Er is niets beter in de wereld dan te leven met Jezus. Een relatie met Hem is het doel van het leven!
Als je denkt dat hij is te hoog om te bereiken. Ik denk het niet. Hij in feite kwam naar deze aarde om te leven zoals wij, een mens. Omdat Hij wilde voelen wat we voelen als we zijn gekwetst, eenzaam, verdrietig en blij. Hij leerde dat hier op aarde mensen heel slecht zijn, ze kunnen je kwetsen eens echt je probeert om hen te helpen. Ze kunnen wegnemen uw bezit. Ze kunnen wegnemen van de mensen die je liefhebt. Jezus het allemaal meegemaakt toen Hij leefde hier op aarde. Ik denk persoonlijk dat hij nog steeds in deze aarde leven onder ons. Natuurlijk niet fysiek hier op aarde met een postadres. Maar zijn geest is hier. Hij is nabij voor degenen die Hem aanroepen als ze in nood zijn, als ze verdrietig, eenzaam, of gelukkig. Hij is zeer toegankelijk. Probeer het en je zult verrast zijn.
Ik weet dat omdat ik probeerde het niet verwacht geen antwoord, maar hij reageerde heel goed. Ik hoorde hem niet tot mij spreken direct. Maar iemand kwam naar me op straat en zei dat ze iets te vertellen had. Ze wist niet mij of hebben me gezien. Maar zij antwoordde op mijn vraag die alleen kan ik weten omdat ik vroeg alleen in mijn hoofd. Ik vroeg haar hoe ze wisten wat er gaande was in mijn hoofd. Ze zei dat God vertelde haar om me te vertellen. Ik ging naar huis en vroeg meer aan God. Wat is het doel van mijn leven? Dus ging ik op het internet en ik vond vele vele websites. Ik vond ook deze website en begon te luisteren op de muziek hier 100percentgrace.nl. Ik denk dat iemand in Amerika deze website gemaakt, en had het woord 'percent' niet 'procent'. Zangers en bands uit Amerika en Nederland dat we niet op de radio hoort. Eerst dacht ik dat ik was te luisteren naar een Coldplay nummer. Maar het was niet, het was een naam vent Kees Kraayenoord.
De Bijbel is het woord van God voor iedereen. Ik geloven dat het door God is geinspireerd en volledig betrouwbaar en onfeilbaar is als Gods waarheid. Ik geloven dat de Bijbel de manier is waarop God zijn wil bekendmaakt aan iedereen die Christus volgt en het richtsnoer is voor hun geloof en daden.
Tony
Jezus houdt van je