Dat valt inderdaad meequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan, vind ze zelf wel cool. En redelijk betaalbaar, 65 euro.
is de natuurquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar daar kunnen die beesten ook niks aan doen.
Heb normaal echte high tops, maar wilde wel eens wat anders.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad mee. Ze zien er ook wel goed uit.
Ik hou alleen niet van die hoge schoenen. Gewoon lowcut
We gaan het hier niet over eens worden denk ik.quote:
Denk ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
We gaan het hier niet over eens worden denk ik.
Heb je ook dunks? Ik ben vandaag trouwens naar de kapper geweest. Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietigquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb normaal echte high tops, maar wilde wel eens wat anders.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef anti-loper het volgende:
Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietig
ahahahah in mijn hoofd stond het best vet , maar irl niet zo echt.quote:
Weet niet precies wat dat zijn, ziet er voor mij gewoon uit als normale high tops als ik het google. Wat is het verschil?quote:
quote:Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietig
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb je ook dunks? Ik ben vandaag trouwens naar de kapper geweest. Ik dacht doe eens lekker gek. 1kant opgeschoren andere niet. Nu ben ik best verdrietig
Geen. High top schoenen van nike worden meestal dunks genoemdquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet precies wat dat zijn, ziet er voor mij gewoon uit als normale high tops als ik het google. Wat is het verschil?
[..]![]()
Oh zo. Ook weleens een paar van gehad ja, maar vorige waren van adidas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Geen. High top schoenen van nike worden meestal dunks genoemd
scheer gewoon je hele kop kaal andersquote:
Waarom gaan ze altijd half huilen? Zodat de tegenstander meer gezeik krijgt of gewoon omdat het flikkers zijn?quote:
Kom kom, het is maar haar.quote:
Dat is de scheidsrechter he oetlul.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom gaan ze altijd half huilen? Zodat de tegenstander meer gezeik krijgt of gewoon omdat het flikkers zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |