Hoi! Nee! Doei!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mod! Mag er een TT-wijziging plaatsvinden?
Nepmod! Ban!quote:
Nee hoor, ik heb hier nog twee kleine knullen die het hier mee eens zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is wel een nogal subjectieve TT
dat maakt het nog niet unaniemquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hier nog twee kleine knullen die het hier mee eens zijn
Er zijn meer dan drie mensen die de muziek van Frans Bauer fantastisch vindenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hier nog twee kleine knullen die het hier mee eens zijn
"Waar ging het topic ook alweer over?" Is ook erg subjectief. Er zijn namelijk wel genoeg mensen, die zich dat vast nog herinneren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is wel een nogal subjectieve TT
niet als persoonlijke aanval bedoeld, maar ik krijg altijd een beetje jeuk van dit soort publieke adoraties, vandaar mijn reactie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
"Waar ging het topic ook alweer over?" Is ook erg subjectief. Er zijn namelijk wel genoeg mensen, die zich dat vast nog herinneren.
Ditquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet als persoonlijke aanval bedoeld, maar ik krijg altijd een beetje jeuk van dit soort publieke adoraties, vandaar mijn reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:24 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb uitstraling
kuit met peren dus...hopen op een uitslag (hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) waar je iets mee kunt
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ik heb uitstraling
Oei dat klinkt niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk valt het allemaal mee!
Ik moet nu naar de verzekeringsarts, vind het best spannend
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik heb uitstraling
Het beste, Lotusss. Hoop dat het meevalt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb uitstraling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel lachen op de foto.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
thanks! Niet alle artsen staan open voor CVS dus vind het best spannend, maar hopelijk valt het allemaal mee!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Tinuviel het volgende:
Lotusss beterschap! Ik hoop dat de röntgenfoto niets ernstigs laat zien en je snel geholpen kunt worden.
MaJo succes bij de verzekeringsarts!
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer. Ik wil mijn nieuwe autootje ophalen en dan lekker naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Mooi!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Freedom!!![]()
![]()
Laatste werkdag gehad, na koffieleuten met collega's en leidinggevende vroeg mn pasje ingeleverd en nu in de bus op weg naarman, kind en huis
Lijkt me echt een super gevoel! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Freedom!!![]()
![]()
Laatste werkdag gehad, na koffieleuten met collega's en leidinggevende vroeg mn pasje ingeleverd en nu in de bus op weg naarman, kind en huis
niet mijn smaak, maar zal vast prima rijde (heb er zelf 2 gehad)quote:
Welke?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet mijn smaak, maar zal vast prima rijde (heb er zelf 2 gehad)
Ik krijg binnenkort mijn nieuwe auto
Heerlijk!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Freedom!!![]()
![]()
En toch voor de Peugeot gegaan?quote:
De maandlasten van de volvo waren veel hoger, dus ik heb niet eens een proefrit gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En toch voor de Peugeot gegaan?
Lekker rijden vanmiddag dus
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De maandlasten van de volvo waren veel hoger, dus ik heb niet eens een proefrit gedaan.
die je nu ophaalt is een nieuwe 308 ofzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb voor de sier een proefrit gedaan. In een seat en in een peugeot. Maar alles was op dat moment beter dan wat ik had, dus ik heb hem uitgekozen op uiterlijk en prijs
ok, jij wintquote:
Dat rijd ik in een jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:44 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb deze week de 60.000 km gehaald met mijn auto, gaat best snel
ik zit op 40.000 per jaar, ik vind het zatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat rijd ik in een jaarVorig jaar zelfs 80.000
Groot gelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zit op 40.000 per jaar, ik vind het zat
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]you had one job
We zijn dit weekend niet thuis dus dat wordt 'm niet vóór dinsdag ofzo dat ik m'n pakje kan halen. Als ik dat al red
Het zuigt echt hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Ik zou gister een pakketje krijgen (bij mijn oma bezorgd) en die kwam vandaag.
Mijn zusje wacht al 4 dagen inmiddels
Ik weet niet, ik heb het idee dat ze een nieuw systeem hebben of nieuwe routes ofzo. Bij mijn oma was hij er normaal altijd rond half 2 en nu pas om 3 uur. Maar ja, we hebben het pakketje in elk geval. Ik weet niet of mijn zusje hem inmiddels al heeft..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zuigt echt he
We hįdden altijd een prima pakjesbezorger, was altijd op tijd. Maar volgens mij hebben we tegenwoordig een nieuwe en die is echt niet zo goed.
Hoor wie klopt daar kinderen....quote:
Ik ga vooral mn secretaresse opleiding snel af proberen te maken. Ondertussen zal ik wel werk zoeken, maar die opleiding heeft eerst de prioriteit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Puala het volgende:
LB, geniet van je rustBen je al druk op zoek naar iets anders? Of ga je eerst genieten van je meisje?
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef MaJo het volgende:
Gesprek vanochtend ging goedDe arts stond gelukkig open voor de diagnose CVS en prees mijn instelling en dat ik zelf hulp ben gaan zoeken
Voorlopig blijf ik dus 3 dagen werken, dat gaat me nog redelijk af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |