Wat precies? Kun je wat specifieker zijn? Dan kan ik de prijs aanpassen.quote:
Ja hoor, losse verkoop kan ook. Niet alles is tegelijk gekocht maar zal rond 2011 zijn, al moet ik wel zeggen dat ik er al 2 jaar nauwelijks gebruik meer van maak maar vond het zonde om te verkopen met de gedachte dat het misschien nog van pas kwam, of dat ik weer mijn hobby ging oppakken, maar nu toch definitief de knoop doorgehakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef Bekkie1988 het volgende:
Wanneer heb je het gekocht. En verkoop je ook dingen los ?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat precies? Kun je wat specifieker zijn? Dan kan ik de prijs aanpassen.
Snap niet precies wat je bedoelt, je zegt eerst dat de prijs te goedkoop is en daarna een marktplaats link met een goedkopere?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef ADQ het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Als een andere prijs....
Stuur maar een PM!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Bekkie1988 het volgende:
Oké ja dan is het zonde om het ongebruikt in de kast te laten. Heb wel intressen in de body en de flitsers. Alleen heb niet zo groot buget
Goed kijken? 1100 gevraagd, en kijk eens wat jij vraagt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Snap niet precies wat je bedoelt, je zegt eerst dat de prijs te goedkoop is en daarna een marktplaats link met een goedkopere?
Dm gestuurdquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Snap niet precies wat je bedoelt, je zegt eerst dat de prijs te goedkoop is en daarna een marktplaats link met een goedkopere?
[..]
Stuur maar een PM!
Sorry maar dat vind ik veel te weinigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef TikTakTok het volgende:
onder voorbehoud 1200 voor compleet pakket. ophalen.
Clicks durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, heb nog geen app gevonden die werkt op mijn computer. defecte pixels weet ik niet? heb niks gemerkt van defecte pixels dus denk niet dat ie die heeft. En de displays zijn zo goed als krasvrij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:19 schreef Woelwater het volgende:
Hoeveel clicks heeft de body gemaakt en hoeveel defecte pixels heeft hij?
Zijn de displays nog 100% krasvrij?
Clicks word toch gewoon aangegeven als je een foto maakt? Het fotonummer is het aantal clicks wat hij heeft gehad?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Clicks durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, heb nog geen app gevonden die werkt op mijn computer. defecte pixels weet ik niet? heb niks gemerkt van defecte pixels dus denk niet dat ie die heeft. En de displays zijn zo goed als krasvrij.
Nee, want het fotonummer kan je weer op 0 zetten, maar het aantal clicks telt gewoon door.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:30 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Clicks word toch gewoon aangegeven als je een foto maakt? Het fotonummer is het aantal clicks wat hij heeft gehad?
DM gestuurd!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:36 schreef ransbal het volgende:
bij losse verkoop wil ik deze wel:
"Canon Speedlite 550EX (100 euro, hele goede flitser!) "
True story, met pijn in mijn hartquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ah jammer dat je hem gaat verkopen, je kindje.
Probeer ik nog een keertje; 1200 euro ophalen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:36 schreef appelsjap het volgende:
- Canon EOS 7D Body
- Battery grip en 2 accu's
- Canon 17-55mm f/2.8 USM IS Lens INCLUSIEF B+W 010 UV - Haze 1x MRC
- Canon EW-83J Zonnekap
- Tas van Lowepro
- Sandisk CF Ultra 4GB
- Sandisk CF Extreme 16 GB
- Canon Speedlite 430EX II (150 euro)
Prijs change voor dit pakket: 1150 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |