SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
Ziet er lekker uit man! 7,50¤ toch? of toch 10¤?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef lolcat8811 het volgende:
Nou ja, broodje knakworst...
[ afbeelding ]
Staat gewoon op de site...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:06 schreef xuryah het volgende:
Ja precies, heerlijk knakworstjes of een tomatensoepje! daar ga ik geen 5 euro voor betalen elke dag
Maar niemand die me er iets over kan vertellen?
quote:WAT MAG NIET OP DE CAMPING?
Gasbranders en -installaties. Op last van de brandweer zijn deze om veiligheidsredenen verboden. Eenvoudige campinggasvuurtjes met kleine cartridge zijn wel toegelaten, behalve op The Hive.
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef LS24 het volgende:
Kudt, Metallica op donderdag, zijn er nog kaarten?
Bakje friet met stoofvlees + saus is 2,5 bonnetjes dus 6,25 euroquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef NM. het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit man! 7,50¤ toch? of toch 10¤?
Ben al 2 dagen als ongelovige hond tot de Goden aan het bidden!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:42 schreef tim-elzinga het volgende:
De weersvoorspellingen zijn al iets positiever dan een dag of twee geleden.
Ja maar ik las iets over een plek daar waar t wel mag.. maar ik vind het niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Staat gewoon op de site...![]()
http://www.rockwerchter.b(...)g-niet-op-de-camping
[..]
Hoeveel betaal je voor een biertje op het festival? Zijn er alleen plastic bekers, of ook blikjes bier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:39 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Bakje friet met stoofvlees + saus is 2,5 bonnetjes dus 6,25 euro
Festival newb spotted!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:55 schreef PBDuke het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een biertje op het festival? Zijn er alleen plastic bekers, of ook blikjes bier?
Er is alleen plastic, en je betaald een bonnetje voor een biertje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:55 schreef PBDuke het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een biertje op het festival? Zijn er alleen plastic bekers, of ook blikjes bier?
Dat staat er toch? Op de campings mag je wel campinggasvuurtjes met kleine cartridge gebruiken. Ik snap niet wat er nou onduidelijk aan is...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja maar ik las iets over een plek daar waar t wel mag.. maar ik vind het niet echt duidelijk.
Maar ik zit dus op the Hive waar het niet toegestaan is. Ff beter lezen ook jij dus, voordat je zo bijdehand gaat doen. Ik vroeg me af hoe dat dan daar geregeld zal zijn. Ik las dat daar een plek is waar je wel kunt koken, maar als je niks mee mag nemen hoe moet je dat dan doen :/quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Op de campings mag je wel campinggasvuurtjes met kleine cartridge gebruiken. Ik snap niet wat er nou onduidelijk aan is...
Aah, nu zie ik wat je bedoelt:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar ik zit dus op the Hive waar het niet toegestaan is. Ff beter lezen ook jij dus, voordat je zo bijdehand gaat doen. Ik vroeg me af hoe dat dan daar geregeld zal zijn. Ik las dat daar een plek is waar je wel kunt koken, maar als je niks mee mag nemen hoe moet je dat dan doen :/
Je mag dus inderdaad geen kookapparatuur meenemen naar The Hive-camping maar je kunt alleen gebruik maken van de barbecue zones die daar zijn.quote:We would like to remind you not to bring cooking equipment such as barbecues and/or gas burners to The Hive. Instead, use the big barbecue zones that are available at the Hive camping area, free of charge! By the fire department's demand, we also recommend you not to bring these to the other campsites, for safety reasons.
Denk je nu echt dat ze tassen gaan controleren op kleine gas apparaten? Gewoon meenemen en lekker bij je tent koken als je daar behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Op de campings mag je wel campinggasvuurtjes met kleine cartridge gebruiken. Ik snap niet wat er nou onduidelijk aan is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |