Volgens mij niet. Ze zijn nu veel beter in het gras onderhouden dan vroeger dacht ik?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:08 schreef suus21 het volgende:
En in de finale is er nauwelijks meer gras op de baseline, ook in nadals voordeel. Voorheen was de baseline altijd nog groen des te knapper vind ik het dat een hewitt ofzo wimbledon heeft kunnen winnen.
omdat werkelijk iedereen vanaf de baseline speelt is het daar al na een dag bruin...ondanks waarschijnlijk beter onderhoud.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:13 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze zijn nu veel beter in het gras onderhouden dan vroeger dacht ik?
Ja dat was vroeger heel anders.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef suus21 het volgende:
[..]
omdat werkelijk iedereen vanaf de baseline speelt is het daar al na een dag bruin...ondanks waarschijnlijk beter onderhoud.
Tja dat proberen veel van die hardhitters, maar na een set slaan ze elke bal een meter uit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef suus21 het volgende:
Rosol heeft echt wel de juiste spirit, elke service aanpakken.
Hij probeert Nadal af te leiden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat staat die Rosol steeds als een clown heen en weer te rennen bij de serviceontvangst
Hij geeft Nadal tennisles, door hem te vertellen dat hij eens iets anders moet doen dan ALTIJD de service vanaf links naar buiten te slaan.quote:
Hij is daar zeker niet slecht in, maar ook niet echt heel goed toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:24 schreef suus21 het volgende:
Nadal zou veel meer moeten volleren, daar is ie zo goed in.
Alleen zachte afmaak volleys. Als hij aan het net staat en iemand kan de bal dan nog met redelijk tempo slaan, is hij nergens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:24 schreef suus21 het volgende:
Nadal zou veel meer moeten volleren, daar is ie zo goed in.
Vind het persoonlijk leuker als er een toernooi zoals 2001 isquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal-Federer en Djokovic-Murray in de halve finales lijkt me wel echt mooi.
Mwah. Hij kan het met name goed als hij een goede approach heeft en de tegenstander de bal ver van buiten de baan moet slaan. Maar echt een volley met druk is Nadal niet heel sterk in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:24 schreef suus21 het volgende:
dal zou veel meer moeten volleren, daar is ie zo goed in.
Het probleem is dat het wel eens gebeurt dat er 3 van de 4 uitliggen, maar er altijd 1tje overblijft, die dan vervolgens veels te makkelijk het toernooi wint. Ze moeten er eens echt allemaal uitliggen....quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk leuker als er een toernooi zoals 2001 isdie toppers hebben we nou allemaal wel gezien.
Zoals de Australian Open dit jaar?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk leuker als er een toernooi zoals 2001 isdie toppers hebben we nou allemaal wel gezien.
Kyrgios ook. Nadat Gasquet matchpoints had op 5-4 en 2 sets tegen 0 voor stond.quote:
Toen Nadal in de finale stond bedoel je? Ondanks dat ie die verloor dan..quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:28 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Zoals de Australian Open dit jaar?
De laatste keer dat dat gebeurde moet 2001 zijn geweest....quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen Nadal in de finale stond bedoel je? Ondanks dat ie die verloor dan..
Bedoel gewoon geen van de traditionele vier in de (halve) finale
Dan moet je terug naar de Australian Open 2005quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen Nadal in de finale stond bedoel je? Ondanks dat ie die verloor dan..
Bedoel gewoon geen van de traditionele vier in de (halve) finale
Tiebreak veel langerquote:
Vesely is nog erger tegen Monfils, won de eerste 2 sets en stond 3-1 voor in de 3e met 0-40quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:32 schreef Szura het volgende:
Gasquet ondertussen 2-0 in sets afgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |