Welpjequote:Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef chroestjov het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Meeuwen voerenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:55 schreef BlueJeans het volgende:
Nee, want ze eten mijn koude patatjes op als ik op het strand benHeuuheuhuee
heb ik ook gedaan mooi beroep hoor nicequote:Op donderdag 26 juni 2014 17:58 schreef BlueJeans het volgende:
En ik heb een baantje HEUUJ als -jawel- afwasser.Woensdag beginnen
Niks mis mee zolang ze niet over je heen schijten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:17 schreef BozeHaas het volgende:
Meeuwen zijn echt kutbeesten, duiven ook
Arme beestjes.quote:
Vliegende ratten zijn hetquote:
Ratten zijn ook cool. Zomaar beesten doodschieten is echt belachelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vliegende ratten zijn het
buurman van mijn vader is zo'n duivenmelker
als een echte tokkie met een luchtbuks die beestjes uit de lucht schieten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:58 schreef BlueJeans het volgende:
En ik heb een baantje HEUUJ als -jawel- afwasser.Woensdag beginnen
Uit de lucht schieten = doodschieten?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ratten zijn ook cool. Zomaar beesten doodschieten is echt belachelijk.
Nou ja, lijkt me niet dat ze daarna nog veel kunnen, wel?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uit de lucht schieten = doodschieten?
ze zijn wel fresh , maar ik zou ze zelf niet dragenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
heb nieuwe schoenen, inb4 haat
[ afbeelding ]
Dat kan, vind ze zelf wel cool. En redelijk betaalbaar, 65 euro.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ze zijn wel fresh , maar ik zou ze zelf niet dragen
Jawel is grappigquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me niet dat ze daarna nog veel kunnen, wel?En ook al zijn ze niet dood, blijft onzin om ze uit de lucht te schieten.
Maar daar kunnen die beesten ook niks aan doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jawel is grappig
en ze poepen letterlijk de hele buurt onder
we hebben die gozer wel eens gezegd dat ie zijn duiven maar lekker ergens anders moet gaan melken maar dat wou hij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |