Ja man. Ben bezig m'n haar te laten groeien dan kan ik mooi headbangen enzo1!!1 xdxdquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
volgende week samen stampen op hobnob toch
gewoon jonko klappen bij de hippies onder de boom bij de uitgang daarquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ja man. Ben bezig m'n haar te laten groeien dan kan ik mooi headbangen enzo1!!1 xdxd
Drugsquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon jonko klappen bij de hippies onder de boom bij de uitgang daar
Ach ja, de rijken hebben een leuk feestje, dat mag best wat kosten jatoch?quote:
mooiquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vanaf zaterdag ben ik trouwens waarschijnlijk tot begin augustus niet op FOK! te vinden. gr
waarom niet?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vanaf zaterdag ben ik trouwens waarschijnlijk tot begin augustus niet op FOK! te vinden. gr
Jammer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oh oké. Lame.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vakantie en nog wat andere persoonlijke shit.
weet ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |