Ziet er best heftig uit. Misschien wel een goed idee dan ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:03 schreef isax het volgende:
[..]
devil's knot
ik dacht leuk reese witherspoon.
zo toch maar afzetten.
toch maar smurfen 2 kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er best heftig uit. Misschien wel een goed idee dan ja.
Hmm nee, we deden wel vaak cd's uit bijenkorf, zonder hoesje natuurlijk.. de cd's zaten er toen nog gewoon inquote:
rebeltje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm nee, we deden wel vaak cd's uit bijenkorf, zonder hoesje natuurlijk.. de cd's zaten er toen nog gewoon in
Heb je This means war gezien met Reese? Die is wel leuk.quote:
ja die is wel leuk ja!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je This means war gezien met Reese? Die is wel leuk.
En ja de smurfen is een stukje vrolijker dan die andere
Je was tiener zekerquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm nee, we deden wel vaak cd's uit bijenkorf, zonder hoesje natuurlijk.. de cd's zaten er toen nog gewoon in
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
ja die is wel leuk ja!
ik blijf kijken.
shit ik haat zulke films dat je gewoon meer wil zien.
lol.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik was slachtoffer van een klassieker, tegen mij zeggen dat m'n vriend toch al bekend had en vice versa
Als je wordt opgepakt weet je tenminste waarvoor het is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben altijd een mietje geweest en ben nooit opgepakt![]()
Saai hè
Oh dat is dan ook een lekkere manier ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je wordt opgepakt weet je tenminste waarvoor het is.
Veel hinderlijker als je een belletje krijgt, of je even langs wil komen.
En dat je dan zegt dat je wel wil weten waarvoor je zou moeten komen.
En dat ze dan zeggen dat je mag kiezen, zelf komen of van je bed gelicht worden.
![]()
Tja we waren ook gezien door getuigen en voet afdrukken waren er. Iedereen heeft Nike Air Max meneer! Neeee elke zool is indentiek! Door te ontkennen zaten we 4 dagen vast.. Maar achteraf hadden we allebei redelijk hetzelfde verhaal waardoor het veel minder erg leekquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol.
Dat ze nog steeds denken dat die werkt.
Tegen mij zeiden ze ook dat ze al alles hadden wat ze nodig hadden etc.
Stelletje bluffers. Wilde ie niet een pen geven om de verklaring te ondertekenen, 'weet je het zeker, nu kan je nog terug hè?'. Hier met die klotepen.
Ik dacht dat je hem al af had gezet. Wel echt doen dan nu hè.quote:
Je had het toch over winkeldiefstal?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja we waren ook gezien door getuigen en voet afdrukken waren er. Iedereen heeft Nike Air Max meneer! Neeee elke zool is indentiek! Door te ontkennen zaten we 4 dagen vast.. Maar achteraf hadden we allebei redelijk hetzelfde verhaal waardoor het veel minder erg leek
Haha. Gelukkig gaat het erom wat je kan bewijzen, niet wat je weet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja we waren ook gezien door getuigen en voet afdrukken waren er. Iedereen heeft Nike Air Max meneer! Neeee elke zool is indentiek! Door te ontkennen zaten we 4 dagen vast.. Maar achteraf hadden we allebei redelijk hetzelfde verhaal waardoor het veel minder erg leek
ik doe nu er door heen skippe om te zien hoe het aflooptquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem al af had gezet. Wel echt doen dan nu hè.
Zoek gewoon een lekkere comedy of actie film
Is misschien inderdaad wel verstandiger om het eind even te zien voordat het in je hoofd blijft hangen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik doe nu er door heen skippe om te zien hoe het afloopt
alhoewel ik dit verhaal verdomt goed ken.
Dat dus en 16 jarige op scootertjes aanhouden of fietsers zonder licht, dat kunnen ze alleen aan hier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef Baconbus het volgende:
Politie is er alleen om het klootjesvolk op te sluiten. Besef dat. Fucking peasants.
Nee, ik ga het ook niet vertellen. Anders wordt de zaak misschien wel heropend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je had het toch over winkeldiefstal?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee, ik ga het ook niet vertellen. Anders wordt de zaak misschien wel heropend.
Ja aantekeningen maken kunnen ze wel, die lijers.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee, ik ga het ook niet vertellen. Anders wordt de zaak misschien wel heropend.
Had je wel moeten doen, dan komt het voor haar veel harder aan toch.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn dochter van 16 was een paar maanden geleden dus opgepakt voor winkel diefstal.![]()
Ik ben haar niet gaan halen want haar vriend is 19 en ik had gezegd, wordt je gepakt dan zoek je het maar even uit. Dus agent aan de lijn. Blah blah dochter dit en dat, dus ik zeg, moet ik haar halen of is iemand van 19 goed. Zegt ie, ja dat zei je dochter ook al dat je niet zou komen.![]()
En daarna bureau halt. Wat een lachertje was dat zeg
Vanmiddag zat ik me weer te irriteren toen ik de krant las. Ze gaan de maximale boete voor cafés waar gerookt wordt omhoog gooien naar 19.000 euro. Wat een kutmongolen zitten er ook in de politiek. Die mensen werken al hard en dan kunnen ze door 1 boete failliet gaan. Als je dat dan vergelijkt met hoe makkelijk criminelen ermee wegkomen als ze een misdrijf plegen. GRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef Baconbus het volgende:
Politie is er alleen om het klootjesvolk op te sluiten. Besef dat. Fucking peasants.
Het kwam al hard genoeg aan dat ik mij aan mijn woord hield, ik had haar gewaarschuwd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had je wel moeten doen, dan komt het voor haar veel harder aan toch.
En de financiële instellingen die kleine bedrijven en particulieren ruïneren, de chemische grootdumpers die de omgeving onleefbaar maken en big pharma die mensen ziek maakt voor winst dan? Oh nee, daar houden we ons niet mee bezig, dat heeft geen prioriteit, trouwens je achterlicht doet het niet, daar moet ik helaas een bon voor schrijven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vanmiddag zat ik me weer te irriteren toen ik de krant las. Ze gaan de maximale boete voor cafés waar gerookt wordt omhoog gooien naar 19.000 euro. Wat een kutmongolen zitten er ook in de politiek. Die mensen werken al hard en dan kunnen ze door 1 boete failliet gaan. Als je dat dan vergelijkt met hoe makkelijk criminelen ermee wegkomen als ze een misdrijf plegen. GRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
Zoon thuis![]()
Voeder en luister tijd.![]()
Laters allemaal![]()
![]()
Oeii hier wordt nog volop gerookt en alle kroegen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vanmiddag zat ik me weer te irriteren toen ik de krant las. Ze gaan de maximale boete voor cafés waar gerookt wordt omhoog gooien naar 19.000 euro. Wat een kutmongolen zitten er ook in de politiek. Die mensen werken al hard en dan kunnen ze door 1 boete failliet gaan. Als je dat dan vergelijkt met hoe makkelijk criminelen ermee wegkomen als ze een misdrijf plegen. GRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
Zoon in de SCquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
Zoon thuis![]()
Voeder en luister tijd.![]()
Laters allemaal![]()
![]()
Eerlijkheid wordt niet beloond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En de financiële instellingen die kleine bedrijven en particulieren ruïneren, de chemische grootdumpers die de omgeving onleefbaar maken en big pharma die mensen ziek maakt voor winst dan? Oh nee, daar houden we ons niet mee bezig, dat heeft geen prioriteit, trouwens je achterlicht doet het niet, daar moet ik helaas een bon voor schrijven.
popcorn maken duurt ook weer 3 minuten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:31 schreef Joezi het volgende:
pfff nog een half uur! Ik trek het niet meer
Overtref het maar weer! Moordenaar, verkrachter?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:43 schreef Jian het volgende:
Goed topic, vooral de "penose" verhalen ...
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Overtref het maar weer! Moordenaar, verkrachter?
Is het nog spannend dan? Met dat doelsaldo is Duitsland toch wel door als er geen gekke dingen gebeuren?quote:
Hmm ja best lastigquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is het nog spannend dan? Met dat doelsaldo is Duitsland toch wel door als er geen gekke dingen gebeuren?
dat waren nog eens tijdenquote:
Ja zeg, stelletje bazenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja zeg, stelletje bazen![]()
[ afbeelding ]
Was die wel kosher?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord-Ajax wegens openlijke geweldpleging. Ik gooide een appel naar het Ajax-vak.
Dat hoeft ook niet, naar Feyenoordfans.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die stoelen die mijn kant uitgegooid werden waren ook niet kosher.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, naar Feyenoordfans.
heb je ooits gezien hoe knetter gek die ouders van dat kind zijn?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:24 schreef isax het volgende:
[..]
heb je ooits gezien hoe knetter gek die ouders van dat kind zijn?
keer bij puber ruil xl gezien
zijn zus ruilde met een joodse meid uit amsterdam
en die rotterdammer kon geen amsterdam zeggen, alleen 020.
en toen ging die moeder van dat joodse meisje met haar shoppen
kind helemaal in tranen toen ze de arena zag
Oh jaaa, vaag eens gezien, heb met bijna open mond zitten kijken. Ongelovelijk!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:24 schreef isax het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/puberruil-xl/05-10-2010/KRO_1389669quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik probeerde net zijn naam te vinden om te kijken hoe hij er nou uitzag.
Ik lees net dat die foto over de hele wereld bekend is en vaak wordt gebruikt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:24 schreef isax het volgende:
[..]
Wel leuke wedstrijden toch.. nah duitsland kijk ie nog nie echtquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:34 schreef Jian het volgende:
Ik geloof niet dat ik het kan opbrengen om dit helemaal uit te zitten .....
Om te bepalen welke teams de groepswinnaars en de tweede plaatsen binnen de groepen zijn wordt achtereenvolgens naar de volgende zaken gekeken:quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:33 schreef Joezi het volgende:
Hoe kan Portugal nou over VS heen? Al die tegendoelpunten tellen ook mee toch?
Wat is er leuk aan, wat kan er dan nog ? Ja, Duitsland prikt er 1 in tegen die Amerikanen en Ghana wint alsnog met 3-1 van Portugal, zoiets, maar dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel leuke wedstrijden toch.. nah duitsland kijk ie nog nie echt
die lui hebben hem op de muur hangen helemaal trotsquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik lees net dat die foto over de hele wereld bekend is en vaak wordt gebruikt.
was echt erg hoe bang dat meisje was van amsterdam.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh jaaa, vaag eens gezien, heb met bijna open mond zitten kijken. Ongelovelijk!
hmm lastig ja, had me er op verkeken met die tegendoelpunten.. als Duitsland met 2-0 wint, moet Portugal 3 doelpunten makenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan, wat kan er dan nog ? Ja, Duitsland prikt er 1 in tegen die Amerikanen en Ghana wint alsnog met 3-1 van Portugal, zoiets, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Was inderdaad behoorlijk triest allemaalquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:42 schreef isax het volgende:
[..]
was echt erg hoe bang dat meisje was van amsterdam.
Er is voetbal!!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Een uur op een schoolbus wachten is saai. Einde mededeling. ik ga even slapen.
zijn er schoolbussen voortaan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Klopt. Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag gister een segway iets dat een bak vol kindertjes voort duwde, het was een vreemde waarneming.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef isax het volgende:
[..]
zijn er schoolbussen voortaan?
kunnen kindjes niet meer fietsen?
Ik kijk straks wel een wedstrijd.quote:
Nee, ze waren op schooluitje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef isax het volgende:
[..]
zijn er schoolbussen voortaan?
kunnen kindjes niet meer fietsen?
Ik heb een tientje op een gelijkspel staan, (2.40) tel uit je winst ...., maar het leek me vrij zeker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm lastig ja, had me er op verkeken met die tegendoelpunten.. als Duitsland met 2-0 wint, moet Portugal 3 doelpunten maken
Die heeft onze stichting ook. Wij helaas niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zag gister een segway iets dat een bak vol kindertjes voort duwde, het was een vreemde waarneming.
Die kom ik ook wel eens tegen, echt bizar om te zien. Wel handig al die kids in een bakkie en crossen maar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zag gister een segway iets dat een bak vol kindertjes voort duwde, het was een vreemde waarneming.
Diep en diep triest om je kinderen zo op te voedenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:42 schreef isax het volgende:
[..]
was echt erg hoe bang dat meisje was van amsterdam.
Als het lang zo blijft denk ik t ook wel.. alhoewel VS eigenlijk gewoon kan verliezen en doorgaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb een tientje op een gelijkspel staan, (2.40) tel uit je winst ...., maar het leek me vrij zeker.
Dat heet een Stintquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef mootie het volgende:
Ok, dat was echt belachelijk lekker. Net geoogste aardappels met roomboter en knoflook.
Zal ik nog een rondje gaan graven?
Wel een gadget voor jou ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:52 schreef isax het volgende:
[..]
die wil ik een![]()
handig voor boodschapjes enzo
Voor die 8000 euro koop je ook een kek autootjequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:52 schreef isax het volgende:
[..]
die wil ik een![]()
handig voor boodschapjes enzo
mag niet rijdenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor die 8000 euro koop je ook een kek autootje
mag ik ook niet eens rijdenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat je hem ombouwen tot 45 km wagentje
Haha ja, dat jochie is overigens inmiddels al 25 of zo.quote:
heb je geen rijbewijs voor nodig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nou nou valt best wel mee hoor.
![]()
En een electrische fiets dan?
Hmm, een opwindfiets zou een grappig kunstproject zijn. Eerst een half uur flink zwoegen om hem op te winden om vervolgens niet te hoeven trappen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nou nou valt best wel mee hoor.
![]()
En een electrische fiets dan?
Puur dat dus dat ze je niet goed keuren. Zeker door je medicatie ook?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:58 schreef isax het volgende:
[..]
heb je geen rijbewijs voor nodig.
ze kunnen me niet goed keuren voor rijbewijsen.
waar ik helemaal mee eens ben
In 2002 was hij 5... Tis nog geen 2022quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja, dat jochie is overigens inmiddels al 25 of zo.
Mikey Wilson is zijn naam. Hij was toen 4. Dan zou hij nou 16 zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja, dat jochie is overigens inmiddels al 25 of zo.
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, een opwindfiets zou een grappig kunstproject zijn. Eerst een half uur flink zwoegen om hem op te winden om vervolgens niet te hoeven trappen.
Ik zou het gewoon doen, als je calorieën spaart moet je het goed doen ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef mootie het volgende:
Ok, dat was echt belachelijk lekker. Net geoogste aardappels met roomboter en knoflook.
Zal ik nog een rondje gaan graven?
nee dat zou wel mogen denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Puur dat dus dat ze je niet goed keuren. Zeker door je medicatie ook?
Ik laat me niet eens meer keuren, ik heb dit jaar alles laten verlopen behalve mijn scooter.
Kost teveel geld, tijd en keuringen om alles te vernieuwen. Tering lijers.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In 2002 was hij 5... Tis nog geen 2022
Met de invloed die die heeft gehad zal het vast een fijne tiener zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mikey Wilson is zijn naam. Hij was toen 4. Dan zou hij nou 16 zijn.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef isax het volgende:
[..]
nee dat zou wel mogen denk ik.
ik kan gewoon wel eens niet zo voorzichtig zijn.
Nou belachelijk!quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef isax het volgende:
ik wilde een electrische step
moet je een rijbewijs voor hebben
Tsssss.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef isax het volgende:
daar ben ik te jong voor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tsssss.
Oeh, en een scootmobiel, zou je die wel mogen![]()
![]()
Wel opvoeren dan en al die bejaarden inhalen![]()
Go Isax Go
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:02 schreef isax het volgende:
Wat mankeer jij dan allemaal?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:58 schreef isax het volgende:
[..]
heb je geen rijbewijs voor nodig.
ze kunnen me niet goed keuren voor rijbewijsen.
waar ik helemaal mee eens ben
Huh, hoezo?quote:
Gelukkig wel maar ik zie alleen maar ellende voorbij komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij legaal geautomatiseerd de straat op mag?
Dan komen ze gelijk in punten en doelsaldo en dan kijken ze naar het totaal aantal goals voor en dat zou dan 5 voor Ghana en 4 voor de VS zijn.quote:
O wacht, ik zat naar het (hopeloze) doelstaldo van Portugal te kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan komen ze gelijk in punten en doelsaldo en dan kijken ze naar het totaal aantal goals voor en dat zou dan 5 voor Ghana en 4 voor de VS zijn.
Portugal ligt eruit, die kunnen naar huis. Voor Ghana zie ik het nog gebeuren ook als die Amerikanen er niet in slagen gelijk te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
O wacht, ik zat naar het (hopeloze) doelstaldo van Portugal te kijken.
Noemen we dat al mentally insane? Hij heeft gewoon een pilsje opquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Epic Words of Wisdom from a Mentally Insane Person
http://www.surenews.com/h(...)tally-insane-person/
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Epic Words of Wisdom from a Mentally Insane Person
http://www.surenews.com/h(...)tally-insane-person/
Klote voor Ghana dat Boateng en Muntari er niet bij zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Portugal ligt eruit, die kunnen naar huis. Voor Ghana zie ik het nog gebeuren ook als die Amerikanen er niet in slagen gelijk te maken.
Dat is moeilijk te beoordelen. Ik vind zijn baard en kapsel wel cool.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Noemen we dat al mentally insane? Hij heeft gewoon een pilsje op
En ze zijn gratis!quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, als je calorieën spaart moet je het goed doen ....
Net een leeuw leek het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te beoordelen. Ik vind zijn baard en kapsel wel cool.
Die moeten nu nog 3 x scoren dan ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nog 1 goal portugal en ze zijn ook door
Is België een zekerheidje?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kwartier voor tijd op 0-1 ingezet. Verzacht de pijn een beetje voor Por-Gha.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
Omg, iedere keer als ik nu dreadlocks zie denk ik gelijk aan maaien![]()
Wiens schuld was dat door dat te vertellen?
Zo lekker om mee te zingen.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo lekker om mee te zingen.![]()
Gelukkig niemand in de buurt nu![]()
Haha nee niet alles. Maar het saldo krimpt dus probeer met man en macht de weg omhoog weer te vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wat is alles? Ik doe 25 euri, je hebt het beloofd.
Probeer de roulette tafelquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha nee niet alles. Maar het saldo krimpt dus probeer met man en macht de weg omhoog weer te vinden.
Verliezen van Z. Korea en Algerije winnen Rusland. Dat laatste kan best, maar die Belgen zullen er alles aan doen om Duitsland te ontlopen.quote:
Isa en Lotte heben een zangcoach op bezoek gehad, en Colinda heeft readings gedaan, daarna haakte ik af voor eten enzoquote:
Had je dat stukje nog gelezen van die Noor die bij een bookie gewed had dat Suarez in die wedstrijd ging bijten?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Probeer de roulette tafelIk doe nu ook Bwin erbij soms schelen de quotering best wel, Unibet toch vaak hoger.
Haha ben niet helemaal gek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Probeer de roulette tafelIk doe nu ook Bwin erbij soms schelen de quotering best wel, Unibet toch vaak hoger.
JA dacht ff dat het een hoax was, is t al geverifieerd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had je dat stukje nog gelezen van die Noor die bij een bookie gewed had dat Suarez in die wedstrijd ging bijten?
Het is een betrouwbare site waar het stond, en waarom niet? Je kan op de gekste dingen wedden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
JA dacht ff dat het een hoax was, is t al geverifieerd?
Ik ook. Dat van Suarez blaast iedereen op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:10 schreef Jian het volgende:
Co vergelijkt het bijten van Suarez met de kopstoot van Pepe (Muller) die maar 1 wedstrijd daarvoor kreeg en ook gewoon een recidivist is ......
Ik vind dat Co gelijk heeft.
Tja, sbs6.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nieuwe zweefteef erin, verder weet ik niets.
16 jaar en 20 zweepslagen zou hij moeten krijgen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook. Dat van Suarez blaast iedereen op.
Er wordt ook niet nagedacht over of de regels wel geschikt zijn.
Nee we pakken Suarez even heel hard aan zodat iedereen weer z'n rust pakt en volgende keer zien we dan wel weer.
Jij vindt dat de straf van Suarez te hoog is, dat vindt Co niet per se.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:10 schreef Jian het volgende:
Co vergelijkt het bijten van Suarez met de kopstoot van Pepe (Muller) die maar 1 wedstrijd daarvoor kreeg en ook gewoon een recidivist is ......
Ik vind dat Co gelijk heeft.
De macht van de media die nieuws moeten maken, schandalen zijn zeer welkom. Opblazen die handel ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee we pakken Suarez even heel hard aan zodat iedereen weer z'n rust pakt en volgende keer zien we dan wel weer.
En allemaal doen ze alsof ze nog nooit van Roy Keane gehoord hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
De macht van de media die nieuws moeten maken, schandalen zijn zeer welkom. Opblazen die handel ....
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
JA dacht ff dat het een hoax was, is t al geverifieerd?
De arme zielige Suarez kan er eigenlijk niet eens echt wat aan doen want het is een stoornis. En als hij het nou al zeven of acht keer eerder had gedaan, maar hij heeft het maar twéé keer eerder gedaan!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar denk je dan dat Suarez intiem werd met Chiellini om hem te blesseren?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij vindt dat de straf van Suarez te hoog is, dat vindt Co niet per se.
Daarbij is Pepe weliswaar een slager, maar ik vind "kopstoot" wel erg zwaar uitgedrukt. Hij had duidelijk geen enkele intentie om Muller daarmee te blesseren. Eén wedstrijd vind ik wel billijk.
Niet per definitie, ik vind in elk geval dat het ene incident niet significant verschilt van het andere.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij vindt dat de straf van Suarez te hoog is, dat vindt Co niet per se.
Suarez wilde wel iemand de wedstrijd uit bijten? Hij beet er geen stuk uit ofzo.!quote:Daarbij is Pepe weliswaar een slager, maar ik vind "kopstoot" wel erg zwaar uitgedrukt. Hij had duidelijk geen enkele intentie om Muller daarmee te blesseren. Eén wedstrijd vind ik wel billijk.
Ik pleit 'm niet vrij. Ik vind de straf alleen buiten proportie. Dit is toch geen Niels Kokmeijer-geval.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
De arme zielige Suarez kan er eigenlijk niet eens echt wat aan doen want het is een stoornis. En als hij het nou al zeven of acht keer eerder had gedaan, maar hij heeft het maar twéé keer eerder gedaan!
De FIFA heeft zich gewoon op laten hitsen door de op bloed beluste menigte met deze bizar hoge straf.
Dit dus!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar denk je dan dat Suarez intiem werd met Chiellini om hem te blesseren?
Ik zie zo vaak tackles met twee benen en voorbereide ellebogen, geef mij dan maar een paar tandafdrukken.
Als ik Suarez was en ik zou zoiets doen, zou ik het wrs doen om de tegenstander even uit z'n concentratie te halen. Iedereen die gebeten wordt heeft zoiets van 'what the fuck just happened' en misschien wil hij zich een voordeel doen met het tijdelijke gebrek aan concentratie. Of hij is gewoon gek, dat kan ook. Maar 4 maanden niet mogen voetballen en het hele WK eruit is een beetje boel.quote:
Ik vind die vergelijking met duels om de bal maar zeer ten dele opgaan. De bewijslast dat het pure opzet was, is daar vaak veel lastiger. En als iemand zonder dat er ook maar een bal in de buurt is een elleboogstoot uitdeelt krijgt hij ook een forse straf. En als het de derde keer zou zijn een nog véél hogere, heus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar denk je dan dat Suarez intiem werd met Chiellini om hem te blesseren?
Ik zie zo vaak tackles met twee benen en voorbereide ellebogen, geef mij dan maar een paar tandafdrukken.
Nee man, hij weet dat het bijten iets is waar opgelet zou worden bij hem. Die gast is echt ziek in zn kop.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ik Suarez was en ik zou zoiets doen, zou ik het wrs doen om de tegenstander even uit z'n concentratie te halen. Iedereen die gebeten wordt heeft zoiets van 'what the fuck just happened' en misschien wil hij zich een voordeel doen met het tijdelijke gebrek aan concentratie. Of hij is gewoon gek, dat kan ook. Maar 4 maanden niet mogen voetballen en het hele WK eruit is een beetje boel.
Nee, de media maken er een andere vorm van agressie van. De kopstoot is meer geaccepteerd schijnbaar??! Met dat laatste ben ik het in zoverre met je eens omdat ik het in elk geval gelijke monniken gelijke kappen vindt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:23 schreef Speedball het volgende:
Bijten is een andere vorm van agressie dan een kopstoot. Waar co gelijk in heeft is dat Pepe ook gewoon 9wedstrijden zou moeten krijgen.
Snap waar je vandaan komt, maar blijf het raar vinden. Mensen die een kort beetje even erg vinden als bewust iemand kapot schoppen/slaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijking met duels om de bal maar zeer ten dele opgaan. De bewijslast dat het pure opzet was, is daar vaak veel lastiger. En als iemand zonder dat er ook maar een bal in de buurt is een elleboogstoot uitdeelt krijgt hij ook een forse straf. En als het de derde keer zou zijn een nog véél hogere, heus.
Wat mij betreft mogen al dat soort handelingen, waarbij vaststaat dat er geen enkele intentie geweest kan zijn om de bal te spelen, zeer fors bestraft worden.
Dus ik redeneer dan eerder andersom: als soortgelijke delicten, bij recidivisten, milder bestratf worden dan dit van Suarez, dan is dát onterecht mild en de straf van Suarez niet onterecht hoog.
Blijft het feit dat Pepe dus niet significant iets anders deed dan Suarezquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijking met duels om de bal maar zeer ten dele opgaan. De bewijslast dat het pure opzet was, is daar vaak veel lastiger. En als iemand zonder dat er ook maar een bal in de buurt is een elleboogstoot uitdeelt krijgt hij ook een forse straf. En als het de derde keer zou zijn een nog véél hogere, heus.
Wat mij betreft mogen al dat soort handelingen, waarbij vaststaat dat er geen enkele intentie geweest kan zijn om de bal te spelen, zeer fors bestraft worden.
Dus ik redeneer dan eerder andersom: als soortgelijke delicten, bij recidivisten, milder bestratf worden dan dit van Suarez, dan is dát onterecht mild en de straf van Suarez niet onterecht hoog.
Het valt niet mee hè, om iemand niet te bijten. De hond van mijn buurman heeft nog nooit iemand gebeten. Tja het is een profvoetballer, die zijn moeilijker te trainen. Misschien is een halsbandje dat elektrische schokken afgeeft een idee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, de media maken er een andere vorm van agressie van. De kopstoot is meer geaccepteerd schijnbaar??! Met dat laatste ben ik het in zoverre met je eens omdat ik het in elk geval gelijke monniken gelijke kappen vindt.
Nee hoor, dat zei de psychiater ook gisteren bij VI en de sportpsycholoog bij de NOS. Het is een "trigger" een moment waarop hij over de schreef gaat en hij uit dat zo. Maar niet wezelijk anders dan Pepe (en ook anderen) die dat uiten door even op iemand te gaan staan of een kopstoot uit te delen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:27 schreef Speedball het volgende:
[..]
Nee man, hij weet dat het bijten iets is waar opgelet zou worden bij hem. Die gast is echt ziek in zn kop.
"Bewust kapot schoppen", als dat onomstotelijk bewezen kan worden (bijvoorbeeld omdat de bal helemaal niet in de buurt was) vind ik een stuk erger.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap waar je vandaan komt, maar blijf het raar vinden. Mensen die een kort beetje even erg vinden als bewust iemand kapot schoppen/slaan.
Ik vind een aanval met je gebit toch echt iets extreems hebben waar ik een kopstoot of elleboog in een opwelling normaler vind. Ook behoorlijk ziek begrijp me niet verkeerd. Je tanden je speeksel het bloed gewoon ranzig en ziek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, de media maken er een andere vorm van agressie van. De kopstoot is meer geaccepteerd schijnbaar??! Met dat laatste ben ik het in zoverre met je eens omdat ik het in elk geval gelijke monniken gelijke kappen vindt.
Conserveringquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap waar je vandaan komt, maar blijf het raar vinden. Mensen die een kort beetje even erg vinden als bewust iemand kapot schoppen/slaan.
mag ik de afstandsbediening dan?????quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het valt niet mee hè, om iemand niet te bijten. De hond van mijn buurman heeft nog nooit iemand gebeten. Tja het is een profvoetballer, die zijn moeilijker te trainen. Misschien is een halsbandje dat elektrische schokken afgeeft een idee.
Ja dat vond ik wel interessant, juist omdat ie er onbewust mee bezig is om niet te bijten gebeurt het juist in een opwelling. Een andere verklaring lijkt me abject.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zei de psychiater ook gisteren bij VI en de sportpsycholoog bij de NOS. Het is een "trigger" een moment waarop hij over de schreef gaat en hij uit dat zo. Maar niet wezelijk anders dan Pepe (en ook anderen) die dat uiten door even op iemand te gaan staan of een kopstoot uit te delen.
Bullshit, het is totaal geen standaard gedrag. Trigger zou prima kunnen maar in deze frequentie 3x in het opbenbaar is ziek. Het niet alsof dit bij meer mensen gebeurt het zijn enkele die zo reageren in mijn ogen is dit een afwijking.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zei de psychiater ook gisteren bij VI en de sportpsycholoog bij de NOS. Het is een "trigger" een moment waarop hij over de schreef gaat en hij uit dat zo. Maar niet wezelijk anders dan Pepe (en ook anderen) die dat uiten door even op iemand te gaan staan of een kopstoot uit te delen.
Choco heeft een quotering van 1,05quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hmmm, eerst even Choco uitschakelen, dan heb ik misschien een kans.
Dan verschillen we daarin van mening. Bovendien hoeft een forse tackle natuurlijk niet altijd 'fout' te zijn. Ik heb het over tackles die benen (kunnen) breken, itt een paar tandafdrukken die na een paar dagen weer weg zijn en je verder geen last van hebt. Overtreding ja, maar echt geen extreem zware.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Bewust kapot schoppen", als dat onomstotelijk bewezen kan worden (bijvoorbeeld omdat de bal helemaal niet in de buurt was) vind ik een stuk erger.
Tegelijkertijd: ik word als voetballer liever met een forse tackle onderuitgeschoffeld terwijl ik op de goal afloop met de bal, dan dat een spelel mij zomaar bijt. In het eerste geval zou ik mezelf vrij makkelijk kunnen beheersen, in het laatste geval zou ik denk ik heel erg de neiging hebben om diegen de tanden uit zijn bek te rossen.
Ja maar zoiets doe je toch niet bewust, vooral niet als je daarvoor al eerder door het slijk bent gegaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef Speedball het volgende:
[..]
Bullshit, het is totaal geen standaard gedrag. Trigger zou prima kunnen maar in deze frequentie 3x in het opbenbaar is ziek. Het niet alsof dit bij meer mensen gebeurt het zijn enkele die zo reageren in mijn ogen is dit een afwijking.
Er was geen bloed, net als bij de kopstoot van Pepe, maar in beide gevallen kan dat er aan de pas komen natuurlijk, ook daar zit niet echt een groot verschil. Wat ik al zei, het is conservering, wij zijn meer op ons gemak met een kopstoot of elleboogstoot, da's koeltoer!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:34 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik vind een aanval met je gebit toch echt iets extreems hebben waar ik een kopstoot of elleboog in een opwelling normaler vind. Ook behoorlijk ziek begrijp me niet verkeerd. Je tanden je speeksel het bloed gewoon ranzig en ziek.
Klopt qua inburgering, ik vind dat voetbal ernstig de verkeerde kant opgaat. Janken om niks, arrogant, zeiken op alles en schoppen en bijten uit frustratie. Ik vind het kinderachtige gehalte ernstig hoog.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Er was geen bloed, net als bij de kopstoot van Pepe, maar in beide gevallen kan dat er aan de pas komen natuurlijk, ook daar zit niet echt een groot verschil. Wat ik al zei, het is conservering, wij zijn meer op ons gemak met een kopstoot of elleboogstoot, da's koeltoer!
Maar een tackle op de bal en beenbreker ligt soms niet ver uit elkaar.. en het gebeurt in fractie van secondes. Ik geloof niet dat iemand ooit bewust iemands been wil breken. Allemaal opwellingen van het klootjesvolk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Bovendien hoeft een forse tackle natuurlijk niet altijd 'fout' te zijn. Ik heb het over tackles die benen (kunnen) breken, itt een paar tandafdrukken die na een paar dagen weer weg zijn en je verder geen last van hebt. Overtreding ja, maar echt geen extreem zware.
Ben zelf vaak genoeg onderuit getrapt want was altijd één vd kleinste, maar als ik alleen op de goal af ging en ik werd van achter zo hard getrapt dat ik een salto maakte dan moest iedereen heel even uit m'n buurt blijven. Bij een beet zou ik meer zoiets hebben van; wat voor kansloze tegenstander ben jij, dat je dat nodig denkt te hebben.
Ja, die experts snappen er niets van natuurlijk, alsof er niet meer recidivisten (op het voetbalveld) zijn zoals Pepe of Materazzi etc. O nee, die delen slechts een vernietigde kopstoot of doodschop uit .....quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef Speedball het volgende:
[..]
Bullshit, het is totaal geen standaard gedrag. Trigger zou prima kunnen maar in deze frequentie 3x in het opbenbaar is ziek. Het niet alsof dit bij meer mensen gebeurt het zijn enkele die zo reageren in mijn ogen is dit een afwijking.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hmmm, eerst even Choco uitschakelen, dan heb ik misschien een kans.
Dan ben je of geen proffesional of ziek in je kop. Kom op man er was niks ernstig aan vooraf gegaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar zoiets doe je toch niet bewust, vooral niet als je daarvoor al eerder door het slijk bent gegaan.
Tackles die zo grof zijn dat ze benen breken mogen van mij net zo hard gestraft worden. En bij twee keer recedive nog (veel) harder dan wat Suarez nu kreeg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Bovendien hoeft een forse tackle natuurlijk niet altijd 'fout' te zijn. Ik heb het over tackles die benen (kunnen) breken, itt een paar tandafdrukken die na een paar dagen weer weg zijn en je verder geen last van hebt. Overtreding ja, maar echt geen extreem zware.
Ben zelf vaak genoeg onderuit getrapt want was altijd één vd kleinste, maar als ik alleen op de goal af ging en ik werd van achter zo hard getrapt dat ik een salto maakte dan moest iedereen heel even uit m'n buurt blijven. Bij een beet zou ik meer zoiets hebben van; wat voor kansloze tegenstander ben jij, dat je dat nodig denkt te hebben.
Dat geloof ik niet. Of je kijkt niet zo vaak voetbal. Maar je kan het echt vrij duidelijk zien wanneer iemand puur voor de tegenstander gaat, en het mooi meegenomen is als de bal onderweg ook nog geraakt wordt. Mocht je hiertegen willen protesteren, adviseer ik een paar filmpjes van Roy Keane te kijken. Zit ergens nog een Noor die je er alles over kan vertellen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar een tackle op de bal en beenbreker ligt soms niet ver uit elkaar.. en het gebeurt in fractie van secondes. Ik geloof niet dat iemand ooit bewust iemands been wil breken. Allemaal opwellingen van het klootjesvolk.
Zelfverklaarde experts over een grijs gebied waar de meningen ernstiger verdeeld zijn dan in de 2 e kamer overtuigen mij echt niet en daar neem ik zeker niet alles klakkeloos van aan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die experts snappen er niets van natuurlijk, alsof er niet meer recidivisten (op het voetbalveld) zijn zoals Pepe of Materazzi etc. O nee, die delen slechts een vernietigde kopstoot of doodschop uit .....
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ga de SC-bokaal winnen dit jaar.
Uhuu. Agree to disagree.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Tackles die zo grof zijn dat ze benen breken mogen van mij net zo hard gestraft worden. En bij twee keer recedive nog (veel) harder dan wat Suarez nu kreeg.
Maar inderdaad, wij kijken duidelijk anders aan tegen de ernst van (drie keer) iemand bijten.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:45 schreef Speedball het volgende:
[..]
Met een zwaar geladen chocolade dildo van 30 kilo
Ik ook niet, maar ik deel nu eenmaal hun mening in dit gevalquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef Speedball het volgende:
[..]
Zelfverklaarde experts over een grijs gebied waar de meningen ernstiger verdeeld zijn dan in de 2 e kamer overtuigen mij echt niet en daar neem ik zeker niet alles klakkeloos van aan.
Bedoel meer dat het in het heetst van de strijd gebeurt, in een opwelling wanneer je vol stress en spanning staat. Buiten het veld kunnen dat gewoon rustige jongens zijn. Soms wel sprake van een flinke agressie stoornis. Zoals een doorgesnoven Roy Keanequote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Of je kijkt niet zo vaak voetbal. Maar je kan het echt vrij duidelijk zien wanneer iemand puur voor de tegenstander gaat, en het mooi meegenomen is als de bal onderweg ook nog geraakt wordt. Mocht je hiertegen willen protesteren, adviseer ik een paar filmpjes van Roy Keane te kijken. Zit ergens nog een Noor die je er alles over kan vertellen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Die arme Suarez. Daar zit hij straks op zijn luxe jacht voor de Zuid-Amerikaanse kust omringd door modellen en bediend door zijn persoonlijke butler. En dat 4 maanden lang. De tranen schieten in mijn ogen. Wat kunnen wij voor hem doen om hem in deze moeilijke tijden te steunen?
mooi gerelativeerd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Die arme Suarez. Daar zit hij straks op zijn luxe jacht voor de Zuid-Amerikaanse kust omringd door modellen en bediend door zijn persoonlijke butler. En dat 4 maanden lang. De tranen schieten in mijn ogen. Wat kunnen wij voor hem doen om hem in deze moeilijke tijden te steunen?
Natuurlijk is het in het heetst van de strijd. Maar daar is zo'n liefdesbeet ook niet van uitgesloten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bedoel meer dat het in het heetst van de strijd gebeurt, in een opwelling wanneer je vol stress en spanning staat. Buiten het veld kunnen dat gewoon rustige jongens zijn. Soms wel sprake van een flinke agressie stoornis. Zoals een doorgesnoven Roy Keane
Suarez is een echte family man, dus die modellen kun je wel weglaten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ja dat bedoel ik ook, zoiets kan ie toch niet bewust doen.. vooral met die voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Natuurlijk is het in het heetst van de strijd. Maar daar is zo'n liefdesbeet ook niet van uitgesloten.
Als er iemand wil strijden voor z'n land is het Suarez wel. Die kan niet niet in het heetst van de strijd spelen. Dus laat hem een paar wedstrijden erbuiten, maar dit is een farce.
Leip. Ik had dat nooit nodig. Gebruikte überhaupt m'n lichaam niet echt, voetballer pur sang.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:53 schreef Joezi het volgende:
Ik heb ook een keer iemands been gebroken tijdens een voetbalwedstrijd
Echt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:53 schreef Joezi het volgende:
Ik heb ook een keer iemands been gebroken tijdens een voetbalwedstrijd
Tja, nogmaals: als bewuste benenbrekerij mild bestraft wordt dan vind ik dát fout, niet het hard aanpakken van de meervoudig recidvist Suarez.quote:
Was ook geen harde speler, maar slecht en lompquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Leip. Ik had dat nooit nodig. Gebruikte überhaupt m'n lichaam niet echt, voetballer pur sang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |