hek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:21 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Die is een strippenkaart aan het kopen bij 'achter' om steeds eruit te gaan, en toch weer niet.
Elke dag is een feestje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:21 schreef renevanlaaren het volgende:
en vanessa zuipt weer, ja kan ze niks aan doen ze doet het op de dagen waar dag in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |