Leuke meet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
had laatst een meet waar dimens ook was en toen ging hij midden in de nacht toen iedereen wou pitten een film kijken op zijn laptop
Niet het geld van je uitkering gebruiken voor luxe producten zoals sigaretten en (dure) schoenenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen , maar aint got no money
oke wat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had pas een meet waar Johannes vermeer zijn hoofd op mijn schouder legde
ik had paar weken terug een meet waar snowbells zich helemaal klemgezopen had. nog nooit zo'n leuke tijd met snow gehadquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuke meet.
Ik had pas een meet waar Johannes vermeer zijn hoofd op mijn schouder legde
Ik heb wel een nieuwe (rozequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:39 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Niet het geld van je uitkering gebruiken voor luxe producten zoals sigaretten en (dure) schoenen
Ah oke, ja ik snap hem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij vond dat er teveel aandacht naar mij uitging
Meeting bij anti-loper thuis!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe (roze) shisha gekocht
zie je er nu uit als een altoquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb je ook dunks? Ik ben vandaag trouwens naar de kapper geweest. Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietig
Ik heb ook een oranje en een blauwe en een witte met zilveren arabische tekens en een gouden en nog een zwarte en nu ook een roze kleinequote:
Ja beetje wel. Van die kinky types. Nu mis ik alleen een lippiercingquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
zie je er nu uit als een alto
Traguspiercing, wat snakebites en je kan door voor emoquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Van die kinky types. Nu mis ik alleen een lippiercing
Vergeet septum niet!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Traguspiercing, wat snakebites en je kan door voor emo
Ik wil een snakebite en een smileyquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Traguspiercing, wat snakebites en je kan door voor emo
Ik keep het realquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Niemand draagt die shit meer, ga dan voor tunnels of plugs
Best lang geleden alweer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
had laatst een meet waar dimens ook was en toen ging hij midden in de nacht toen iedereen wou pitten een film kijken op zijn laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |