Om jou te irriterenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom gaan ze altijd half huilen? Zodat de tegenstander meer gezeik krijgt of gewoon omdat het flikkers zijn?
Oh weet ik veel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is de scheidsrechter he oetlul.Hij is gewoon boos dat zijn aanval verneukt is.
Hij loopt toch tegen de referee aanquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom gaan ze altijd half huilen? Zodat de tegenstander meer gezeik krijgt of gewoon omdat het flikkers zijn?
Behalve Sergio Ramos. Rrrrrauw.quote:
Wel waar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als het wilde ratten zijn niet.
Ja zie nu dat ie een ander pakje draagt dan de rest.quote:
Jajajajaj!!! Nee klopt, zijn een stel huilebalken allemaal. Zeker waa.r.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
Maar was meer in het algemeen bedoeld.
Had je al gepostquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:36 schreef Dimens het volgende:
ik had laatst meeuwenpoep op mn zadel nadat ik 5 uur had gewerkt (bij de mac) dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Lijken een klein beetje op de schoenen die ik hier gister postte:quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
heb nieuwe schoenen, inb4 haat
[ afbeelding ]
Ja no shit.quote:
Ja klopt, alleen dan half cabs. Vind dat zelf mooier dan die helemaal lage schoenen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Lijken een klein beetje op de schoenen die ik hier gister postte:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef chroestjov het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Dimens zal die vast ook al wel eerder gepost hebben, die shit is al vrij oud.quote:
oke manquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dimens zal die vast ook al wel eerder gepost hebben, die shit is al vrij oud.
Ja wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |