abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141595000
TS is dik :')
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  donderdag 26 juni 2014 @ 22:19:34 #52
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_141595899
Bewegen kost niets en is goed voor lichaam en geest.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 26 juni 2014 @ 22:21:25 #53
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141596011
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:20 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dafuq moet dat er nou weer bij?
Omdat je het dan minder verdient om dood te gaan op 15-jarige leeftijd aan een hartaanval in je slaap.
pi_141596238
Laat hem lekker vreten als hij dat wil. Wie ben jij om zijn kitkat af te pakken, schooier. Je hebt vast zelf ook dikke poten. Jaloers deze TS
pi_141597068
Leer eens Nederlands en laten we hopen dat die vriend een hoop kilo's afvalt.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  Redactie Frontpage donderdag 26 juni 2014 @ 22:42:02 #56
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_141597479
Sterkte kerel!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:28:45 #57
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_141602838
Bedankt voor alle reacties die positief waren. Hij is geen 260 maar 140 kilo. Hij is echter maar 1,74 meter. Maar ik kon hem even bezoeken en zijn moeder heeft even apart met mij gepraat. Zij vroeg of ik hem kon steunen met afvallen. Nu moeten we uitkijken met zijn hart, maar we hebben geluk dat zijn moeder iemand kent die yoga geeft. En we gaan daarmee aan de slag zij heeft wat dvd's die we kunnen doen en gaat ons alle oefeningen uitleggen daarmee moet hij wel een hartslagmeter om en moeten we in een bepaalde zone blijven. We moeten het wel nog aan hem voorstellen maar willen hem zelf ook wat laten denken. Ik kan niet lang tegen mensen dus gaat moeilijk worden elke dag te trainen. Hij zei wel dat hij gezonder ging leven althans hij zei tegen me dat dit niet zo door kon gaan en we iets moesten doen met ons leven. Ik zei dat ik niet wist wat maar wel al een verassing had de (yoga) hopelijk vind hij het wat. Zijn ouders en zijn zus zijn ook erg bezorgd maar ik ben vooral bang dat ik ook in het hospitaal lig straks.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_141606416
Vaak ben je te bang, je lichaam kan heel veel aan.... Gewoon lekker eten joh... Schijt!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_141606520
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef Spongeboss het volgende:
Bedankt voor alle reacties die positief waren. Hij is geen 260 maar 140 kilo. Hij is echter maar 1,74 meter. Maar ik kon hem even bezoeken en zijn moeder heeft even apart met mij gepraat. Zij vroeg of ik hem kon steunen met afvallen. Nu moeten we uitkijken met zijn hart, maar we hebben geluk dat zijn moeder iemand kent die yoga geeft. En we gaan daarmee aan de slag zij heeft wat dvd's die we kunnen doen en gaat ons alle oefeningen uitleggen daarmee moet hij wel een hartslagmeter om en moeten we in een bepaalde zone blijven. We moeten het wel nog aan hem voorstellen maar willen hem zelf ook wat laten denken. Ik kan niet lang tegen mensen dus gaat moeilijk worden elke dag te trainen. Hij zei wel dat hij gezonder ging leven althans hij zei tegen me dat dit niet zo door kon gaan en we iets moesten doen met ons leven. Ik zei dat ik niet wist wat maar wel al een verassing had de (yoga) hopelijk vind hij het wat. Zijn ouders en zijn zus zijn ook erg bezorgd maar ik ben vooral bang dat ik ook in het hospitaal lig straks.
Als je niet tegen de drukte van een sportschool kan kan je ook gaan wandelen/fietsen natuurlijk. :)

Ik ben sinds een paar weken ook weer bezig met afvallen (nadat ik afgelopen half jaar weer was aangekomen). Ik heb het geluk dat ik nogal snel afval en eten ook makkelijk kan laten staan. Biertjes is dan weer een ander verhaal. }:|

In ieder geval sterkte Spongeboss.
pi_141606549
Als dit geen troll is dan is het echt een zielig verhaal ;( en ik ben al zo emotioneel deze ochtend..
pi_141606578
Gaan ze onderzoek doen of er nog andere redenen waren waarom dit gebeurde?

Junks krijgen trouwens wel makkelijk een hartaanval. Wellicht zoeken ze minder snel medische hulp omdat ze ook out zijn of geen zin hebben in niet te mogen roken ofzo.
pi_141606620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gaan ze onderzoek doen of er nog andere redenen waren waarom dit gebeurde?

Junks krijgen trouwens wel makkelijk een hartaanval. Wellicht zoeken ze minder snel medische hulp omdat ze ook out zijn of geen zin hebben in niet te mogen roken ofzo.
Deze jongen heeft een hartaanval gekregen wegens ernstig overgewicht en junks krijgen een hartaanval omdat de midddelen die ze gebruiken erg veel van je hart vragen, niet omdat ze niet mogen roken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_141606719
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Deze jongen heeft een hartaanval gekregen wegens ernstig overgewicht en junks krijgen een hartaanval omdat de midddelen die ze gebruiken erg veel van je hart vragen, niet omdat ze niet mogen roken.
Het is alsnog slim om te kijken of er nog andere oorzaken zijn. Mbt de junks, TS denkt dat die minder vaak hartlijden hebben. Ook schrijf ik niet dat ik denk dat ze een hartaanval krijgen omdat ze niet mogen roken, maar dat ze minder vaak hulp zoeken.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 07:47:23 #64
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_141606742
Heeft 'ie geen werk of school, geen studie of sociaal leven? Waarom koopt hij dan geen hond? Die moet je opvoeden, uitlaten en verzorgen. Dat hondje zorgt voor afleiding, hij heeft weer iets te doen en die hond zorgt voor lichaamsbeweging. Daarnaast kan hij op een hondentrainingsclub gaan en dat is weer goed voor de sociale contacten.

Gratis advies van Yellowman! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_141606761
Sporten is goed om af te vallen, maar het beste is om je eetpatroon aan te passen. Doe het stapsgewijs, TS. Begin bijvoorbeeld met geen frisdrank meer.
pi_141606767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:37 schreef mvdejong het volgende:
Sterkte, allebei. Ik hoop dat je maat nu de beslissing kan nemen om zijn leven op orde te krijgen.
mvdjong als fipo in dit topic. _O_ mvdjong _O_
pi_141606826
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:49 schreef Pulzzar het volgende:
Sporten is goed om af te vallen, maar het beste is om je eetpatroon aan te passen. Doe het stapsgewijs, TS. Begin bijvoorbeeld met geen frisdrank meer.
Gewoon standaard cola light joh. 1 kcal
pi_141607065
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 06:56 schreef -supergirl- het volgende:
Als dit geen troll is dan is het echt een zielig verhaal ;( en ik ben al zo emotioneel deze ochtend..
Emotioneel over wat? Gewoon even 7 min knallen. Maak je woest!
pi_141607408
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:59 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Gewoon standaard cola light joh. 1 kcal
Nee.

Dat soort light-produkten zijn nog schadelijker. Ze bevorderen de trek, waardoor je alsnog meer gaat eten.

Als je gezond wilt eten, moet je zoveel mogelijk onbewerkt voedsel eten. Je lichaam slaat namelijk geraffineerde suikers en andere synthetisch geproduceerde stoffen zoals kleurstoffen op als vet. Je lichaam kan bijvoorbeeld met de stoffen in cola light niks anders doen dan het opslaan als vet.

In fruit zitten ook veel suikers, maar die zijn anders. Wanneer je er teveel van eet, slaat je lichaam die ook op als vet. Maar dat soort vetreserves worden wel weer makkelijker afgebroken.

Het kost moeite om jezelf een ander eetpatroon aan te leren, maar het kan wel. En het betekent ook niet dat je nooit meer wat ongezonds mag nemen. Neem af en toe een ijsje als het mooi weer is, maar ga dan één hoorntje halen bij de snackbar ipv dat je een hele doos in de supermarkt koopt.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:32:32 #70
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_141607871
Ja, maar je had wel kunnen sporten.
Dat kunnen zelfs mensen met down.
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
pi_141607971
quote: